Diablo III kan lanseras den 17 april

Permalänk
Medlem

Varför ta upp detta när det bara är ett rykte och dessutom är ett spel?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Kan knappt vänta, efter att har lirat betan ett tag nu så blir jag bara ännu mer taggad av att få veta vad som döljer sig efter King Leoric, spelet är helt underbart!

Permalänk
Avstängd

Äntligen efter 10000år!

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem

Varför skriver ni ens om detta.
Det är inte första gången någon udda sida gissar ett datum bara för att få uppmärksamhet.
Datumet kommer snart men allt som Blizzard inte själv skrivit är bara rena gissningar.

Visa signatur
Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Triton242:

KAnske preppat demo men det såg bra ENKELT ut. Inte mycket HP som han tappade. D2 kunde det ju säga poff i så var man död.

Det var mitt intryck av betan också, var lite för overpowered i förhållande till de monster man mötte där. Får se om det är annorlunda vid release. Gick det att ändra svårighetsgrad någonstans?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Orici:

Varför ta upp detta när det bara är ett rykte och dessutom är ett spel?

SweC är inte bara en site för komponenter utan även för andra saker. Och det är inte drirekt så att du måste klicka på allt som kommer upp. Det är inte så att det kommer upp många poster på swec varje dag.

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tunnelsork:

Gick det att ändra svårighetsgrad någonstans?

Funkar på samma sätt som i Diablo 2, fast med en extra svårighetsgrad utöver D2. Man spelar sig igenom Normal -> Hell för att sen i D3 kunna välja Inferno som är den svåraste (ryktat att vara väldigt svår). Fast det kräver alltså ett antal varvningar av spelet, går inte välja direkt.

Permalänk
Medlem

Jahapp.. Bara att markera i kalendern när det sociala livet upphör då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tunnelsork:

Det var mitt intryck av betan också, var lite för overpowered i förhållande till de monster man mötte där. Får se om det är annorlunda vid release. Gick det att ändra svårighetsgrad någonstans?

Skickades från m.sweclockers.com

Man får ju tänka på att D2 på normal var ez-mode också. Bortsett från Rakanishu då

Permalänk
Medlem

Drool!!!!..

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Funkar på samma sätt som i Diablo 2, fast med en extra svårighetsgrad utöver D2. Man spelar sig igenom Normal -> Hell för att sen i D3 kunna välja Inferno som är den svåraste (ryktat att vara väldigt svår). Fast det kräver alltså ett antal varvningar av spelet, går inte välja direkt.

D2 var Normal -> Nightmare -> Hell

Är riktigt sugen på detta spelet

Visa signatur

MAIN:   | 4770k | r9 290 tri-x OC | 16GB | Be Quiet Shadow Rock 2 | Corsair 350D | EVGA Supernova G2 850w |
HTPC:   | 4360 | 8GB | Scythe Shuriken Rev. B | Cooler Master Elite 120 |
Laptop: HP spectre x360

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brodholm:

SweC är inte bara en site för komponenter utan även för andra saker. Och det är inte drirekt så att du måste klicka på allt som kommer upp. Det är inte så att det kommer upp många poster på swec varje dag.

Ok men då förväntar jag mej att SweC tar upp alla spel releaser som kan komma.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Ok men då förväntar jag mej att SweC tar upp alla spel releaser som kan komma.

Nu är du bra fjantig och tjurig...

Permalänk
Medlem

Blir nog att köpa. perfekt till projektor gaming.

Permalänk

Nej men fan jag har inte tid till detta :S håll på det 1 år till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Ok men då förväntar jag mej att SweC tar upp alla spel releaser som kan komma.

Skillnad på stora efterlängtade releaser och Farm Simulator.

Visa signatur

Chassi: Define 7 TG |CPU: i9 10850K |GPU: ASUS TUF GeForce RTX 3080 OC
|MB: ASUS Z490 Maxiumus XII Hero |PSU: be quiet! 850w |CPU-kylning: Noctua NH-D15 |RAM: Crucial Ballistix 32 GB 3600mhz |SSD: Kingston A2000 1 TB & Samsung 860 EVO 1 TB |HDD: 8 TB |OS: Windows 10

Asus Essence STX II | Beyerdynamic DT 1770 PRO 250Ω

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Nu är du bra fjantig och tjurig...

