Permalänk
Avstängd
Skrivet av larsolof:

kommer in i mon vi får göra det igen nån gång

HAHA aaa men tråkigt då medlemmarna sviker vi hade iaf roligt

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Medlem

Jag hade riktigt kul igår! Men jag kan helt klart hålla med om att de va riktigt dåligt uppslut, kasst av folk som sätter upp sig som ja, sedan inte dyker upp när ni har lagt ner massa tid och energi för att samordna detta.

Men jag och jag talar nog för hela [OD] när jag säger att vi hade jävligt roligt

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem

Vet inte om någon hunnit märka det, men TSen blev lite annorlunda och utan lösenord ett tag, jag har en polare som lånar min dyndns updater, och han har tidigare använt sig av den dnsen, tydligen glömt avmarkera den, men nu fungerar TS igen.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flammsig:

VA DE DU SOM KOM IN NYSS??? isåfall kom in igen och joinA:d

nej jag hoppade aldrig in.. nickar hazeffs på battlelog

Permalänk
Avstängd
Skrivet av flammsig:

Local Area Networlk

Visa signatur

iPeek #1: AMD 1100T @ 4.8GHz 16GB @H2O
iPeek #1: AMD 1100T @ 4.8GHz 16GB @H2O
iPeek #1: INTEL CELERON @ 2.80GHz 1GB
iPeek #2: INTEL ATOM x8 @ 2.80GHz 4GB
Skollaptop: Macbook AIR 13" 2011, 128GB, 4GB

Permalänk
Medlem

Jag lirade en liten stund igår. Jag tyckte inte att det var så kul. Ni andra var i en helt annan liga än jag.
Jag är ganska ny på BF3. Jag får helt enkelt bli bättre så får vi köra nån gång igen! =P

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

kör ni idag igen?

Permalänk

Tyckte det var skoj igår, hade hoppats på lite mer folk bara. Admin på VgM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linkus:

Jag hade riktigt kul igår! Men jag kan helt klart hålla med om att de va riktigt dåligt uppslut, kasst av folk som sätter upp sig som ja, sedan inte dyker upp när ni har lagt ner massa tid och energi för att samordna detta.

Men jag och jag talar nog för hela [OD] när jag säger att vi hade jävligt roligt

Det var kul att köra med er igår, alltid kul att prata med nya människor! Lite mer folk skulle vara kul dock.

Permalänk
Medlem

körde en runda vgm igår tyvärr så vakna barnen sen var det kört men mycket bra jobb av alla som gjorde något

Visa signatur

ENTHOO PRIMO CORSAIR RM 1000W MAXIMUS VII FORMULA 4790K 4.6 1.2V 4x8 CORSAIR 2400 Msi Gtx 1080 TI VATTENKYLD W10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa^:

Det var kul att köra med er igår, alltid kul att prata med nya människor! Lite mer folk skulle vara kul dock.

Håller med Crippa! lägg till mig på Battlelog! Så kör vi igen nån dag!

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Riddaren54:

Tyckte det var skoj igår, hade hoppats på lite mer folk bara. Admin på VgM.

aah vi va runt 40st tror ja som hoppa runt mellan servrarna

Skrivet av HerrGoreMann:

Jag lirade en liten stund igår. Jag tyckte inte att det var så kul. Ni andra var i en helt annan liga än jag.
Jag är ganska ny på BF3. Jag får helt enkelt bli bättre så får vi köra nån gång igen! =P

Skickades från m.sweclockers.com

träna på bara så ska du se att du kmr äga

Skrivet av _vanilla:

Local Area Networlk

japp men de kändes nästan så. då vi kom nära varandra och hade kul i teamspeak hahaha

Skrivet av Linkus:

Jag hade riktigt kul igår! Men jag kan helt klart hålla med om att de va riktigt dåligt uppslut, kasst av folk som sätter upp sig som ja, sedan inte dyker upp när ni har lagt ner massa tid och energi för att samordna detta.

Men jag och jag talar nog för hela [OD] när jag säger att vi hade jävligt roligt

Jaa det hade jag med;)

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Medlem

Så då kickar vi i gång ny runda på lanet

Visa signatur

Jag dricker öl med sugrör, och litar inte på betong

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kristerj:

Så då kickar vi i gång ny runda på lanet

jaa. de vore nice.

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Medlem

JApp nu kör vi vgm servern

Alla swec är självkommet inbjudna

Visa signatur

Jag dricker öl med sugrör, och litar inte på betong

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kristerj:

JApp nu kör vi vgm servern

Alla swec är självkommet inbjudna

ja men ska vi inte fixa en sånn kväll dåe???

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi