medal of honor warfighter!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarpentin0:

hitbox = 0
1123123 skott för att få död på nån.....

4timmar spel redan less....

Medal of honor från 2010 har fan snyggare grafik än detta....
*suckar*

Lär dig att skjuta först och främst med vapnen?

Tro inte att du bara kan skjuta med en M4 eller något annat vapen på riktigt utan att skotten far hur som helst...

#1 - Skjut burst skott (eller single)
#2 - Sluta klaga
#3 - Nu ska det gå bättre(eller så är du en dålig skytt som behöver träna mer med det vapen du kör med)

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av J7:

Lär dig att skjuta först och främst med vapnen?

Tro inte att du bara kan skjuta med en M4 eller något annat vapen på riktigt utan att skotten far hur som helst...

#1 - Skjut burst skott (eller single)
#2 - Sluta klaga
#3 - Nu ska det gå bättre(eller så är du en dålig skytt som behöver träna mer med det vapen du kör med)

Han har lite rätt.. spelet är buggat... men inte hitboxen... de är hitdetection som är helt konstig.
Men ja Bursta funkar.
Plus att tycker vissa vapen most buffas för att spelet ska bli bättre.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Frostbite 2 motorn funkar ju bara i SP. Finns inget sådant i MP.. Känner mig lurad, falsk marknadsföring? BF3 har ju motorn i SP och MP..
Spelat i 4h och kommer aldrig röra det mer, varför lär man sig inte efter Tier 1?

Att gå tillbaka till BF3 känns så rätt, innan tyckte man BF3 var sådär, men efter spelat detta skit spelet så förstår jag hur bra BF3 är.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Kör man som Sverige nån gång under kampanjen eller är det endast i mp?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Bara i MP

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk

Heliga analklåda vad det är frusterande att spela detta spel xD Är riktigt kul spel som förstörs av dålig nätkod, några buggar och kassa designval

Det öppnade dock mina ögon, jag hade aldrig kunnat ana att ett spel skulle kunna vara så utsatt av rubberbanding och extremt delay, speciellt till en svensk server som man har 20 i ping till...

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Själv har jag spelat det i nästan 12 timmar och jag kommer fortsätta jag har sett också att det finns platoon matchmaking som verkar nice man behöver bara vara 4 från en platoon så kunde man köra det. Och det känns väldigt som cod bara att inte vapen känns inte som leksaker som det gör i cod och sen kan man ta skydd bakom 1m tjock betong och inte dö.

Men en sak jag inte gillar är den där antilag systemet som man har i både bf3 och mohw. Jag gillade tier 1 och jag gillar warfighter mer

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk

Någon som kan förklara hur man slår fast sina customization val? Är trött på att det ska återställas varje gång jag går in på en ny server, så att jag i början av varje game måste; Välja vilken nation min gubbe ska vara ifrån, välja vapen och fixa alla attachments och hur den ska vara målad, och detta gäller då alla klasser och alla vapen om jag skulle vilja variera.

Det måste ju gå att välja vad man vill ha som default, eller att den sparar de sista inställningarna man hade, allt annat är ju idiotiskt

Gissar på att det kan ha något med "My Gun" flikten att göra, istället för Customize weapon, dock hänger sig spelet och slutar fungera när jag klickar där...
Det känns otroligt välpolerat måste jag säga xD
EDIT: My bad, spelet händer sig så fort jag trycker på någon av knapparna i menyn, välja klass, byta vapen, spawna och spela funkar utmärkt, var just menyraden med options osv. som tydligen var lite känslig

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |