Permalänk
Medlem
Skrivet av DellCare:

Hej docky30

Tak for velkomsten.

Det afhænger meget af, hvilken del du ønsker at udskifte, og er også afhængig af modellen, da det i sidste ende kommer an på, hvor "svær" delen er at skifte. Tænker du på nogen speciel part?

Når man laver "self-repair" skal man dog altid huske på, at ødelægges der noget i maskinen, imens man laver udskiftningen, er dette altid for ens egen regning, men normalt beholder du den generelle garanti på det fulde produkt.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Hej igen!

Tack för den snabba responsen! Uppskattas verkligen !!!

Modellen jag syftade på var DELL Vostro 3360 . Jag undrar hur ni ställer er mot byte av processorn, fläkten/ fläktar samt moderkort eller till och med skärmen. Som jag sa innan så tror jag att HDD, minne och tangentbordet ingår i den där CSR men inte de andra som jag nämnde. Påverkas garanti om man byter en skärm eller moderkort man får ifrån er part dealer. Själv jobbar jag som IT-teknikern och undrar om vi måste ha certifieringen eller kan utföra de reparationer utan att påverka garanti

MVH
//Nermin

Permalänk
Skrivet av docky30:

Hej igen!

Tack för den snabba responsen! Uppskattas verkligen !!!

Modellen jag syftade på var DELL Vostro 3360 . Jag undrar hur ni ställer er mot byte av processorn, fläkten/ fläktar samt moderkort eller till och med skärmen. Som jag sa innan så tror jag att HDD, minne och tangentbordet ingår i den där CSR men inte de andra som jag nämnde. Påverkas garanti om man byter en skärm eller moderkort man får ifrån er part dealer. Själv jobbar jag som IT-teknikern och undrar om vi måste ha certifieringen eller kan utföra de reparationer utan att påverka garanti

MVH
//Nermin

Hej Nermin

Jeg kan ikke anbefaler at skifte nogle af de "sværere" dele selv, herunder processor & Fan, da skader sket på baggrund af udskiftningen ikke dækkes af din garanti.

Skulle der derfor opstå en skade mens du udfører ombytningen, eller at den nye del skaber problemer med andre dele, er dette ikke noget vi dækker på garanti, og vil være for egen regning.

Dog beholder du naturligvis stadig garantien på alle de andre original dele i computeren, så længe evt. opståede skader ikke skyldes den nye del.

Så i teorien er det ikke "forbudt" at udskifte delene selv, men vi kan ikke anbefale det.

Håber det gav svar på spørgsmålet, ellers må du endelig sige til.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej igen Karina

Det är så att mitt plasthölje till där man vilar händerna när man spelar/skriver håller på att lossna D:
Hur ska jag gå till väga för att fixa detta?
Har ca 2år garanti kvar på min alienware

Trevlig helg!

Med vänlig hälsning,:

Marcus O

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Skrivet av Tazadar:

Hej igen Karina

Det är så att mitt plasthölje till där man vilar händerna när man spelar/skriver håller på att lossna D:
Hur ska jag gå till väga för att fixa detta?
Har ca 2år garanti kvar på min alienware

Trevlig helg!

Med vänlig hälsning,:

Marcus O

Hej Marcus

Drejer det sig om din Alienware, som du tidligere har sendt servicetag på i privat? Jeg skal nemlig lige have kigget på hvilken garanti du har på, så jeg kan booke den rette service til dig.

Du skal nemlig naturligvis have ny palmrest.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej Karina!

Jag har idag fått paketet som du skickade mig. Det var snabbt behandlat! 20 timmar tog det för mig att få paketet i hand.

Imponerande servicetänk och stort tack för hjälpen!

Ha en riktigt bra helg!

(Nycklarna passar perfekt..!)

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
Skrivet av Schrimp:

Hej Karina!

Jag har idag fått paketet som du skickade mig. Det var snabbt behandlat! 20 timmar tog det för mig att få paketet i hand.

Imponerande servicetänk och stort tack för hjälpen!

Ha en riktigt bra helg!

(Nycklarna passar perfekt..!)

Hej

Super dejligt at høre, at de allerede er kommet frem, og det var en fornøjelse at kunne hjælpe.

Skulle du få brug for hjælp en anden gang, tager du bare fat i mig.

Du må også have en rigtig bra helg!

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellCare:

Hej Marcus

Drejer det sig om din Alienware, som du tidligere har sendt servicetag på i privat? Jeg skal nemlig lige have kigget på hvilken garanti du har på, så jeg kan booke den rette service til dig.

Du skal nemlig naturligvis have ny palmrest.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Ja det är samma servicetag som jag skickade innan

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Skrivet av Tazadar:

Ja det är samma servicetag som jag skickade innan

Hej Marcus

Jeg kan have en teknikker ude hos dig tirsdag, hvis det passer dig?

Du skal blot sende mig den adresse du ønsker reparationen foretaget på, til mig i en privat besked.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

hej jag har en fråga!
varför går det inte att köpa nya dell xps 15 från eran hemsida
har det något att gjöra med att det varit problem med wifi på den nya modellen.?

Permalänk
Skrivet av Mystoz:

hej jag har en fråga!
varför går det inte att köpa nya dell xps 15 från eran hemsida
har det något att gjöra med att det varit problem med wifi på den nya modellen.?

Hej

Jeg har undersøgt sagen, og det er en fejl, at produktet ikke er aktivt på hjemmesiden, og jeg har naturligvis meldt dette til vores marketingsafdeling.

Fejlen skulle blive rettet så hurtigt som muligt, så XPS 15 igen skulle være mulig at købe online, indenfor ganske kort tid.

Beklager fejlen.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Tjabba igen Karina!

En snabb fråga, vad ska volten vara på mina 7970m? Visst är det 1.05V och inte 0.950v?
Dom vägrar komma upp i 1.05V vilket ibland leder till BSOD, kan du kollla upp detta till mig?
Detta gäller då i Performancestate 3D och inte i 2D.

Edit: Gpu ligger på 0.950V och GPU 2 ligger på 0.975.... det är något som inte står rätt till ^^

Mvh: Marcus O

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk

Hej Marcus

Jeg beklager mit sene svar, men jeg er igang med at undersøge sagen med vores tekniske support.

Vi har desværre ikke et svar ligenu, men jeg har en agent fra supporten på sagen. Så snart jeg ved noget mere, vender jeg tilbage.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

I denna nyhet visades en dell skärm med 21:9, har du någon mer info om denna/när kommer mer info?
http://www.sweclockers.com/nyhet/15910-dell-forbereder-ultrab...

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazadar:

Tjabba igen Karina!

En snabb fråga, vad ska volten vara på mina 7970m? Visst är det 1.05V och inte 0.950v?
Dom vägrar komma upp i 1.05V vilket ibland leder till BSOD, kan du kollla upp detta till mig?
Detta gäller då i Performancestate 3D och inte i 2D.

Edit: Gpu ligger på 0.950V och GPU 2 ligger på 0.975.... det är något som inte står rätt till ^^

Mvh: Marcus O

Okey, hoppas han är snabb ^^

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Skrivet av Sheik Yerbouti:

I denna nyhet visades en dell skärm med 21:9, har du någon mer info om denna/när kommer mer info?
http://www.sweclockers.com/nyhet/15910-dell-forbereder-ultrab...

Hej

Vi har beklageligvis ikke mulighed for at give yderligere info omkring vores kommende produkter, før de bliver officielt released. Dette skyldes, at vi frem til release dagen arbejder på produktet, og specifikationer kan derfor ændre sig helt frem til release datoen.

Jeg har desværre på nuværende tidspunkt heller ingen info omkring hvornår du kan forvente selve releasen.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Skrivet av Tazadar:

Tjabba igen Karina!

En snabb fråga, vad ska volten vara på mina 7970m? Visst är det 1.05V och inte 0.950v?
Dom vägrar komma upp i 1.05V vilket ibland leder till BSOD, kan du kollla upp detta till mig?
Detta gäller då i Performancestate 3D och inte i 2D.

Edit: Gpu ligger på 0.950V och GPU 2 ligger på 0.975.... det är något som inte står rätt till ^^

Mvh: Marcus O

Hej Marcus

Jeg har nu fået svar fra agenten i teknisk support.

Han har talt med flere agenter om sagen, og ingen af dem har nogensinde oplevet nogen problemer ved at systemet måler forskellig Volt. Dog skal det nævnes, at ingen software kan lave en helt præcis måling af den volt der bruges.

Istedte bør vi fokusere på de bluescreens du får. Problemet er højst sandsynligt ikke relateret til de volt den bruger.

Hvilken fejlkode får du ved bluescreens?

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellCare:

Hej Marcus

Jeg har nu fået svar fra agenten i teknisk support.

Han har talt med flere agenter om sagen, og ingen af dem har nogensinde oplevet nogen problemer ved at systemet måler forskellig Volt. Dog skal det nævnes, at ingen software kan lave en helt præcis måling af den volt der bruges.

Istedte bør vi fokusere på de bluescreens du får. Problemet er højst sandsynligt ikke relateret til de volt den bruger.

Hvilken fejlkode får du ved bluescreens?

