SweClockers officiella musmatta till försäljning

Permalänk

QcK+ ska det va!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Viftar du över hela skrivbordet?

Skrivet av LeafBox:

Holy shit, vem behöver så mkt yta? @_@
Blir du inte trött i armen utav att vifta omkring med den flera mil om dagen?

Det är så jäkla skönt att ha en så stor matta!
Man använder kanske bara hälften. Men känner man för att sitta lite längre fram eller så, så slipper man flytta rundor på mattan hela tiden.
Det bästa hade varit en musmatta som täckte hela skrivbordet!

Permalänk

Snygg!

Hade köpt en om man kunde betala med kort.

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av trattjaevel:

kan någon svara på detssa 2 frågor tack.
fastnar damm lika lätt på dessa som på SS qck?
får man dem levererade till finland?

Skickades från m.sweclockers.com

Inga problem att skicka till Finland, samma fraktpris oavsett land.

Skrivet av -=Sh/\rK=-:

Snygg!

Hade köpt en om man kunde betala med kort.

Det går att betala med Visa, Mastercard etc.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Beställde en Large, min gamla är helt trasig (så sliten att fibrerna under har börjat komma fram).

Kände att om jag ska ha en ny, även om jag inte game'ar något längre så måtte det ju vara en SweC!

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem
Skrivet av zablot:

1. Jag körde med en qpad av samma modell med ett handledsband/swetband och det funkade bra för mig.
2. Jag gillar PayPal bättre än någon annan betalmetod för att man oftast får men en försäkring som kund om varan inte skulle komma eller vara felaktig så kan man begära pengarna tillbaka. Har säkert 50+ köp med paypal och har aldrig felat.

Ska hitta ett handledsband/sweatband på Sportex eller dylikt och ge musmattan ett försök. Har aldrig haft en gaming matta förut

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Beställd

Visa signatur

For every complex problem, there is a solution that is simple, neat, and wrong.

Permalänk
Medlem

Är denna mjuk typ tyg? Gillar inte hårda / plastiga mattor. Min razer mantis matta har några år nu på nacken som jag har fått tvättat ett antal gånger.

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Gör en vit också så köper jag den.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Inga problem att skicka till Finland, samma fraktpris oavsett land.

Det går att betala med Visa, Mastercard etc.

Vet du varför det inte funkar med e-kort Andreas?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av jonthan:

Vet du varför det inte funkar med e-kort Andreas?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, har aldrig använt e-kort och vet inte hur det fungerar. Kontakta Paypal om du har problem: https://www.paypal.com/se/cgi-bin/helpscr?cmd=_help&t=escalat...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Sh/\rK=-:

Snygg!

Hade köpt en om man kunde betala med kort.

Regga dig på paypal och betala med kort.
Så gjorde jag iaf, funkar utmärkt.

Visa signatur

Flest teknikprylar när man dör vinner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcym:

Nice, kaffemugg hade varit underbart!
...

Hoppas fler skriver att de vill ha kaffemuggar, så SweC fixar. vill ha ju!

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Skrivet av Z0rk:

Regga dig på paypal och betala med kort.
Så gjorde jag iaf, funkar utmärkt.

Jag betalade precis med kort via paypals gästtjänst. Så det går antagligen bra att betala med kort utan att ha konto på paypal

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem

179kr? Är det nåt super material eller nåt som jag har missat? Får ni inte in tillräkligt med sponsor pengar?

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Nu skiter jag i att köpa en, Paypal misslyckas hela tiden eftersom jag vill betala med e-kort

MEN dom har dragit 6,87 kr 2 gånger nu, (eftersom jag har försökt antagligen) men dom vill jag verkligen ha tillbaka

Bara 13 spänn,men ändå, jag har ju inte fått något för det.

ja testade 2ggr och blev fel :S men 3e ggngen funkade det! så testa ett par till ggr första gången tro ja dock ja tog för lite pengar på kortet, typ 286 +1kr över men det vart ju 290+kr med alla avgifter och grejer så satte summan på max 300kr och gick igenom men ja kanske hade tur! verkar ju vara lotto med e-kort och pypal!

edit: dem som ej tror att det går betala med kort följ länken till köpa och tryck "betala" dirr då kommer man så man kan välja betala med kort ist för paypal , men det går ju logga in med ditt paypal - ansluta e-kortet/kontokortet till ditt paypal och betala den vägen med . det var så ja lyckades genomföra köpet dvs genom paypal och ansluta mitt e-kort till det.. (vet att nästa gång ja handlar måte ja ändra kontokort då kontonr ej är samma då) - Men ja tycker Sweclockers s´kall skämmas att ta nästan 300kr för detta! 284kr blev det för mig och det är ju inte billigt men man måste ju ha en så...

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

Beställningen är mottagen och kommer att behandlas inom kort.
Beräknad leveranstid: 3–7 dagar.

Gött, hoppas musmattan kommer på onsdag när jag är ledig så ska den spelas in rejält!

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

ja testade 2ggr och blev fel :S men 3e ggngen funkade det! så testa ett par till ggr första gången tro ja dock ja tog för lite pengar på kortet, typ 286 +1kr över men det vart ju 290+kr med alla avgifter och grejer så satte summan på max 300kr och gick igenom men ja kanske hade tur! verkar ju vara lotto med e-kort och pypal!

Testade igen, skulle ha en liten och satte max gräns på 300 spänn, men det går fortfarande inte, så jag väntar tills någon har löst problemet.

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimuman:

179kr? Är det nåt super material eller nåt som jag har missat? Får ni inte in tillräkligt med sponsor pengar?

Swec är ingen förening utan ett företag.

Inte speciellt dyrt heller:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=286887

Det är valfritt att köpa.

Permalänk
Medlem

Har e-kort med, har alltid fått testa 2-3 gånger innan köpen går igenom.

Köpte en large

Permalänk

Köpte en small. Trevligt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimuman:

179kr? Är det nåt super material eller nåt som jag har missat? Får ni inte in tillräkligt med sponsor pengar?

Kollar du på vilken butik som helst som säljer musmattor så ser du att detta är ett ganska normalt rikspris.
Du kan inte jämföra en 20 kronors musmatta med ett random företags logo på med en riktig musmatta.
Som skillnad på bra yta och att dra datormusen över sandpapper.

Permalänk
Medlem

@Andreas D
e-kort är en lösning som går ut på att man installerar en mjukvara i datorn som är låst till ens bank. Man måste aktivera det först via sin bank. Därefter att man har laddat ner mjukvaran i datorn och öppnar programmet aktiverar du med en kod som du själv har valt när man aktiverade lösningen via sin bank. Sedan fungerar det på det sättet att den slumpar fram olika siffror som är identiskt med dem siffrorna som finns på ett VISA kort och att man kan välja hur mycket pengar som får användas. Vilket innebär att du kan handla på nätet utan ditt vanliga bank kort nummer visas.

QPAD är ett svenskt företag som tillverkar produkter främst för gameing. Därmed är musmattan lite dyrare än vanliga no name musmatta. Kan tillägga att dem håller väldigt bra "kvalitet"

Info om den vanliga CT modellen . Vilket SweC har valt att använda.
http://www.corporate.qpad.se/modules/news/article.php?storyid...
http://www.corporate.qpad.se/modules/news/article.php?storyid...

Permalänk

Om jag hade använt musmatta hade jag köpt en. Tyvärr slipper jag gärna att använda musmatta eftersom jag upplever att de ökar friktionen. Roligt vore om det gick att köpa exempelvis en T-shirt eller kaffemugg.

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk

Kommer den bara att säljas här på sidan under en begränsad tid eller kommer den komma ut i butiker senare?

Visa signatur

i5 2500K - Gigabyte P67 UD3 - G.Skill RipjawsX 2x8GB DDR3 2133 MHz - MSI GTX 1660 Super Gaming X - Samsung 860 EVO 500GB - WD Green 2TB - FD Define R3 - Corsair RM750X V2 750W - HP X27q - CM Quickfire XT (MX-brown) - Glorious Model D

Permalänk
Medlem

Hade varit trevligt med ett bekräftelsemail att beställningen är mottagen och inte bara det vanliga man får från paypal.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Vet du varför det inte funkar med e-kort Andreas?

Skickades från m.sweclockers.com

Har inte kunnat använda e-kort på paypal de senaste månaderna så det är begränsning som paypal har gissar jag på. Nu är det även paypal vi snackar om, samma företag som stoppat donationer till wikileaks och andra "obekväma" organisationer världen över så vem vet... de har säkert någon ond plan bakom det hela

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av olafett:

Hade varit trevligt med ett bekräftelsemail att beställningen är mottagen och inte bara det vanliga man får från paypal.

Det du får från Paypal är en bekräftelse på att beställningen är mottagen och betalad.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Inaktiv

Jag älskar sweclockers, men betala för reklam? Sinnessjukt imo. Dessa borde delas ut gratis och inte kosta pengar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonazdnb:

Jag älskar sweclockers, men betala för reklam? Sinnessjukt imo. Dessa borde delas ut gratis och inte kosta pengar.

Inte konstigare än att folk köper dyra Adidas, nike, JL o.s.v.