Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Den stora tråden om Windows Phone

Permalänk
Avstängd

Windows 10? Bara jag inte blir av med min utmärkta RSS-läsare till Feedly som bara finns i Windows Phone. Finns en del till appar som gör att jag inte vänder tillbaka till Android men där är jag nog ensam att tycka så.

Jo, saknar en app som bara kommer finnas på Android. Reach tror jag den heter och man kunde ta emot och skicka sms genom sin telefon från datorn. Finns en app som gör det i WP också men att man måste gå till telefonen och trycka på skicka. Behovet av detta beskrev utvecklarna som medvetna säkerhetsbegränsningar från Microsoft.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem

Windows Phone kommer fortsätta vara Windows Phone. Även vid version 10.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterk:

Windows Phone kommer fortsätta vara Windows Phone. Även vid version 10.

Det spekuleras att Phone ur Windows Phone kommer att fasas ut, och att det kommer kallas för Windows 10 for phones. Eller kort och gott, helt enkelt Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cable:

Det spekuleras att Phone ur Windows Phone kommer att fasas ut, och att det kommer kallas för Windows 10 for phones. Eller kort och gott, helt enkelt Windows.

Det kommer fortfarande baseras på Windows Phone och vara kompatibelt med Windows Phones specifika variation av Windows Runtime, Windows Phone Runtime och Windows Phone Silverlight. Det som lär försvinna är Windows RT. Inget fasas ut för att de ändrar namn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cable:

Det spekuleras att Phone ur Windows Phone kommer att fasas ut, och att det kommer kallas för Windows 10 for phones. Eller kort och gott, helt enkelt Windows.

Windows 10 kommer köras på maskiner med skärm från 4" upp t o m 80".
Telefoner kommer köra Windows 10, fast utan skrivbordet.
Telefoner som idag kör WP 8/8.1 kommer att kunna uppdateras till Windows 10.

Visa signatur

Dator: Ghost S1 * Corsair SF600 * Intel Core i5 7600K * Cryorig C7 * ASRock Fatal1ty Z270 Gaming * Kingston HyperX Predator DDR4 32GB * PowerColor Red Dragon Radeon™ RX 5700 XT * Samsung 960 EVO 500GB * HGST Travelstar 7K1000 1TB
Skärm: HP Pavilion 27 Quantum Dot
Ljud: Pro-ject Pre Box S2 Digital

Permalänk
Skrivet av holmberg:

Det finns ingen "DLNA-uppspelare"? Plex-appen - kan den användas för detta ändamål?

Ser att ingen skrivit om MoliPlayer Pro, funkar perfa!

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5950x, 64Gb Ram, 2*1Tb Nvme, RX 6700 XT Red Dragon (placeholder)
Server: AMD Ryzen 5 1600 @3,80Ghz, HD7950, 16Gb ddr4, 256Gb NVME M.2 + 2Tb HDD*3, Nexus PSU RX-7000

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackanj:

Windows 10 kommer köras på maskiner med skärm från 4" upp t o m 80".
Telefoner kommer köra Windows 10, fast utan skrivbordet.
Telefoner som idag kör WP 8/8.1 kommer att kunna uppdateras till Windows 10.

Inte en chans att det kommer vara samma utöver namnet och kernel. MS har testat det för tablets. Det gick liksom åt helvete.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Inte en chans att det kommer vara samma utöver namnet och kernel. MS har testat det för tablets. Det gick liksom åt helvete.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är faktiskt bekräftat att det kommer vara byggt på Windows Phone, med Phone-ramverk/API:er/egenheter och alltså inte samma variant av Windows. Versionen väntas ersätta Windows RT för enklare surfplattor mer eller mindre dock. Frågan som ställdes lite längre upp gäller alltså inte. Han kommer kunna köra sina Windows Phone-program. Förvirra honom inte i den frågan. Det är en fråga om två olika "Windows".

Redan med Windows Phone 8.1 så har de i stort sett haft paritet vad det gäller Windows Runtime, men det har inte betytt att Windows Runtimeprogram från desktop kan köras på telefoner. Även om det i stort sett är samma teknologi så måste man om man vill dela kod bygga ett projekt där en del av koden är delad och använder samma källkodsfiler och en del (UI) är unik och tar hänsyn till både form/storlek och de skillnader som ändå finns i API. Samma gäller fortsättningsvis eftersom det är detta de menar med att använda samma bas till bägge. Med ett Windows. Det är inte riktigt samma sak som Android på surfplatta och Android på telefon här. Windows-slates kommer ju köra x86, desktop, kunna växla via continuity mellan pek och tangentbord osv. Alltså inte köra samma program som automatiskt känner av skärmstorlek/läge med mera. Så det är egentligen två produkter. Slates hos Microsoft kommer följa Tablet-PC spåret som de tog upp i sina egna Surface Pro bland annat. Även om du kan bygga små slates som i formen är som vanliga surfplattor så kommer de vara mycket mindre produktområde, för vem vill använda Windows med 1-2GB ram och slö eMMC? Det finns anledning att de jobbar så mycket med skrivbordet och också förnyar/förbättrar det den här gången. Saker som inte tagit fart kommer inte ha sån fokus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Inte en chans att det kommer vara samma utöver namnet och kernel. MS har testat det för tablets. Det gick liksom åt helvete.

Skickades från m.sweclockers.com

Självklart är delar av mjukvaran anpassad till den hårdvara man kör på. Även användargränssnittet kommer se annorlunda ut beroende på hårdvara och skärmstorlek. Användargränssnitten kan bli som nedan:
- smartphones och surfplattor med mindre skärm ungefär som WP
- Xbox ungefär som idag
- surfplattor med större skärmar Modern UI
- datorer utan touch kör skrivbordet
- hybrider både skrivbord och modern UI
Men, det kanske det viktigaste är att det blir en och samma store, så att appar kan köras på alla maskiner som har Windows 10.

Visa signatur

Dator: Ghost S1 * Corsair SF600 * Intel Core i5 7600K * Cryorig C7 * ASRock Fatal1ty Z270 Gaming * Kingston HyperX Predator DDR4 32GB * PowerColor Red Dragon Radeon™ RX 5700 XT * Samsung 960 EVO 500GB * HGST Travelstar 7K1000 1TB
Skärm: HP Pavilion 27 Quantum Dot
Ljud: Pro-ject Pre Box S2 Digital

Permalänk
Avstängd

Nr 5 av de fem jag övertalade att prova en Windowstelefon bestämde sig idag för en Iphone 6. Anledningen åter igen att hon ska ladda ner en app som självklart inte finns till WP. Fattar inte riktigt den här app-hysterin men de få appar jag använder tycker jag är bättre på Windows Phone.

Rätt märkligt detta då ingen av de 5 var missnöjd över flytet och själva telefonen. Men svenska skräp-appar är visst guld värd. Glömde en sak till. Hahoha, tillbehören. Finns inte lika många tillbehör som tex käcka fodral, till Nokia. Jag har tappat tron på mänskligheten...

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Skrivet av stormense:

Nr 5 av de fem jag övertalade att prova en Windowstelefon bestämde sig idag för en Iphone 6. Anledningen åter igen att hon ska ladda ner en app som självklart inte finns till WP. Fattar inte riktigt den här app-hysterin men de få appar jag använder tycker jag är bättre på Windows Phone.

Rätt märkligt detta då ingen av de 5 var missnöjd över flytet och själva telefonen. Men svenska skräp-appar är visst guld värd. Glömde en sak till. Hahoha, tillbehören. Finns inte lika många tillbehör som tex käcka fodral, till Nokia. Jag har tappat tron på mänskligheten...

Lider med dig 😁. Har inte heller förstått denna apphysterin, det mesta går ju smidigare i webbläsaren enl mig. Och jag förstår inte folk som ska ha skal eller screenprotectors. Det gör ju bara telefonen fulare och otympligare. Nä låt skiten bli repig, man byter ju så ofta ändå. "andrahands-värdet då?" grovt överskattat enl mig, speciellt iphonetomtarna som höjer värdet på sina slemmiga bakteriehärder till skyarna. 1000kr för en beg ip4 med spricka i skärmen? Gå och avlid tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem

Dom som använder sin telefon till kommunikation i någon form lider inte direkt av någon app brist på WP men sen finns det väl dom som känner ett behov av att ha appar till precis allt, själv förstår jag verkligen inte den grejen då det i 99 fall av 100 är enklare att ta via webbläsare, allra helst när man mer & mer går över till adaptiv kodning. Har kört WP i lite drygt en månads tid & under denna tid så har det varit vrålstabilt, har också Android enheter varav en med Lollipop & jag kan inte anklaga dom för att vara stabila, detta är bara operativsystemet, sen har vi alla appar som höjs till skyarna som i sin tur är ännu värre på Android, kan inte ens beskriva hur mycket skit det finns och hur dåligt majoriteten egentligen fungerar.

Skulle senast leta på en app till Android för att kontrollera cpu'n & dess klocklägen (ett måste då tillverkare verkar ha tappat all koll...), provade 23 olika varianter, ingen klarade av det på lollipop. Detta trots att dom då fick root access... Nä den nästa som försöker intala mig att Android är så överlägset ska få en rejäl dos ovett.

Visa signatur

| nVidia RTX3090FE | R9 5950x | MSI x570 Unify | Ballistix sport 3000c15 32GB DR@3800c16 | Custom Loop EKWB | 9TB nvme, 3TB sata SSD | RM1000x | Creative X4 | Lian Li o11 Dynamic | Alienware aw3821dw | >Zen2 på 3-400 mobo< | >x570 VRM< | :::AMD Zen Minnesguide:::|:::AMD Zen & Zen+ Överklockningsguide:::

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Webbläsare i alla ära men det är väl ofta mer effektiv med en app som är designad att göra samma sak då den förmodligen inte behöver använda riktigt lika mycket data och mobilsidor är inte alltid så bra optimerade eller dylikt. Jag använder hellre appar än webbläsare då det känns bökigare.

Sen tycker jag personligen att många för mig viktiga appar håller sämre kvalité på Windows Phone. Typ Tapatalk, Spotify för att nämna bara två. Ofta är apparna väldigt snygga men saknar funktioner som finns i Androids/iOS motsvariheter. Spotify är ju rent skräp till WP t.ex. och enbart det har gjort att jag tröttnat på WP när jag kört det. Tapatalk var ganska frustrerande det med tyvärr.

Jag gillar WP men det är alltid något jag stör mig på i längden. Typ "resuming" som de aldrig tycks komma ifrån.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeyay:

Webbläsare i alla ära men det är väl ofta mer effektiv med en app som är designad att göra samma sak då den förmodligen inte behöver använda riktigt lika mycket data och mobilsidor är inte alltid så bra optimerade eller dylikt. Jag använder hellre appar än webbläsare då det känns bökigare.

Sen tycker jag personligen att många för mig viktiga appar håller sämre kvalité på Windows Phone. Typ Tapatalk, Spotify för att nämna bara två. Ofta är apparna väldigt snygga men saknar funktioner som finns i Androids/iOS motsvariheter. Spotify är ju rent skräp till WP t.ex. och enbart det har gjort att jag tröttnat på WP när jag kört det. Tapatalk var ganska frustrerande det med tyvärr.

Jag gillar WP men det är alltid något jag stör mig på i längden. Typ "resuming" som de aldrig tycks komma ifrån.

Konstigt att jag har motsatt erfarenhet, kolla bara på Facebook apparna som finns, på Android tar den upp över 140mb ram i bakgrunden, det är mer än internet Explorer gör på win 8.1, hur fan kan man kalla dessa appar mer effektiva än en webläsare? Det fortsätter på detta vis med väldigt många appar, hur man sedan kan påstå att spotify funkar bättre på Android vet jag heller inte.
Faktum är att det finns få saker som är så dåligt optimerade som just appar, många kan vara bra & ha men en överväldigande majoritet är ren skit. Android är alla dagar i veckan kvantitet över kvalité.

Sen att du stör dig på resuming är lite lustigt då Android har precis samma sak, bara det att det skyltas inte med en text där det står resuming, det tar bara längre tid & få igång apparna när det skyfflas in & ur primärminne...

Visa signatur

| nVidia RTX3090FE | R9 5950x | MSI x570 Unify | Ballistix sport 3000c15 32GB DR@3800c16 | Custom Loop EKWB | 9TB nvme, 3TB sata SSD | RM1000x | Creative X4 | Lian Li o11 Dynamic | Alienware aw3821dw | >Zen2 på 3-400 mobo< | >x570 VRM< | :::AMD Zen Minnesguide:::|:::AMD Zen & Zen+ Överklockningsguide:::

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av tellus82:

Konstigt att jag har motsatt erfarenhet, kolla bara på Facebook apparna som finns, på Android tar den upp över 140mb ram i bakgrunden, det är mer än internet Explorer gör på win 8.1, hur fan kan man kalla dessa appar mer effektiva än en webläsare? Det fortsätter på detta vis med väldigt många appar, hur man sedan kan påstå att spotify funkar bättre på Android vet jag heller inte.
Faktum är att det finns få saker som är så dåligt optimerade som just appar, många kan vara bra & ha men en överväldigande majoritet är ren skit. Android är alla dagar i veckan kvantitet över kvalité.

Sen att du stör dig på resuming är lite lustigt då Android har precis samma sak, bara det att det skyltas inte med en text där det står resuming, det tar bara längre tid & få igång apparna när det skyfflas in & ur primärminne...

Spotify är ju mycket bättre till Android/iOS. Nämn en sak som är bättre på WP varianten eller funktion som finns som inte finns på Android eller iOS? Den tappar ofta "minnet" på WP och tar en till startsidan och inte det album som spelas. Händer även om man går tillbaka genom multitaskingmenyn. Man kan ej söka i egna stora spellistor för att nämna en annan sak. Den har varit hackig i senare versioner både när jag hade min 930 men är likadan på tjejens 920 inne i albumlister. Den synkar ju heller inte vad man spelar i desktopklienten eller på annan mobil enhet heller för den delen. Allmänt kass helt enkelt.

Tapatalk om jag körde det, sen låste luren men sen låste upp för att komma in i Tapatalk igen... "resuming".

Facebook har jag inte ens i mobilen den är skräp till alla system mer eller mindre. Där tycker jag faktiskt att den mobila sidan fungerar mycket bättre.

Android lider inte alls av "dolt resuming" problem. Det händer ju på WP även på appar som är aktiva. På Android måste den startas om om den har dödats till förmån för annan process ja men det händer inte speciellt ofta men det beror ju på hur sunkig telefon man har också.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeyay:

Spotify är ju mycket bättre till Android/iOS. Nämn en sak som är bättre på WP varianten eller funktion som finns som inte finns på Android eller iOS? Den tappar ofta "minnet" på WP och tar en till startsidan och inte det album som spelas. Händer även om man går tillbaka genom multitaskingmenyn. Man kan ej söka i egna stora spellistor för att nämna en annan sak. Den har varit hackig i senare versioner både när jag hade min 930 men är likadan på tjejens 920 inne i albumlister. Den synkar ju heller inte vad man spelar i desktopklienten eller på annan mobil enhet heller för den delen. Allmänt kass helt enkelt.

Tapatalk om jag körde det, sen låste luren men sen låste upp för att komma in i Tapatalk igen... "resuming".

Facebook har jag inte ens i mobilen den är skräp till alla system mer eller mindre. Där tycker jag faktiskt att den mobila sidan fungerar mycket bättre.

Android lider inte alls av "dolt resuming" problem. Det händer ju på WP även på appar som är aktiva. På Android måste den startas om om den har dödats till förmån för annan process ja men det händer inte speciellt ofta men det beror ju på hur sunkig telefon man har också.

Jag tror du missförstår hur resuming funkar på Android, alla enheter har en begränsad mängd ram minne, även om man har 3GB så kommer det inte räcka på Android. Samma sak gäller WP, skilnaden är att på Android så står det inte någonting alls & du får heller ingen splash screen som indikerar något, det betyder inte att Android inte skyfflar tillbaka appen i fråga till primärminnet, med det menar jag inte att appen är dödad, den ligger bara inte aktiv i primära minnet, sen syns det inte annat än på en onormalt lång växlingstid/laddtid. WP är åtminstone ärlig & visar att laddtiden beror på inladdning till primärminnet.
Kör du med äldre WP lurar kommer resuming va ett större problem än på lite nyare, det blir också bättre med denim som hanterar minnet ännu bättre än de tidigare versionerna. På min 830 så är resuming ett icke problem, när man får det så är det under så kort tid att det inte hinner läsa ut "resuming", allra helst om man multitaskar. Jag har en Shield tablet med lollipop & den har 2GB tillsammans med en mycket stark SoC och till råga på allt kör den lollipop, trots råstyrkan i den så ger min 830 en bättre upplevelse, kortare "laddtider", snabbare surfning även om jag provat 5 olika webbläsare på shield, ger konsekvent sämre prestanda än IE på WP. Enda gången jag upplever bra prestanda i Android är i spel med SHIELD plattan...

När det kommer till spotify så hackar den inte på WP, kör på min långsamma 830 utan problem, det man kan gnälla över är att man hamnar på översikt av spellista om man multitaskar, detta är dock ett medvetet design val av spotify.

Visa signatur

| nVidia RTX3090FE | R9 5950x | MSI x570 Unify | Ballistix sport 3000c15 32GB DR@3800c16 | Custom Loop EKWB | 9TB nvme, 3TB sata SSD | RM1000x | Creative X4 | Lian Li o11 Dynamic | Alienware aw3821dw | >Zen2 på 3-400 mobo< | >x570 VRM< | :::AMD Zen Minnesguide:::|:::AMD Zen & Zen+ Överklockningsguide:::

Permalänk
Medlem

Om jag kör en Factory Reset på min 925 via knappen inne i "About". Förlorar jag då Cyan uppdateringen och andra uppdateringar? Rätt tråkigt att köra hem allt från början.. Eller rensar den bara allt och behåller uppdateringarna?

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ronz:

Om jag kör en Factory Reset på min 925 via knappen inne i "About". Förlorar jag då Cyan uppdateringen och andra uppdateringar? Rätt tråkigt att köra hem allt från början.. Eller rensar den bara allt och behåller uppdateringarna?

Den rensar bara. När telefonen är uppdaterad så finns inte det gamla kvar nånstans så du behåller nuvarande firmware och os-version.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Och vill du så kan allt hämtas automatiskt från OneDrive om du har den inställningen. Tyvärr dock inte lösenord men annars så kommer det mesta tillbaka.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av stormense:

Och vill du så kan allt hämtas automatiskt från OneDrive om du har den inställningen. Tyvärr dock inte lösenord men annars så kommer det mesta tillbaka.

Lösenord hänger väl kvar. Men då måste man kanske aktivera det i synken/inställningar mellan enheter eller motsvarande. Eller en inställning i explorer kanske. Kommer inte ihåg riktigt

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem

Hur raderar man en emailadress som man skrivit en gång i ett mail?
De kommer upp automatiskt när man börjar skriva i Till: kolumnen, men jag kan inte hitta hur man tar bort dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ostbiten:

Testa Smart Player.

Smart Player funkar ju bra att hämta innehåll från datorn.
Lyckas dock inte spela upp video, bilder till TVn med något jag testat, såsom Lumia play to över DLNA eller Miracast som finns i 930. TVn är en smart tv som funkar över hemnätverket.

Någon som har en enkel förklaring, hjälp att komma med vore jag tacksam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ffodil:

Smart Player funkar ju bra att hämta innehåll från datorn.
Lyckas dock inte spela upp video, bilder till TVn med något jag testat, såsom Lumia play to över DLNA eller Miracast som finns i 930. TVn är en smart tv som funkar över hemnätverket.

Någon som har en enkel förklaring, hjälp att komma med vore jag tacksam.

Angående Miracast, har TV:n en inbyggd Miracastmottagare?
Om inte måste du köpa till en Miracastadapter till TV:n
http://www.miracast.se/miracast-adapter-RTSD5.htm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wickman:

Angående Miracast, har TV:n en inbyggd Miracastmottagare?
Om inte måste du köpa till en Miracastadapter till TV:n
http://www.miracast.se/miracast-adapter-RTSD5.htm

Tack! Ja, jag har även en Miracastadapter Tronsmart T1000 men får ingen kontakt med telefonen. Vet inte säkert om jag använder rätt app i telefonen, men hittar inget annat än EZCast som jag inte får upp någonting på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ffodil:

Tack! Ja, jag har även en Miracastadapter Tronsmart T1000 men får ingen kontakt med telefonen. Vet inte säkert om jag använder rätt app i telefonen, men hittar inget annat än EZCast som jag inte får upp någonting på.

Du ska inte behöva ha någon separat app till detta, 930 har Miracast inbyggt.
Här en liten video:
https://www.youtube.com/watch?v=th4_bJf2Qn0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wickman:

Du ska inte behöva ha någon separat app till detta, 930 har Miracast inbyggt.
Här en liten video:
https://www.youtube.com/watch?v=th4_bJf2Qn0

Tack! Har provat så också men lyckas inte få kontakt. Skickade precis en fråga till Geekbuying om Tronsmart adaptern och svaret är att den ska fungera tillsammans med Lumia 930 så jag får väl testa igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wickman:

Du ska inte behöva ha någon separat app till detta, 930 har Miracast inbyggt.
Här en liten video:
https://www.youtube.com/watch?v=th4_bJf2Qn0

När jag trycker på visa min skärm söker inte telefonen och det står att den inte är ansluten. Vad gör jag för fel, eller är det fel på telefonen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ffodil:

När jag trycker på visa min skärm söker inte telefonen och det står att den inte är ansluten. Vad gör jag för fel, eller är det fel på telefonen.

Har också liknande problem. Min 930 vägrar koppla till min LG smart tv med inbyggd miracast. Det funkar inte heller mot netgear neo tv. Min Surface pro funkar mot båda, men med 930 kopplar den några sekunder med helt svart bild och kopplar ner.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av istream:

Har också liknande problem. Min 930 vägrar koppla till min LG smart tv med inbyggd miracast. Det funkar inte heller mot netgear neo tv. Min Surface pro funkar mot båda, men med 930 kopplar den några sekunder med helt svart bild och kopplar ner.

Skickades från m.sweclockers.com

Tycker också jag provat med allt, men nej.

Någon som fått det att fungera?

Permalänk
Medlem

har en Lumia 930 - saken är att när jag får samtal så vibrerar den två gånger i början bara, (ringsignalen hörs hela tiden..), men den vill inte fortsätta vibrera utöver de två snabba gånger i inledningsskedet av det inkommande samtalet.

Något som har samma "problem" som jag och hittat en lösning för att ställa in så att den vibrerar kontinuelligt?

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.