NY expansion till WOW?

Permalänk
Medlem

NY expansion till WOW?

Asså jag har spelat wow i ca 5-6år nu. Jag har spelat genom BC WOTLK och CATA men nu.......
Vad i helvete e det för skit dem ska nu? nån som kan gissa ?
Jävla PANDOR?
och en till kontinent wow säger jag bara wow asså, nån annan som tycker samma?
Pandaria? really blizzard really?. Inte nog med att vi har outland och sen northrend? och helt nytt azeroth?

Dem kommer fan att tappa halva av alla som spelar enligt mig
för vem vill spela som en jävla panda jippie.

Dessutom level 90 /clap blizzard ni kunde inte gjort det med cata i stället? tagit ihop både cata och mist of pandaria lite roligare i alla fall

Permalänk
Skrivet av MartinM:

Asså jag har spelat wow i ca 5-6år nu. Jag har spelat genom BC WOTLK och CATA men nu.......
Vad i helvete e det för skit dem ska nu? nån som kan gissa ?
Jävla PANDOR?
och en till kontinent wow säger jag bara wow asså, nån annan som tycker samma?
Pandaria? really blizzard really?. Inte nog med att vi har outland och sen northrend? och helt nytt azeroth?

Dem kommer fan att tappa halva av alla som spelar enligt mig
för vem vill spela som en jävla panda jippie.

Dessutom level 90 /clap blizzard ni kunde inte gjort det med cata i stället? tagit ihop både cata och mist of pandaria lite roligare i alla fall

Rage much?
Finns en tråd för kommande expansionen redan...

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

Btw så har pandor funnits i föregående Warcraft-spel, så det är väl inget konstigt?

Permalänk
Medlem

Hoppas du drar, du låter inte rolig att spela med.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

första expansionen sedans BC som jag faktiskt ser fram emot!

Pandaria fuck yeah säger jag bara.

Hoppas verkligen alla ni "Grimdark allt ska vara mörkt o blodigt och goth" p12or försvinner, borde ju vara hälften som spelar så det passar mig utmärkt.

Pandarians har ju funnits i tidigare spel så förstår inte problemet? En kossa med klänning är ok, men en panda? "OH NEJ NU BLEV DET BARNSLIGT!"

Varför skulle det inte finnas mer kontinenter? är ju inte direkt som att dom har satelliter över azeroth som visar varenda liten fläck.

Permalänk
Medlem

Trodde först det var ett skämt, men eftersom inget i mina ögon kan bli sämre än Cataclysm så kan det bli kul testa.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Ser inte något diskussionsvärde i den här tråden, vill ni diskutera den nya expansionen så finns det en utmärkt tråd i forumet.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.