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Ska skriva upp koden nästa gång det händer

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk

Ny Bios update A09, for Alienware M14x R2 nu tilgængelig: http://dell.to/T4itKN

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hur är det med Bios 08 som är till M18XR2? Har inte kunnat ladda ner denna till min maskin... problem med länk eller sidan?

samt så såg jag ingen changelog på vad den ändrar

mvh: Marcus Olsson

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk

Hej Marcus

Jeg har desværre heller ikke umiddelbart noget info omkring, hvad opdateringen ændrer. Beklager.

Hvilken BIOS kører du med på nuværende tidspunkt? Problemer med download kan nemlig nogle gange skyldes, at man prøver et for stort spring i BIOS versionerne.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Jag kör med A03 i nuläget, det va den senaste ni haft på er sida innan A08 kom.?

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag har försökt ladda ner ESXi 5.1 ISO:n till PE R510 ett par gånger utan att lyckas. Jag har testat både med http-hämtning och via er download manager utan framgång.
Har du en länk som fungerar?

Mvh
Niklas

Permalänk
Skrivet av Tazadar:

Jag kör med A03 i nuläget, det va den senaste ni haft på er sida innan A08 kom.?

Hej Marcus.

Jeg har problemer med at komme ind på driver-siden lige nu, men jeg undersøger det lige med supporten, og vender tilbage hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Skrivet av fiffy:

Hej,

Jag har försökt ladda ner ESXi 5.1 ISO:n till PE R510 ett par gånger utan att lyckas. Jag har testat både med http-hämtning och via er download manager utan framgång.
Har du en länk som fungerar?

Mvh
Niklas

Hej Niklas

Beklager mit sene svar.

Vi har desværre ikke noget link til denne ISO fil, men vil råde dig til at prøve at google den, så skulle du meget gerne finde et brugbart link.

Beklager.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellCare:

Hej Niklas

Beklager mit sene svar.

Vi har desværre ikke noget link til denne ISO fil, men vil råde dig til at prøve at google den, så skulle du meget gerne finde et brugbart link.

Beklager.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Tack för att du försökte, jag drar det via prosupporten istället. Ha en bra helg!

Permalänk
Medlem

Ingen fara, har inte kunnat komma åt den på typ två veckor ^^

Skrivet av DellCare:

Hej Marcus.

Jeg har problemer med at komme ind på driver-siden lige nu, men jeg undersøger det lige med supporten, og vender tilbage hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Skrivet av Tazadar:

Ingen fara, har inte kunnat komma åt den på typ två veckor ^^

Hej Marcus

Det er meget mystisk, men der må være en fejl på hjemmesiden. Den seneste BIOS til dit system er A03. Du kan downloade den direkte herfra: http://ftp1.dell.com/pages/drivers/Laptops/Alienware/Alienwar...

Jeg beklager fejlen.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Ingen fara

fick ner A08 från Dell nu, den har tydligen varit i Amerika ett litet tag, och vet inte varför det tog sådan tid för den att komma hit ^^

Det börjar närma sig juletider nu och jag undrar om du kan ha ett pris på en 3820QM processor???
Jag vet att ni gått upp till 3840QM nu så man kan ju hoppas på att ni har de "sämre" på utförsäljning ^^
Eller om ni har 3920XM till ett bra pris tro?

Ha det gutt och snart är det jul!!!!!!

Mvh: Marcus O

Skrivet av DellCare:

Hej Marcus

Det er meget mystisk, men der må være en fejl på hjemmesiden. Den seneste BIOS til dit system er A03. Du kan downloade den direkte herfra: http://ftp1.dell.com/pages/drivers/Laptops/Alienware/Alienwar...

Jeg beklager fejlen.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Skrivet av Tazadar:

Ingen fara

fick ner A08 från Dell nu, den har tydligen varit i Amerika ett litet tag, och vet inte varför det tog sådan tid för den att komma hit ^^

Det börjar närma sig juletider nu och jag undrar om du kan ha ett pris på en 3820QM processor???
Jag vet att ni gått upp till 3840QM nu så man kan ju hoppas på att ni har de "sämre" på utförsäljning ^^
Eller om ni har 3920XM till ett bra pris tro?

Ha det gutt och snart är det jul!!!!!!

Mvh: Marcus O

Hej Marcus

Dejligt at høre, at det er løst. Det kan evt. skyldes, at der har været nogle problemer med nogle af de nye drivers i forbindelse med release af Windows 8.

Jeg undersøger lige priserne på de 2 processorer, og vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

Karina Hansen (A fellow Christmas freak )
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellCare:

Hej Marcus

Dejligt at høre, at det er løst. Det kan evt. skyldes, at der har været nogle problemer med nogle af de nye drivers i forbindelse med release af Windows 8.

Jeg undersøger lige priserne på de 2 processorer, og vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

Karina Hansen (A fellow Christmas freak )
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Hoppas på några fina jul erbjudanden

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M