Permalänk
Medlem

K610 tråden

fanns ju ingen innan!

såg att den finns på katshing!!!

den finns ute på telias hemsida oxå. vet nån om den e ute till flera butiker?

finns den i stora mängder!?

Permalänk
Medlem

Re: K610 tråden

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alex__a
fanns ju ingen innan!

såg att den finns på katshing!!!

den finns ute på telias hemsida oxå. vet nån om den e ute till flera butiker?

finns den i stora mängder!?

Kommer väl under morgondagen till de flesta butikerna. I ganska stora mängder verkar det som.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk

Hur fan kunde de ta bort fm-radion som fanns på k600 och som t.o.m. finns på J230 som är en budgetmodell.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pomidoroff
Hur fan kunde de ta bort fm-radion som fanns på k600 och som t.o.m. finns på J230 som är en budgetmodell.

förmodligen efter påtryckningar från operatörer som vill att man ska använda deras musiktjänster istället.

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erict200
förmodligen efter påtryckningar från operatörer som vill att man ska använda deras musiktjänster istället.

Eller så får de inte plats med den. Telefonen är ju ganska liten... Ovanstående är ju ett roligt konspirationstänk iaf

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Hedersmedlem

ska hämta min k610 från butiken om ca 3 timmar.. fatta va skönt, har verkligen längtat hela veckan...

http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-k610i-en.sht...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
ska hämta min k610 från butiken om ca 3 timmar.. fatta va skönt, har verkligen längtat hela veckan...

http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-k610i-en.sht...

Sitter med en i handen nu. Är lite besviken, plastigheten är stor. Skärmen har låg upplösning. Fortsätter testa...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Hedersmedlem

oj ojoj ljudet suger ju hååååååårt jämfört med w810 (mp3) även om man justerat equalisern.... testade med w810/w800 headset hpm 70

Permalänk

Hur står sig 610:an mot Nokian 6280 då. Nån som testat båda?

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk
Medlem

Kan man stänga av 3G-mottagningen?
När ni säger plastig, knastrar den? Har länge funderat på K610 men börjar tveka!

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timppa
Kan man stänga av 3G-mottagningen?
När ni säger plastig, knastrar den? Har länge funderat på K610 men börjar tveka!

den olåsta varianten kan man välja gsm eller dual mode..
jag tycker inte att den är så plastig.. ser ut ut som en vanlig telefon =D

Permalänk
Medlem

den finns inne hos tre nu

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Fick du med stället? Och headsetet?

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Hedersmedlem

nope. endas datakabel

Permalänk
Medlem

Jag vet att du inte har haft den så länge, men hur känns batteritiden? Och sen det där med ljudet. Hur dåligt är det? Jag funderar på att köpa en men kommer nog använda den lite som mp3 spelare. Eller ska jag köpa en m600 istället..
Det här är svårt!

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

Slå till på en K800 istället Den har ju radio, samma mp3-spelare som W800i samt GRYM kamera. Plus 3G (inte att glömmas).

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Hedersmedlem

enda skillnaden e ju skärmen, radio o kameran och priset mellan k800 o k610... inte värt 1500kr mer liksom..... å andra sidan har k800 en joystick som säkert går sönder efter 1 månad o inte lika liten som k610

men men, ska få en k800 o testa i helgen.. får väl se vilken jag lär tycka om mest...

Permalänk
Medlem

I mitt fall var iaf valet givet. Jag gillar inte att köpa sneak-grejer. Min T68i har funkat fram till nu (är väl inne på tredje T689i iofs, men samma modell). Nu är det dags med nytt fräscht Jag tycker precis tvärtom, det ÄR kameran och vad mer det nu var som är värt de exra 1500 kr Men alla har ju olika åsikter.

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

Håller nog med Phat. Prisskillnaden är stor för en bättre kamera, lite bättre skärm och radio. Själv tycker jag MP duger som festkamera/slaskkamera ska man ta "riktiga bilder" föredrar jag en kamera med bra optisk zoom och bättre objektiv. HATAR dessutom joystick! Nej jag slår till på en K610! Fler användarkommentarer plz.

Sågar absolut inte k800 utan säger bara att för min del passar K610 bättre (med tanke på priset).

Edit. På SEs hemsida står det (jämförelse) att K800 inte har push-email stämmer det?

Permalänk
Medlem

Hm, jag vet inte... Men såklart, man tar inga "riktiga" bilder med mobilen (än så länge). Men 3.2 Mp är roligare att leka med än 2.0 Mp Kommer att blogga en massa via mobilen då jag drar till USA i ett år i aug, dock inte med den inbyggda funktionen. Kommer ta bilder och lägga upp på min egenprogrammerade blogg...

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

viktigaste skillnaden tycker jag personligen är att k610 är 17mm tjock medan k800 är hela 22mm tjock. 5mm gör stor skillnad i fickan. Sen står fighten i mitt tycke mer mellan k610 och k750 som båda kostar lika mycket. frågan är om 3g funktionen i k610 verkligen väger upp radion och den bättre kameran som finns i k750.

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

Hehe alla har olika referenser och prioriteringar! Jag väljer bort K750 pga joysticken... 3G drar inte just nu för min del men kan vara bra att ha "snart".

Glömde faktiskt kommentera måtten förut, både längre bredare och tjockare! Dessutom lite tyngre, pratar alltså om K800 nu. Inget av detta är ju avgörande skillnader utan mycket handlar ju just om vilka delar man värdesätter mest. Vill man verkligen ha radio och 3G, köp 800an. Vill ha 3G och struntar i 3 MPkamera -> köp 610 (o sparar 1500kr) etc. Förhoppningsvis är alla telefoner vi nämnt här bra, bara lite olika nyanser :).

Fler användarkommentarer? Vad är bra/dåligt med 610an! Batteritid är ju alltid intressant!

Permalänk
Hedersmedlem

jag hade faktist själv valt en k800 ifall telefonen körde med en D-Pad o inte joystick.. finns inget värre än en joystick på en mobil...

Permalänk
Medlem

K610 har väll också joystiq?

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Går sms:en iväg lika fort som på W810? Alltså på en gång....

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem

någon som vet om de e stor skillnad storleksmässigt mellan k610 å k800. fullt medveten om yttermåtten. men inte sett dem mot varandra. asså k800 e de måttet så långt kamera skyddet sticker ut. nån refflektion över mjukvarorna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alex__a
någon som vet om de e stor skillnad storleksmässigt mellan k610 å k800. fullt medveten om yttermåtten. men inte sett dem mot varandra. asså k800 e de måttet så långt kamera skyddet sticker ut. nån refflektion över mjukvarorna

Det är med kameraskyddet, 22 mm.

Permalänk
Medlem

funderar på en ny mobil, är k610 ett bra val?? har funderat på en k750...

Visa signatur

.