"I'm a hacker, and I have some information for the community."

Permalänk
Skrivet av oskaaarn:

Jag spelar en hel del och det är sällan jag misstänker någon för fusk. Han säger att det va typ en på varje 64 server.

I såna fall måste fuskarna vara riktigt kassa.

Vissa fuskare som inte vill bli bannade men ändå vill fuska så har ju självklart inte 40-0, de kanske spelar med fusk lite nu och då för att inte bli bannade = hyfsade bra stats.

Jag har sett många fuskare som ligger typ i mitten av listan.

Skrivet av Swedishg33k95:

Förstår inte detta eviga fuskande? Väx upp för helvete, om du ska fuska...börja spela cs igen!

Varför ska dom förstöra ett bättre spel än bf3 ?

Vill man slippa fuskare så kör på en server som känd och har aktiva admins

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

har du ens läst första posten? Uppenbarligen finns det många ej uppenbara fuskare, om man kan lita på han som skrev det 1+ per match.

Tack du svarade åt mig!

Som gammalt CS proffs tycker jag att jag kan skilja mellan någon med bra aim och när nån är bara för bra. (oneshots, osannolika skott på avstånd (med tanke på bulletdrop och spridning)

Jag har dessutom spelat BF3 sen alfan och märkte av VÄL av när aimbotsen började dyka upp.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Kantarell:

Tack du svarade åt mig!

Som gammalt CS proffs tycker jag att jag kan skilja mellan någon med bra aim och när nån är bara för bra. (oneshots, osannolika skott på avstånd (med tanke på bulletdrop och spridning)

Jag har dessutom spelat BF3 sen alfan och märkte av VÄL av när aimbotsen började dyka upp.

Jag tänkte mer på de som inte syns alls att de hackar, vilket det finns många. T.ex. olika wallhacks är väldigt svåra att upptäcka, likadant autotriggers som skjuter när man själv siktat på en fiende.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

har du ens läst första posten? Uppenbarligen finns det många ej uppenbara fuskare, om man kan lita på han som skrev det 1+ per match.

Det är just det, vågar vi lita på någon som själv säger att han är en dålig spelare och använder tredjepartsprogramvara för att bli bättre? Hans så kallad 'bevisning' känns väldigt svag. I BF3 finns det så mycket mer som spelar in än i andra FPS-spel. Det finns spottinfunktion, MAV, TUG med mera. Det gör det därför svårare att upptäcka exempelvis wallhack. Efter senaste patchen känns det även som att man blir one-shottad om någon träffar dig helt okej på avstånd med en M16A3 och heavy barell påskruvat. Nej, vi kommer aldrig få fram siffror på hur många som fuskar eftersom en del fusk inte tas av punkbuster. Men det jag vill få fram är att fuskanklagelser på rena spelare är otroligt hög, värre än i andra spel. Och jag tror många "lite sämre" spelare därför upplever det som att det finns fler fuskare än vad det egentligen är.

Permalänk
Medlem

Faktum är att nästan 10 000 fuskare blivit upptäckta och att det troligtvis finns en stor andel fuskare som inte blivit upptäckta.

http://www.pbbans.com/ (se "Master Ban Index")

T.ex. här har vi en med helt medelmåttig statistik som använt aimbot.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/AFarginBastage/stats/362504167/

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd rensad från offtopic inlägg*

Skrivet av samus.fl:
Skrivet av Kogster:

Tack, det är något olämpligt att ha dessa i en tråd där folk är förbannade över hackers. Nästan trollvarning på det där, jag förstår att ni ville skämta (det är en skämtsite och Kogster visade alltså den meningslösa texten) men kanske inte så lämpligt?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers