SweClockers officiella musmatta till försäljning

Permalänk
Medlem

En stor inköpt.
Med andra ord en halv starköl till Emil har jag nu bjussat på.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

The card you entered cannot be used for this payment. Please enter a different credit or debit card number. Va är det för bullshit?

Permalänk
Medlem

vart en small för mig, sitter på en sån gratis matta som glider med musen på bordet, vilket är helt värdelöst, trevligt att den kom nu, har väntat och tänkte att jag skulle köpa en i helgen eftersom denna aldrig kom ut och så vips.
trevligt, trevligt

Permalänk
Medlem

Tja min nuvarande är väldigt sliten så blev en large för min del

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Perfekt!
Har just tänkt att köpa mig en musmatta, och sen så ser jag den här, awesome!

Permalänk
Medlem

Snygg! Kommer köpa den i framtiden när jag har pengar över.. lite tajt nu.

Det leder mig till min nästa fråga, kommer man kunna köpa den om 2 veckor? 1 månad? Finns det någon deadline?

Visa signatur

Chassi|NXZT Phantom Moderkort|Asrock Extreme3 Gen3 Z68 RAM|Corsair Vengence 2x4gb 1600mhz Processor|Intel i5 2500K @ 4.2ghz Grafikkort| ASUS Radeon6950 DirectCU II @ 900mhz PSU|Corsair TX750W Kylare|Cooler Master 212+ Scythe Gentle Typhoon 1450rpm SSD|OCZ Vertex 3 120gb|

Permalänk
Medlem

Ett stycke large beställd!

Visa signatur

| Ryzen 7 3700X | Radeon RX 6800 |

Permalänk
Avstängd

OMG SweClockers gör 4rb17r4g3v1n573r!!!!!!

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=229134

duktiga gubbar

Visa signatur

faplol.com <- ta en titt på mitt projekt!

Permalänk

4rb17r4g3v1n573r!!!!! va???????? Arbitage-vinster? vaaaaaa????

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Helt klart en fager musmatta. Det får nog bli en sådan.

Visa signatur

| i7 920 | UD5 | 6GB | 3TB | Intel SSD 80GB | Antec P182 |
http://webbutveckla.nu - Blogg om webbutveckling

Permalänk
Medlem

Låter inte detta helt fel: Efter många om och men finns SweClockers musmatta att köpa! Nån måste varit riktigt trött som inte orkar fixa grammatiken.

Visa signatur

WINDOWS 11 X64 | ASUS X570 | AMD RYZEN 3950X | RX 7900 XTX | G.SKILL 3600MHZ 32GB | SAMSUNG 980 PRO 2TB | WD 16TB | NZXT KRAKEN X73 | RAZER ORNATA CHROMA | EVGA SUPERNOVA T2 850W | LOGITECH G604 MUS | PHANTEKS NV7 | LG 34GK950F | LG OLED77G1 |

Permalänk
Medlem

Hehe hoppas ni kommer ut med en större modell Då blir det ett köp

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Hmm borde man slå till? Har för närvarande Func 1030 som jag haft i många år.

Permalänk
Medlem

EPIC! det var dags att uppdatera bordet lite.. kom lägligt.

Tycker den är riktigt snygg

Permalänk
Hedersmedlem

Hah. Jag som i förra veckan bytte ut min 8 år gamla Swec-matta (som jag fick av Bijan) till förmån för en Mionix 400-något. Så går det när man inte håller sig uppdaterad.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cutters:

2 stycken är beställda! Jag har redan en liten Steelseries musmatta, men självklart ska man ha en Swec-musmatta istället. Skulle vilja ha en kaffemugg också!

Nice, kaffemugg hade varit underbart!

Btw: kan man se de andra motiven någonstans?

Edit: Hittade tråden med de andra motiven ^^

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av p0pe:

OMG SweClockers gör 4rb17r4g3v1n573r!!!!!!

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=229134

duktiga gubbar

(kalla mig nOoB)

"arbitragevinster" ? översätt bättre?

Edit: Ops, dubbelpost

Edit2: Betald och skickad

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Två frågor:
1. Om man är van vid en tygmatta med en silikonkudde som stöd för handleden, kommer man då gilla denna musmatta?
2. Är PayPal bra? Känns lättare med vanlig kortbetalning (+verified by Visa) men vad vet jag?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Beställd! Får inte plats med större än en small, men det löser sig kanske i framtiden.

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem

Ni som klagar på priset och/eller motivet: Man måste faktiskt inte köpa! Absolut inget köptvång! :>
Jag tycker iaf den ser trevlig ut, och köpte mig en small! Har någon musmatta ifrån Grönalund, äg den ni!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Två frågor:
1. Om man är van vid en tygmatta med en silikonkudde som stöd för handleden, kommer man då gilla denna musmatta?
2. Är PayPal bra? Känns lättare med vanlig kortbetalning (+verified by Visa) men vad vet jag?

1. Jag körde med en qpad av samma modell med ett handledsband/swetband och det funkade bra för mig.
2. Jag gillar PayPal bättre än någon annan betalmetod för att man oftast får men en försäkring som kund om varan inte skulle komma eller vara felaktig så kan man begära pengarna tillbaka. Har säkert 50+ köp med paypal och har aldrig felat.

Permalänk
Medlem

Ångrar starkt att jag inte har kvar den gamla modellen av swec-musmattan, hade varit roligt att ha båda. Som sagts tidigare, en swec-mugg hade ju varit kul att ha!

Permalänk
Medlem

Beställde en small igår, det var på tiden, då min gamla tygmatta måste vara över 7år, bra kvalité i de där gamla reklam-mattorna.

Edit:

Skrivet av Atomico:

Ångrar starkt att jag inte har kvar den gamla modellen av swec-musmattan, hade varit roligt att ha båda. Som sagts tidigare, en swec-mugg hade ju varit kul att ha!

Håller med! En Swec-mugg hade varit väldigt trevligt!

Visa signatur

WS: 4770k, 16GB, 2x 250GB SSD, 2x 4TB HDD (RAID1), GTX970, W10.
SRV: 2600, 16GB, 500GB (OS), 7x 2TB HDD (RAID6), Intel QUAD NIC, W2012 R2 +VMs.

Permalänk
Medlem

A äntligen får jag en anledning att byta bort min Icemat från -05:) Kanske mössen håller längre?:D

Visa signatur

"As they fall asleep,
Will robots dream of electric sheep?"

Permalänk
Medlem

kan någon svara på detssa 2 frågor tack.
fastnar damm lika lätt på dessa som på SS qck?
får man dem levererade till finland?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattjaevel:

kan någon svara på detssa 2 frågor tack.
fastnar damm lika lätt på dessa som på SS qck?
får man dem levererade till finland?

Skickades från m.sweclockers.com

Damm fastnar inte lika lätt som på qck'en, ska byta ut min qck på grund av det. hade en gamal qpad CT innan som hade fått tagit lite för mycket stryk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zablot:

Damm fastnar inte lika lätt som på qck'en, ska byta ut min qck på grund av det. hade en gamal qpad CT innan som hade fått tagit lite för mycket stryk.

då blir det ett köp, har tröttnat på att det fastnar skit på min qck så laser läsaren på musen bråkar!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem

Det är bara att stryka med handen över QPAD CT mattan så ramlar smulorna från diverse tilltugg som man brukar ha till hands vid datorn. Om du skulle känna att det är något som stör upplevelsen på musmattan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattjaevel:

då blir det ett köp, har tröttnat på att det fastnar skit på min qck så laser läsaren på musen bråkar!

Skickades från m.sweclockers.com

Har samma problem och sjulle vilja gå tillbaka till min qpad sambon skriker att den tar för mycket plats då vi sitter på samma bord så får sitta på qck'en ett tag till för att behålla familjefriden hemma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zablot:

Har samma problem och sjulle vilja gå tillbaka till min qpad sambon skriker att den tar för mycket plats då vi sitter på samma bord så får sitta på qck'en ett tag till för att behålla familjefriden hemma.

well... min qck heavy är ju större än ct large så den får nog bra platts för mig

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (: