Permalänk

Hej Marcus

Vores spareparts-afdeling har beklageligvis informeret mig om, at de ønskede dele ikke sælges som løs-salg, da udskiftningen kan være kompliceret.

Istedet råder de til, at du ringer til supporten, og får et tilbud på dele+teknikker. Supporten kan træffes på 0859005199.

Jeg beklager.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej Karina på Dell

Jag vet inte om detta är rätt forum att ge synpunkter på Era produkter, men jag tänkte ge lite tankar på vad jag skulle vilja ändra på en av Era produkter så den blir bättre för alla kunder.

Det gäller XPS one 2710.
Det är Er nya All-in-one dator med 2560x1440 bildskärm och multitouch.

fråga:
Det jag saknar på XPS one 2710 och som gör att jag inte köper den är att den inte verkar ha Hålbild för väggfäste, VESA standard så man själv kan bestämma var och hur datorn skall stå för bäst användning ( jag vill sätta min på en arm i taket ), samt att det inte verkar finnas möjligheter att uppgradera grafikkort och kylsystemet i datorn ifall ny sådan hårdvara som är bättre finns att tillgå.
Om det är möjligt skulle Ni kunna tala om för Dell R&D att detta är viktigt för många och som kan bli en dealbreaker när det kommer till kritan?

fråga:
Sen undrar jag om denna bildskärm med 2560x1440 och multitouch går att köpa som en separat produkt? Det är högtryck på efterfrågningar om högupplösta skärmar med multitouch men väldigt få finns att tillgå idag. 1920x1080 räcker inte för lite större skärmar och man vill ju så gärna köra windows 8 på dem med touch.

Tacksam för svar men förstår om frågorna är svåra.

Visa signatur

"Obi-Wan: Luke, you will find that many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
— Return of the Jedi
So help spread Dogecoin Many world. Such address: D6wTiKAD9hbVcgRgML687jvj2KiqAbiaUR
So good Much deed! ( Currently: Very few DOGEcoins donated ) even few deeds can be good!

Permalänk

Hej

Mange tak for din feedback.

Jeg har givet den videre til de ansvarlige, og har på nuværende tidspunkt fået følgende svar fra marketing:

Vi har desværre ikke VESA til nogle af vores 27" skærme/produkter. Det er kun tilgængeligt på vores 23"All in one. Det er formentlig grundet vægten på 27" produkterne. Dog er feedbacken givet videre, og da du bestemt ikke er den eneste der har kommet med forespørgsler på præcis dette, så håber jeg, at det er noget vi ser mere til i fremtiden. Dette kan dog ikke garanteres på stående fod.

Desværre er den eneste multitouch skærm vi har til salg på nuværende tidspunkt denne: http://accessories.euro.dell.com/sna/products/plattsk%C3%A4rm...

Vi ser dog meget nøje på hvordan markedet udvikler sig, og det kan måske være at vi engang i fremtiden lancerer en 27" med touch. Dette sker dog ihvertfald ikke i år, og jeg kan på stående fod ikke garantere noget.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellCare:

Hej Marcus

Vores spareparts-afdeling har beklageligvis informeret mig om, at de ønskede dele ikke sælges som løs-salg, da udskiftningen kan være kompliceret.

Istedet råder de til, at du ringer til supporten, og får et tilbud på dele+teknikker. Supporten kan træffes på 0859005199.

Jeg beklager.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Så svårt är det inte att byta Men strunt samma, hur som helst!
Säljer ni Alienware M18x R2 Tripple 3 Pipe Intel Extreme Copper CPU Heat Sink 00MXJ5? Eller det gäller att jag måste ringa dell för att få veta om det går att köpa denna? ^^
Tack för att du har tagit dig tid att kolla upp allt annat jag frågat om

MVh: Marcus

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk

Hej Marcus

Jeg undersøger lige sagen, og vender tilbage hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk

Hej Marcus

Så har jeg en pris til dig Prisen for den ønskede del er 183,16 SEK. Hvis det har interesse, kan jeg sørge for, at du bliver ringet op af en sælger. Du skal blot sende mig dit telefonnummer, i en privat besked.

Hav en bra dag.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellCare:

Hej Marcus

Så har jeg en pris til dig Prisen for den ønskede del er 183,16 SEK. Hvis det har interesse, kan jeg sørge for, at du bliver ringet op af en sælger. Du skal blot sende mig dit telefonnummer, i en privat besked.

Hav en bra dag.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

OHHHHH nice! Kommer ett PM snart!

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk

Signature deals på Alienware systemer! Vi ønsker I alle skal spille jer vej til sejren gennem hele juleferien, så idag og 2 dage frem er der yderligere 10% rabat på alle Alienware systemer i vores shop! Game on, everyone http://dell.to/TE8Vlw

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej.

Jag har en fråga angående begagnade produkter.
Om man köper något i andra hand får man då samma garantier som original ägaren?

Mvh Henrik

Permalänk

Hej Henrik

Ja, hvis du køber et produkt brugt igennem en anden kunde, vil du naturligvis få glæde af den resterende garanti. Du skal blot gå ind på vores hjemmeside, og lave en tag transfer: http://www.dell.com/support/retail/se/sv/sedhs1/ownershiptran...

Det er derfor vigtigt at du får den originale kundes oplysninger (adresse, mail, m.m).

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej! Jag skulle vilja fråga huruvida det fungerar om man köper en produkt av DELL och sedan inte skulle vara nöjd med produkten, även om man startat produkten (i detta fallet en dator)? Helt enkelt, går det att returnera en öppnad produkt?
tack på förhand!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 3600, 6700 XT 12GB, Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200Mhz, 1 TB M.2 SSD, Windows, PopOS 21.04
Bärbar: Macbook Pro 13" M1 2020 och Steam Deck 512 GB
Telefon: iPhone 12

Permalänk

Hej

Når du handler hos Dell, har du altid 14 dages returret - også selvom pakken er åben, og produktet er taget i brug. Vi forventer dog naturligvis, at produktet returneres i samme stand, som ved modtagelse.

Samtidig skal jeg gøre opmærksom på, at der kan forekomme et returgebyr afhængig af retur årsagen.

Hav en bra dag

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellCare:

Hej

Når du handler hos Dell, har du altid 14 dages returret - også selvom pakken er åben, og produktet er taget i brug. Vi forventer dog naturligvis, at produktet returneres i samme stand, som ved modtagelse.

Samtidig skal jeg gøre opmærksom på, at der kan forekomme et returgebyr afhængig af retur årsagen.

Hav en bra dag

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Jaha, det lät ju jättebra! Tack!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 3600, 6700 XT 12GB, Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200Mhz, 1 TB M.2 SSD, Windows, PopOS 21.04
Bärbar: Macbook Pro 13" M1 2020 och Steam Deck 512 GB
Telefon: iPhone 12

Permalänk
Medlem

Går det att få tag på en dell orginal vbios fil via er?
Detta gäller 7970M korten.

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Skrivet av Tazadar:

Går det att få tag på en dell orginal vbios fil via er?
Detta gäller 7970M korten.

Hej

Det er meget sjældent vi har VBios filer på nettet, men prøv at send mig dit servicetag i en privat besked, så undersøger jeg gerne sagen nærmere.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej, jag köpte nyligen en andra U2412M skärm för att senare även köpa en tredje för att köra nvidia surround på, men jag blev väldigt besviken när jag såg hur den nya skärmen såg ut brevid min gamla med den nya till höger.
https://www.dropbox.com/s/ftla0ndk7hvf8vk/2013-06-17%2013.30....
(hoppas att länken är publik)
Den nya har ett mycket... gulare, mörkare ljus mot den äldres friskare ljusblåa, allt detta vid fabriksinställningar kan tilläggas, försökte ändra runt för att imitera min äldre skärm utan lycka.
Den nya skärmar tar dessutom 2-3 sekunder på sig att justera ljusstyrkan, vilket som värst visar sig när man byter från ex en väldigt mörk tab till en vit tab eller en från en mörk scen i film/spel, väldigt irriterande då den äldre U2412M jag har sköter detta på millisekunder.
Dessutom så luktar den konstigt, vilket jag antog var för att den var ny i början men nu har det fortgått i nästan 3-4 veckor.
Den har även vad jag tror är 1 mörk delpixelfel (som jag vet det behövs 6 utav).
Jag gillar min första U2412M väldigt mycket ville gärna köpa ytterligare två skärmar i denna serie men inte om den tredje kommer att bli som den andra.
Går det att göra något åt saken?

Permalänk

Hej BME

Jeg er rigtig ked af at høre, at din nye U2412M ikke er af samme standard, som din 1. skærm, og kan tydeligt på billedet se forskellen.

Hvis du sender mig Dell ordrenummer i en privat besked, vil jeg meget gerne se nærmere på sagen, og se om vi ikke kan finde en acceptabel løsning. Har du købt skærmen gennem en re-seller, skulle denne kunne oplyse dig Dell ordrenummer. I visse tilfælde findes dette også på emballagen, under "Workorder".

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej där Karina,

Jag befinner mig för tilllfället i Australien och har lust att köpa en ny dator ifrån Dell här. Min fråga är om jag kan köpa en dell laptop ifrån dells officela online butik men få den med ett svenskt tagentbord med eller utan kostand?

Mvh Crim2 från down under.

Permalänk

Hej Crim2

Normalt vil det sagtens kunne lade sig gøre, at købe en maskine med et andet keyboard layout, end det normale, i det pågældende land, hvor du handler. Du skal blot ringe ind til salgsafdelingen. Jeg er beklageligvis ikke bekendt med muligheder i Australien, men vil råde dig til at ringe og snakke med en sælger. Deres telefonnummer er 1800-812-393.

Alternativt kan du købe keyboardet løst som sparepart, når du er tilbage i Sverige, såfremt vi har samme model i Norden.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej!

För snart två veckor sedan så köpte jag en Dell ultrasharp 23" u2312hm Ips hos cdon.
Jag märkte snabbt att skärmen led av så kallad backlightbleeding. Ett gult ljus från undre högra hörnet och ett mer vitt ljus från nedre vänster hörn. Jag troddd inte jag skulle irritera mig på det men nu efter snart två veckor så har jag märkt att jag gör det. Tillempel när det är mörka banor på fps spel, det blir lite ljusare i höger hörn då.

Samma sak i filmer när det är mörka sekvenser , så ser man att det blir lite ljusare.

vad kan jag göra åt det? Kan jag få skärmen utbytt?

/Arvid

Permalänk

Hej Arvid

Prøv at send mig lidt billede & Dell ordrenummer i en privat besked, så ser jeg gerne nærmere på sagen. Dell ordrenummer kan du eventuelt finde på kartongen som "Workorder". Det starter oftest med (0)83xxxxxx.

Har du ikke længere kartongen, skulle du kunne få Dell ordrenummer af CDON.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellCare:

Hej Arvid

Prøv at send mig lidt billede & Dell ordrenummer i en privat besked, så ser jeg gerne nærmere på sagen. Dell ordrenummer kan du eventuelt finde på kartongen som "Workorder". Det starter oftest med (0)83xxxxxx.

Har du ikke længere kartongen, skulle du kunne få Dell ordrenummer af CDON.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Ursäkta för sent svar!

Lite dum fråga men har du någon bra ide på hur jag ska kunna ta bilder på detta. Det är så att min mobilkamera överdriver detta ljus jag ser från hörnorna

Edit: Jag gör ett nytt försök imorgon med dagsljus
/Arvid

Permalänk
Skrivet av Arre..:

Ursäkta för sent svar!

Lite dum fråga men har du någon bra ide på hur jag ska kunna ta bilder på detta. Det är så att min mobilkamera överdriver detta ljus jag ser från hörnorna

Edit: Jag gör ett nytt försök imorgon med dagsljus
/Arvid

Det bedste er at prøve at tage billedet i dagslys eller ved almindelig kontorsbelysning, men bleed vil næsten altid være overdrevet på et billede. Det gør ikke så meget, da dette blot er mere for at få en ide om mængden, og placering.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Avstängd

Hej!

23/8-2013 köpte jag en U2412M. Tyvärr lider den av backlight bleeding i övre vänstra och högra hörnet samt nedre högra hörnet, vilket är rätt påtagligt i mörka scener och miljöer i t.ex filmer och spel.

Hur gör jag för att byta ut skärmen? Kan skicka bild samt ordernummer i PM.

Tack på förhand /Användare

Visa signatur

R7 3800X || X570 I Aorus Pro WiFi || RTX 2080 Super || 16 GB DDR4

Permalänk

Hej Användare

Hvis du sender PM med billeder & Dell ordrenummer, så ser jeg gerne nærmere på sagen, og ser om det er muligt at bytte den.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej Hej Dellcare!

Min M18xR2 fungerar klockrent så har inget att klaga på
Men det är så att jag funderar på att köpa den nya m18 som ni har, men ser bara ett problem och det är skärmen, ni funderar inte på att sätta in 120hz skärmar i dom snart som ni gjorde med m17xR4..

Hade varit toppen om ni gjorde något sådan

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk

Hej Tazadar

Mange tak for din interesse i vores nye m18. Beklageligvis kan jeg ikke kommentere på eventuelle fremtidige revisioner, før de er officielt released.

Istedet har jeg videregivet din feedback til vores produkt-team, så vi kan have det med i vores fremtidige overvejelser.

Samtidig vil jeg sige, at det er super dejligt at høre, at du har været så tilfreds med din M18xR2! Din feedback betyder virkelig meget for os.

Hav en trevlig dag.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Skrivet av Tazadar:

Hej Hej Dellcare!

Min M18xR2 fungerar klockrent så har inget att klaga på
Men det är så att jag funderar på att köpa den nya m18 som ni har, men ser bara ett problem och det är skärmen, ni funderar inte på att sätta in 120hz skärmar i dom snart som ni gjorde med m17xR4..

Hade varit toppen om ni gjorde något sådan

Hej igen

Vores produkt afdeling har lige informeret mig om, at der på nuværende tidspunkt ikke findes nogen 18" skærme med 120hz på markedet, men m18 supporterer eksterne 3D skærme, via HDMI 1.4.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Är detta acceptabelt? Är det IPS glow eller backlight bleeding? Bra mycket värre än vad det är på u2410 som ersättes för en u2413...
http://i.imgur.com/CmwXlqa.jpg

Permalänk
Skrivet av asje:

Är detta acceptabelt? Är det IPS glow eller backlight bleeding? Bra mycket värre än vad det är på u2410 som ersättes för en u2413...
http://i.imgur.com/CmwXlqa.jpg

Hej asje

Hvordan ser det ud ved normal kontor belysning? Ses det stadig kraftigt, eller er det kun i mørke omgivelser?

Samtidig kan du afgøre om det er IPS glow eller BLB, ved at se om det ses fra alle vinkler. Ses det udelukkende når du ikke sidder direkte foran skærmen, så er det IPS, og hvis det ses lige meget hvordan du sidder, så er det bleed.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.