SweClockers officiella musmatta till försäljning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fores:

du måste tillåta köp via internet på ditt kort först, funkar fin fint för mig

Skrivet av Anzen:

Det går jättebra att koppla kreditkortet till ditt Paypal-konto utan att föra över pengar, går snabbt och efter det glider Paypal på som ett oljat blykar på is.

Bör tilläggas att jag brukar kunna göra internetköp och en gång i tiden även paypalköp med detta kort. Men nu funkar inte paypal. Allt annat gör.

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 16GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerkanftw:

Hade den varit 450x400mm hade jag lätt köpt den, men nu är den för liten för mig :/ Kanske som lan musmatta

Använder du den som dansgolv eller?

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Ser sjukt snygg ut, definitivt rätt förslag som vann!

Permalänk
Medlem

Hmm funkar inte med paypal för mig just nu:(

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Frågar igen eftersom jag inte fick något svar tidigare. Hur är glidet jämfört med en Steelseries Qck?

Permalänk
Medlem

Äntligen! Men orka hänga upp sig på kostnader. Några hundringar är väl inget. Sen tycker jag SweC är värda detta lätt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem

Nej tack.

Verkligen inte min stil den där musmattan.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Shit, köper folk så stora musmattor? 40,5mm är ju redan nästan lika brett som ett vanligt tangentbord. Jag som till och med köper ett tangentbord utan numpad bara för att sitta mer centrerat framför skärmen...
Har man ett sånt där logitech-tangentbord med macroknappar och en stor musmatta så har man ju nästan meter mellan båda händerna. Jag kan bara föreställa mig hur stört det hade sett ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Frågar igen eftersom jag inte fick något svar tidigare. Hur är glidet jämfört med en Steelseries Qck?

Mer glid, tyget är coatat med något material som gör så att mattan inte riktigt känns som tyg. Brukar kunna kännas lite "kletig" mot handleden dessvärre.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem

X8 har ju en del problem med mjuka mattor så vet inte om jag vågar beställa.
Någon som vet om X8 funkar med denna matta?

Permalänk
Medlem

@Zelaxe
Eftersom jag har fattat det som att SweC musmatta bygger på CT modellen. Vilket jag själv äger. Då en CT small. Därför kan jag enbart referera till den. Den är sjukt skön att använda. Kan vara ovant i början för den som gillar hårda mattor. Använder ihop med en gammal Microsoft 3.0 mus. Glider bra i alla lägen. Nu spelar jag inte längre. har gjort det innan. Ledsnade på att spela. Även till det ändamålet fungerar den väldigt bra. Ett tag testade jag med glidz från steelseries har jag för mig och då behövde man bara röra lite på musen och den reagerade. Dem glidz man får från QPAD är inget att hänga i julgrannen. QPAD CT modellen kan jag idag inte leva utan. Den gör jobbet sjukt bra. Vare sig du surfar/jobbar eller spelar. Nej jag är ingen försäljare.

Eftersom jag är nöjd med min CT mat från QPAD så varför köpa en ny med ett motiv som jag inte gillar. Hoppas alla ni andra blir nöjda.

Permalänk
Medlem

Ett smart drag av er på Sweclockers vore ju om vi säger den 299:nde som köpte en mussmatta får något väldigt extra Det kan ju locka fler köpare också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Använder du den som dansgolv eller?

HAHAH

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mockasin:

Shit, köper folk så stora musmattor? 40,5mm är ju redan nästan lika brett som ett vanligt tangentbord. Jag som till och med köper ett tangentbord utan numpad bara för att sitta mer centrerat framför skärmen...
Har man ett sånt där logitech-tangentbord med macroknappar och en stor musmatta så har man ju nästan meter mellan båda händerna. Jag kan bara föreställa mig hur stört det hade sett ut.

Jag har en QPAD CT Large och ett G110, båda händerna ligger typ vid kanterna på min skärm som är 23". Svårt att få det mer centrerat :S

Permalänk
Medlem

Bah, hade velat ha en tunnare modell 4mm är för tjockt för min del.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Såg inte om någon redan svarat på frågan, men är det endast Paypal som gäller?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Såg inte om någon redan svarat på frågan, men är det endast Paypal som gäller?

Om du har VISA kort typ så kan du betala med det. Jag har inte PayPal, skrev bara in mina siffror från kortet sen va det klart. Som på eBay.

Permalänk

trist att betalning inte kan verifieras med visa, mastercard eller maestro (e-kort).....
3 misslyckade köp där samtliga säger "PayPal kunde inte validera kortet. Verifiera att angiven information är korrekt eller försök med ett annat kredit- eller betalkort."

då skiter vi i att köpa ngn matta

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Ska man betala för reklam?

Permalänk
Medlem

Hoppas någon moderator eller annan högre upp i hierarkin kan svara på angående hur folk gör för att betala. Så att det blir rätt. Eftersom allt i tråden handlar om att "jag kan inte betala".

Permalänk
Medlem

Tror ni att ni kan reservera en large åt mig, har ingen möjlighet att beställa förns imorgon

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Anzen:

Tack för Paypal, snabbt och enkelt. 1st large beställd. Vet dock inte hur stor den är.

Det går jättebra att koppla kreditkortet till ditt Paypal-konto utan att föra över pengar, går snabbt och efter det glider Paypal på som ett oljat blykar på is.

Hahahahaha ^^

OnT: För mig blir det inte någon beställning. Har min skitiga CT L White (ska man kalla den svart nu o.O). Tyvärr inte tillräckligt skitig enligt mig.

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Om du har VISA kort typ så kan du betala med det. Jag har inte PayPal, skrev bara in mina siffror från kortet sen va det klart. Som på eBay.

Synd att jag inte har ett Visa då

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

Ska man betala för reklam?

Håller med. Dom skulle åtminstone kunna sälja för inköpspris...

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2016
-
robin.se

Permalänk
Medlem

Nu skiter jag i att köpa en, Paypal misslyckas hela tiden eftersom jag vill betala med e-kort

MEN dom har dragit 6,87 kr 2 gånger nu, (eftersom jag har försökt antagligen) men dom vill jag verkligen ha tillbaka

Bara 13 spänn,men ändå, jag har ju inte fått något för det.

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pakki:

Håller med. Dom skulle åtminstone kunna sälja för inköpspris...

Varför inte skänka bort dem, fraktfritt och med en årsförbrukning av cornflakes?

Permalänk
Medlem

Riktigt stilig och snygg vill gärna skaffa en av dessa när jag köper en ny mus. Good Job Sweclockers!

Visa signatur

Dator 1
2x 280x | AMD FX-8350 8core 4.0GHz | Corsair RM750W

Permalänk
Jubileumsmästare

Hur är kanterna på dessa musmattor, lossnar ytskiktet lätt från dem? Tycker redan högra hörnet på pressbilden ser ganska taskigt ut.

Permalänk
Medlem

Beställd direkt utan att tveka. Har den förra kvar och den har fungerat bra i många år men nu känns det dags för ett uppbyte

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"