SweClockers officiella musmatta till försäljning

Permalänk

Köpte mig en large, har varigt på jakt efter en ny QPAD musmatta som inte ser ut som skit och äntligen har man hittat en!

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk
Medlem

SLITZ har också en Qpadmatta men de kostar 299 för large... Roligare motiv dock

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av timpO:

Ojojoj vad härligt med en sen julklapp! Tog ca en halv ögonblinkning innan man tryckt hem en

Alltså satt du med stängda ögon när du beställde?

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Vägrar PayPal så om det inte finns att ta på faktura så får ja väl bli utan

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk
Medlem

"Angivet kort kan inte användas för den här betalningen. Ange ett annat kredit- eller betalkortsnummer." WTF det står ju att Visa ska fungera! pallar fan inte bli medlem på paypal för att köpa en jävla musmatta

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonazdnb:

Jag älskar sweclockers, men betala för reklam? Sinnessjukt imo. Dessa borde delas ut gratis och inte kosta pengar.

Vad menar du med "Betala för reklam"?
Förstår inte heller varför musmattorna skulle vara gratis, det är ju för övrigt valfritt att köpa.

Jag är för kritik men man vill också läsa om dina förslag till hur problem ska lösas istället för att bara säga vad man tycker.

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

Det är inte SweC som gör mattorna utan dem har anlitat ett företag. Vilket i sin tur kostar. Så du får gärna berätta hur dem skulle vara gratis.

Permalänk
Medlem

Om man vill ha några av dem andra motiven? Kommer det att komma senare, eller kan ni ordna det på något sätt?

Permalänk
Medlem

Ni borde ha en tävling som man kan vinna en en sån på:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Om man vill ha några av dem andra motiven? Kommer det att komma senare, eller kan ni ordna det på något sätt?

Ytterst tveksamt, tog tid att få fram bara denna. Och vinnaren är trots allt vinnaren. Är dessutom snygg

Visa signatur

Skriver som alla andra: Citera för att få min uppmärksamhet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonazdnb:

Jag älskar sweclockers, men betala för reklam? Sinnessjukt imo. Dessa borde delas ut gratis och inte kosta pengar.

Det är ingen 20kr/st musmatta från ÖB. Ett erkänt bra företag med kvalitativa musmattor inriktade för entusiaster. Kostar ca 250kr på inet för vad jag uppfattar som standardutgåvan (galet ful för övrigt).

Men visa ditt stöd, SweClockers kostar ändå oss läsare ingenting. Kan vara värt de hundralapparna för alla de timmar av nöje vi får ut från sajten!

Visa signatur

Skriver som alla andra: Citera för att få min uppmärksamhet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolaren:

Ytterst tveksamt, tog tid att få fram bara denna. Och vinnaren är trots allt vinnaren. Är dessutom snygg

Mjeh, gillade bidrag nr.6 mattan bättre faktiskt. Men det blir nog ett köp ändå

Permalänk
Medlem

Beställt en small. Kommer bli så bra så, just nu har jag ingen musmatta alls.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

En small beställd, kommer bli så sjukt nice; med tanke på att jag i skrivande stund sitter och glider runt på en gratis musmatta från inkclub så kan det inte bli annat än porrigt bra!

Permalänk
Medlem

ja slog till på en ja mä! ska bli skönt att byta ut min brännskadade trotjänare som vare med många år i vått å tort

Visa signatur

| MSI 890FXA-GD65 | AMD Phenom II X6 1100T Black Edition 4.0Ghz | Corsair H80 | Corsair Venegeance 16 GB 1600Mhz | Radeon 7970 Accellero Xtreme CF | Crucial m4 SSD 128gb x2 + 4TB | CM 1000w 80+ Gold | 14 tysta kylfläktar | NZXT H2 Midi Tower | w10 |

Permalänk
Skrivet av jonthan:

Vet du varför det inte funkar med e-kort Andreas?

Skickades från m.sweclockers.com

Funkade finfint för mig med e-kort.
Testa både med och utan mellanrum på nuffrerna!

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem
Skrivet av SellahiR:

"Angivet kort kan inte användas för den här betalningen. Ange ett annat kredit- eller betalkortsnummer." WTF det står ju att Visa ska fungera! pallar fan inte bli medlem på paypal för att köpa en jävla musmatta

EXAKT så blev det för mig med! men regga ett paypal och sedan inne i paypal så aktiverar du ditt kort (eller som i mitt fall E-kort) till paypal sedan går du å betalar på den vägen det funkade för mig på 3e försöket med e-kort...

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk

Så när skulle man kunna förvänta sig få denna om man beställde i torsdags? 3-7 dagar är ju inte så specifikt. Får hoppas på det bästa!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Sista chansen att beställa, imorgon stänger vi butiken.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Sista chansen att beställa, imorgon stänger vi butiken.

Kommer den att komma in igen?

Permalänk

Någon som hunnit få sin musmatta än?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Acer XB271H | Dell U2412M

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Skrivet av pompa_kumla:

Favorit!

Permalänk

Kommer lungt bli min bästa mus/mys matta på länge ^_^

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem

Beställde en large här nu. Någon som vet hur mycket av pengarna som går till Swec? Eller är det så tråkigt att Qpad tar allt?

Permalänk
Medlem

hur länge dröjer leveransen ??

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk

Någon som fått sin matta än?

Beställde en stor för att det har börjat växa saker ur min gamla...

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albinfiskare:

Någon som fått sin matta än?

Beställde en stor för att det har börjat växa saker ur min gamla...

Vill också vet om någon fått sin, jag fick inte min idag heller :/

Permalänk
Medlem

Vill haaaaaaaa min nuuu, vart är den ?

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk

Kommer man att kunna köpa någon musmatta från er igen? Då menar jag inte om typ 1 år när nästa tävling möjligtvis blir av, utan inom kanske någon månad högst?:)

Visa signatur

Desktop: AMD Phenom2 X4 955 @ 3,6Ghz - Gigabyte 6870 @ 960/1140MHz - A-DATA SSD 510-series 120 GB - Corsair 8GB 1600MHz - Asus M4A785TD-V EVO - Corsair VX 550W 80+ - Lian Li Lancool PC-K56