Helgsnack: "Spel att se fram emot"

Permalänk
Medlem

Diablo 3, Mass Effect 3, Guild Wars 2, Starcraft 2: Heart of the Swarm bland annat!

Permalänk
Medlem

1. Diablo 3
2. BattleField 3
3. Call of Duty (nyaste )
4. CS:GO

Visa signatur

Jag gillar hårdvara.
Jag gillar spel.
Jag gillar teknik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Här har du ett offciellt klipp så du slipper länka till hemmagjorda (med händelser från mw2)
http://www.youtube.com/watch?v=Z7xL5Tz7VUk?

Den är inte "hemmagjord" utan en del av deras kampanj inför mw3, där denna video tillsammans med en hemsida var det första i form av officiellt material som påvisade att det skulle komma en 3a

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Berling:

1. Diablo 3
2. BattleField 3
3. Call of Duty (nyaste )
4. CS:GO

Om vi ändrar om listan lite och flyttar Diablo 3 längst ner så har vi min lista:D

1. BattleField 3
2. Call of Duty Modern Warfare 3
3. CS:GO
4.Diablo 3

Visa signatur

"Jag delar inte dina åsikter och jag är beredd att döda dig om du utrycker dem"
Intel Core i7 2600K 4.9GHz| Corsair Hydro H60 | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB | XFX Radeon HD 6970 2GB GDDR5 | Western Digital Scorpio Blue 1TB 5400RPM | Corsair SSD Force Series GT 120GB | Corsair HX 750W PSU | Microsoft SideWinder x6 | Microsoft SideWinder x8 | LG W2753VC-PF 27" | USB-kaffemugg 0,3liter |

Permalänk
Medlem

RAGE, Deus Ex HR, Torchlight II

That is all.

Permalänk
Medlem

Diablo 3, Bf3, Guild Wars 2 och Call of Duty MW3 är väl de spel ja ser fram emot

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

>>> Rigg: FD Define Mini | Corsair HX750 | Asrock Z270M Pro4 | i5 6600k | Cooler Master Hyper 212 | 2x8GB Corsair Vengeance CL16 3000Mhz | MSI RTX2060 AERO 6GB | Samsung 830 256GB | Seagate 1TB SSHD <<<

Spela så mycket du orkar, och helst lite till ;)

Permalänk
Medlem

BF3 såklart, men är det verkligen bara jag som är förväntansfull inför Star Wars: Old Republic?

Visa signatur

RX 6950 XT Merc | 5800x3D w/ Peerless Assassin 120 SE | G.Skill 2x16GB CL16 3600@3733MHz | Aorus B550 Elite V2 | Seasonic Focus GX 850w | Fractal Design R4 | AOC CU34G2X 1440p Ultrawide @ 144MHz FreeSync

Permalänk
Medlem

Forza 4 och bf3 !

Visa signatur

6600k Asus z170 16gig ddr4| Custom vatten loop | Corsair HX750 Gold | xl2411 | U2711 | Corsair Carbide Air 540 | Corsair force 3 ssd | Creative Sound Blaster Z | Sh 650hd | Røde Podcaster
Ducky Mini/ Razer DA 2013

Permalänk
Medlem

Hypen på SWTOR är stor hos mig iaf, sen såklart BF3 ska testas på sidan av..

Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.

Framtida Sith Sorcerer här

Permalänk
Inaktiv

From Dust, Minecraft, Diablo III, LA Noire (PC), Bioshock Infinite (Kommer ju dock nästa år ), Half Life 3 (Snälla)...

edit: man får ju inte glömma RAGE!

Permalänk
Moderator
Testpilot

Star Wars: The Old Republic

Vet inte om det behöver en närmare introduktion?

MMO i Star Wars andan, andlig uppföljare till Knights of the Old Republic fast utspelar sig tidigare än de äldre spelen.

http://www.youtube.com/watch?v=5lrk2BE4Tqc

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk

Här väntar jag spänt på Battlefield 3!

Sen Red Orchestra 2 och metro 2033: Last night

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk
Medlem

Komigen gubbar..... Dark Souls är ju det som är mest förvänat hahaha! bästa liret, sen GW2 !

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Inaktiv

Diablo III och Torchlight II/MMO kommer att införskaffas. Deux Ex 3, Skyrim och Forza 4 kommer också ges en chans. Säkert en del annat som glömts bort.

Permalänk
Medlem

Är väl dessa:

-Mass Effect 3 -RO2: Heroes of Stalingrad -Skyrim -RAGE och kanske BF3 men tror det kommer bli en besvikelse.

Permalänk
Medlem

Diablo 3 kommer inte förrens nästa höst så mycket det har försenats kan jag gissa

Permalänk
Medlem

Den tredje expansionen till spelet Twilight Imperium som det viskas om..

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

Need for Speed: The Run. Storybaserad "racing" med rejält överdrivna och overkliga situationer. Kommer jag säkert älska. Need For Speed: Underground och Most Wanted har varit mina favoriter hittils och The Run ser ju ut att fortsätta på den typen av NFS. Äntligen!

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 16GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980

Permalänk

Första bästa voxelspel!

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Medlem

Många säger Diablo 3, men kommer det ens i år?

Permalänk
Medlem

Som ett stort fan av tribes serien så ser jag väldigt mycket fram emot nya Tribes: Ascend Finns inget spikat datum men betan borde komma någon gång i höst. Ser också fram emot Smite som också är från Hi-rez Studios som är ett Moba fast i 3rd person, tror det kommer bli jävligt kul

Permalänk
Medlem

Deus Ex- Human revolution

Red Orchestra 2 -Heroes of Stalingrad

Tribes - Universe
http://media.pcgamer.com/files/2011/05/TribesAscendScreen1_Ma...

Diablo 3

Battlefield 3

Planetside 2. om det kommer i år.

Rage

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Jag ser fram emot Call of Duty Mw 3 och Hitman 5 samt NHL 12.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av SM-LoD:

Den är inte "hemmagjord" utan en del av deras kampanj inför mw3, där denna video tillsammans med en hemsida var det första i form av officiellt material som påvisade att det skulle komma en 3a

Ser inget som kopplar skaparna bakom filmen Find Makarov - Modern Warfare 3 - MW3 Reveal Trailer (HD) med Activision/IW: http://www.wecanpretend.com/ och http://www.youtube.com/user/WCPToronto men rätta mig gärna om jag har fel. Dessutom är det händelser från MW2 så jag ser inte kopplingen med MW3.
Hittar inte nämnda klipp på den officiella hemsidan heller: http://www.callofduty.com/mw3/videos, gör du?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Inaktiv

BF3 är väl det som toppar just nu, annars verkar Guild Wars 2 och Skyrim rätt lockande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Dräggel, väldans tack för den upplysningen

Varsågod!
Man kan ju alltid hoppas! Mr kojima har ju faktist lovat att det någon gång ska bli en trea nu när han vet att folk vill ha det.

Och för att slippa att någon börjar gnälla om källa så:
http://www.andriasang.com/e/blog/2009/10/16/kojima_promises_zoe_sequel/
http://translate.google.se/translate?hl=sv&sl=ja&tl=sv&u=http%3A%2F%2Fameblo.jp%2Fkp-blogcast%2Fentry-10366236399.html

Verkligen något att se fram emot!

Visa signatur

''Building the future and keeping the past alive are one and the same thing.''

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

om det är en expansion som de tidigare eller nytt från grunden

Jag hoppas att det blir ett nytt.
Fast absolut inte att det ska vara i nutid. Andra världskriget såklart.

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem

Deus ex
From Dust (Populous liknande)
Dead Island (Blir nog tyvärr inte så bra som det verkade från början, dålig AI, ojämn grafik)
Heroes 6
RAGE!
Battlefield 3
Skyrim
Aliens: Colonial Marines
Max Payne 3
Bioshock 3
Diablo 3 (om det ens kommer detta år..)

Permalänk
Medlem

Ser ingen love för Anno-serien. Annol2070 ser riktigt nice ut!
www.youtube.com/watch?v=DScmQMoqaHE

Visa signatur

Lappy: Dell Precision
Desky: i7 K2600@4.5GHz 2xGTX295 8GB RAM

Permalänk
Medlem

Jag blir nästan förvånad över att så få längtar efter Assassin's Creed Revelations :S själv kan jag knappt vänta xD utöver det är det Diablo 3, Bf3 och Zelda: Skyward Sword