Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

L.A. Noire.

Permalänk

RIFT: Planes of telara

Grymt MMORPG!

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D, Corsair 8Gb DDR3, Gigabyte radeon 6970,
Asus P8P67 Pro, Corsair H70, Corsair HX 750W 80+.

Permalänk
Medlem

Portal 2

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

TrackMania United Forever samt World in Conflict: Complete Edition på Steam.

Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Permalänk
Medlem

Medal of Honor + BC2 Vietnam i samma runda.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Need For Speed Hot Pursuit för några veckor sedan. Vet att jag ligger efter, men det var billigt

Visa signatur

Musik rigg: | R5 2600 | RTX 2070 | 32GB | 34" 144Hz |
Gaming rigg: | Xbox Series X | 55" gammel lcd | ikea soffa |
Min musik på Spotify: https://open.spotify.com/track/6JMTNoPXVuMjHkCO2pSA6S?si=8efa...

Permalänk
Medlem

God of war ghost of sparta, The Witcher enhanced edition platinum, God of war 3 platinum

Permalänk

Far Cry och Far Cry 2 på Steams 75% REA.

Permalänk
Medlem

319 kr på elgiganten

Visa signatur

"Med datorer kan man lösa problem
man inte hade tidigare" anonym

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

duke nukem forever på steam... funderar på farcry 1/2 också men får se

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

Assassins Creed Brotherhood (PC) 139kr på Webhallen, har velat ha detta men bara väntat och hållit utkik efter rätt pris

Permalänk
Medlem

Medal of honor, med add-on på Ea store för strax under hundringen, känns inte som att det var värt det.

Permalänk
Medlem

Hawx 2 via steam m x pack för typ 182kr, kolla på prisjakt och såg att det fanns på cdon för 69 kr.. YES!

(men ej i lager så får väl trösta sig på det xP)

Permalänk
Medlem

Starcraft II!

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

Alla fyra Splinter Cell på steam för ca 190kr man måste ju passa på

Permalänk

Batman: Arkham asylum + Just cause 2 för 200:- på game.

Visa signatur

[Cooler Master Elite 430[Intel Core i5 3570K] [Gigabyte Gtx 670 2Gb OC] [Asus P8Z77-V] [Corsair 8Gb XMS3] [Corsair 650W] [Samsung 840EVO 120Gb] [Samsung F3 500Gb HDD]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Haft en längre tids speltorka i väntan på intressanta spel... Det sista köpta spelet var ett dåligt impulsköp vad jag kan minnas. Dark Messiah, inköpt för kanske ett halvår sedan. Det var lagom underhållande i högst ett par timmar innan jag tröttnade.

Har förvisso köpt The Sims 2 efter Dark Messiah (som gåva till sambon), men hon ville inte ha det så det returnerades på öppet köp.

Jag fullkomligt älskar bra spel, men jag har väl gått och blivit kräsen. Fastnade ett tag i League of Legends som faktiskt var rätt kul och förlåtande för nybörjare, men har tröttnat på det med. Tycker om DotA-konceptet på sätt och vis, förutom att jag gillar att bygga karaktärer och behålla dem, vilket inte är så det går till riktigt i "DotA-spel".

När jag spelade en riktigt bra match där allt verkligen gick på topp så kändes det efteråt som... "jaha? Det här blir jobbigt att slå personligt rekord på. Nästa match kan omöjligt gå bättre, endast sämre i någon grad", vilket gjorde att jag till slut tappade lusten att fortsätta. Det som höll mig kvar rätt länge med LoL trots allt var att det fanns så många olika champions att prova på och laborera med.

Diablo III nästa. Blir det en flopp (vilket är ganska osannolikt men fortfarande ingen omöjlighet) så vet jag inte vad jag tar mig till. Det är mitt enda hopp i princip.

Det blev en s.k. "rant" av det hela, ursäktar mig för det.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

The Witcher 2, ska vänta med att köpa Duke, eller jag vet inte sugen har ju fan väntat 14 år? hehe ska iaf se reviews först

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

World in Conflict för 39:- kr.
Splinter Cell Conviction Collectors Edition runt 160:- kr.
The Witcher Platinum Edition runt 139:- kr.
Crysis Nano Edition för 1200:- kr. Jag ångrar mig något fruktansvärt o skäms som fan. 1200 kr för ett spel som inte funkar?
Age of Empires 3 Gold Edition 149:- kr.
Bioshock Special Edition runt 70 kr

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Rayman 2 (PC) - GoG för 38kr
Thief Trilogy (PC) - Play.com för 70kr

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Några ps3-spel att rekommendera? Köpte ps3 främst för GT5 vilket är det enda spelet jag har

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.

Permalänk
Skrivet av LeovinceZX:

Några ps3-spel att rekommendera? Köpte ps3 främst för GT5 vilket är det enda spelet jag har

Demon's Souls är otroligt bra men aningen svårt.

Metal Gear Solid 4 också riktigt bra, men inget som passar alla.

Finns bara några fler jag tycker är spelbara men deamons souls och MGS 4 är dem bästa på PS3 i min mening.

Permalänk
Entusiast

Ser en del "Sämsta köp hittills" kommentarer om olika spel.
Ett tips till er alla:

kolla upp spelet ni är sugna på att köpa. Gärna lite youtube-klipp på gameplay.
Visserligen blir det lite av en spoiler, men överväg alternativen:
* Risken för ett dåligt köp.
* Spoiler av en bråkdel av spelet för att se om det är något vettigt.

Trots allt kan ju inte hela spelet bli "förstört" på grund av några minuter youtube-klipp, men se till att läs titeln samt beskrivningen på Youtube-klippet först. Sista boss-fighten är inte precis det första man vill se, det kan jag dock hålla med om.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

The Witcher 2 Noric Edition på el-giganten och Wings of Prey på steams 75% REA, jag har länge varit sugen på detta flygplanslir.

Permalänk
Medlem

Magicka på steam. Smått underhållande spel!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

Duke Nukem Forever: Balls of Steel Edition (PC) 639:- Gamestop

Installerade just brotherhood i morse så det tar nog ett tag innan jag spelar DNF.

Permalänk
Medlem

Frozen Synapse ganska trevligt