Skrivet av mrfish:

Skillnad på stora efterlängtade releaser och Farm Simulator.

t.ex Guild Wars 2 beta i mars och releasen när den nu kommer.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Go diablo, årets bästa spel fuck yeah.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

t.ex Guild Wars 2 beta i mars och releasen när den nu kommer.

d3 är ju bara ett av de senaste 5 årens mest efterlängtade spel världen över? klart en site som sweclockers skriver när det ryktas om lanseringsdatum. var väl likadant med tex skyrim och bf3?

och gw kommer det säkert nån artikel om, det ligger ju dock längre fram i tiden som du själv säger. d3 har ju gått i beta ett tag nu, family and friends var ju i somras...

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ophe:

Man får ju tänka på att D2 på normal var ez-mode också. Bortsett från Rakanishu då

var ju han vid stenarna i stony fields som var galen, dog alltid på han när jag var rookie å började med hard core

Edit ; det är ju han ja , haha trodde du menade bishibosh

tänkte fel :D
Permalänk

asså ... videon som visar stämmer inte överrens mot vad betan ser ut som kan jagj uh säga iaf ... (spelat betan i 4-5 dar nu)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tinywitch:

asså ... videon som visar stämmer inte överrens mot vad betan ser ut som kan jagj uh säga iaf ... (spelat betan i 4-5 dar nu)

videon är väl mer menad som en demo, plus att videon har minst ett halvår på nacken, mkt lär ha hänt sen videon gjordes.

Visa signatur

Meshify C | ROG Hero VII | i7 4790K | Vengeance Pro 16GB@2400MHz | RXVega56 | H100i | Samsung Evo 250GB x2 | EVGA G2 750W | Win7 x64 Ult. | MSI Mag27cq |

Xpenologybox - Air 240 | Msi Z87i | G3258 | Vengeance 8GB@1600MHz | Noctua NH-L9i | Samsung Evo 120GB | WD 6 TB | XFX Core Pro 650W |

Zyxel NSA310s | RPi 2 B - pihole | DT990 250Ω | O2 Amp | Custom 60% | PS4 | MiBox3

Permalänk
Medlem

Köpte precis SC2 och WC3+TFT, blir väl detta med vid ett senare tillfälle.

Visa signatur

Cooler Master Storm Sniper - Gigabyte P67A-UD3 - i5 2500k 3.3@4.7ghz - Crucial M4 SSD 128 GB - Gigabyte 560 Ti GTX OC 1024MB - Crucial Ballistix 4GB@1600mhz DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon173009:

Har väntat i över 10 år på detta spelet, för den som fick sin barndom präglad av diablo 1 & 2 kan jag ju säga att det är nått man har sett frammimot.

Tyvärr tycks man bli besviken av d3, man kan inte sitta och klura ut konstiga roliga sjukt effektiva builds som ingen annan har kört... systemet med färdigheter osv har blivit omgjort till sjukt simpelt.. dock bör man ju testa blizzards lir ändå..

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk

uuuh önskar jag kunde testa betan så jag fick veta om min dator klarar av det.

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem

Fick betan för 5 dagar sedan men kan fortfarande inte spela det. Inte lite sugen på att avbeställa CE och köpa den vanliga versionen pga detta.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Dags att boka semester i Juni. Meddela alla att jag har tagit semester i Långtbortistan. Stänga av telefonen mm. Och tre veckor av underbart helvete !

Om Diablo III är i närheten av Diablo II så hinner man bara förvärma under de 3-4 veckor mellan lanseringen och semestern. Lade mer än 1000 tim på D2 under 6-7 års tid. Lär bli lika många om D3 motsvarar förväntningarna !

Visa signatur

Varje svensk medborgare borde ha minst 3 PC/pers där hemma !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Fick betan för 5 dagar sedan men kan fortfarande inte spela det. Inte lite sugen på att avbeställa CE och köpa den vanliga versionen pga detta.

Vadå kan inte spela det? Vad är problemet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av raffe1995:

D2 var Normal -> Nightmare -> Hell

Ja, det vet jag. Menade att man spelade igenom från Normal till Hell även om det kanske inte var helt underförstått.

Permalänk

Its a trap !!