[Arma2/DayZ] Ny Private Server söker spelare och banditer!

Permalänk
Medlem

Tar gärna password också om det går bra !

Permalänk
Medlem

Jag har lirat en del på Lingor och kan rekommendera den.

Visa signatur

Antec P280 | Gigabyte GA-Z77-DS3H | QuadCore Intel Core i5-3570K, 3700 MHz | GIGABYTE GTX 780 TI WF3 OC 3GB | Corsair XMS3 8GB CL9 1600Mhz Vengeance | WD 74GB Raptor | WD 1TB | WD 2TB | BenQ GL2440H | Logitech G15 | Logitech MX518 | Corsair Vengeance 1500 7.1 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

För att namalsk är lika pantat att köra som Takistan, det finns liksom inte mycket, det är mest ödemark. Och det finns bara en större stad, den på stora ön till norr.
Resten är små fjuttiga militärbaser.

Ta och prova Taviana.
http://www.arma2base.de/content/images/TavianaIsland_BETA_27....

Kanske kan va nåt.

Skrivet av Soddan89:

Ac3r jag kan fortfarande inte komma in. Fastnar på loading ännu >.< Samma sak med Alex. Ser dock att folk är inne och spelar. Väldigt mystiskt. Samma version och allt. Kommer in på andra servers hur felfritt som helst.

Skumt.. Får kolla upp det närmare för vore kul och ha er grabbar inne på servern!

Skrivet av Swarley:

Tar gärna password också om det går bra !

Du har PM

Skrivet av ivierlin:

Jag har lirat en del på Lingor och kan rekommendera den.

Får nog bli en röstning om MAP snart.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soddan89:

Ac3r jag kan fortfarande inte komma in. Fastnar på loading ännu >.< Samma sak med Alex. Ser dock att folk är inne och spelar. Väldigt mystiskt. Samma version och allt. Kommer in på andra servers hur felfritt som helst.

Det kan vara att ni inte uppdaterat BattleEye, testa det. http://support.dayzmod.com/knowledgebase.php?action=displayar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ac3R:

Kanske kan va nåt.

Skumt.. Får kolla upp det närmare för vore kul och ha er grabbar inne på servern!

Du har PM

Får nog bli en röstning om MAP snart.

Ja en röstning låter super

Permalänk
Medlem
Skrivet av Staaffan:

Det kan vara att ni inte uppdaterat BattleEye, testa det. http://support.dayzmod.com/knowledgebase.php?action=displayar...

Tackar Staffan ska kolla det!

Skrivet av Tyro75:

Ja en röstning låter super

Funderar på sätta upp en egen hemsida där alla röstningar och liknade ska se men än sålänge får det nog räcka med sweclockers.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Något jag gillade med Lingor Island var att man kunde gå in alla hus (iaf husen jag hittade).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ac3R:

Allt verkar vara nollställt!

Men servern är uppe nu i alla fall..

Som plåster på såren fick jag detta:

Carl,
I have added 1 week of free service to your account.

If you have any other queries or issues don't hesitate to get in touch.

Best Regards,
John Smith (Support Technician)
Vilayer LTD | www.vilayer.com

Enligt mig lite snålt kanske men är nog bara jag som snål vem vet

Vi funderar även på expandera till hosta en till DayZ private server med ny MAP och även Teamspeak och en Webbsida med mer info på.

Själv rekommenderar jag Namalsk. Bästa banan jag kört iaf!
Det är en underbar atmosfär där, och alla samlas inte vid samma punkter då allting är mer utspritt.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Själv rekommenderar jag Namalsk. Bästa banan jag kört iaf!
Det är en underbar atmosfär där, och alla samlas inte vid samma punkter då allting är mer utspritt.

Jag håller med KKay Namalsk super skön bana

Permalänk
Medlem
Skrivet av Staaffan:

Något jag gillade med Lingor Island var att man kunde gå in alla hus (iaf husen jag hittade).

Skrivet av KKay:

Själv rekommenderar jag Namalsk. Bästa banan jag kört iaf!
Det är en underbar atmosfär där, och alla samlas inte vid samma punkter då allting är mer utspritt.

Skrivet av Tyro75:

Jag håller med KKay Namalsk super skön bana

Slänger upp en röstning i helgen!

Vet att Vilayer kör en kampanj nu på DayZ serverar till 50% allså 20 euro! Dom som vill vara med och sponsra är väldigt välkommna för nu när man kör 2x serverar börjar de kosta lite.

2 st helikoptrar finns på aktiva på servern, vart en strid först tydligen på NW som glinc och grabbarna från Flaw tog hem eftersom dom sköt ner helikoptern. Sen hittatade dom en helikopter eller lagade upp den krashade? Men GlinC var även så snäll och berätta vart den andra helikoptern fanns i Side channel så jag och några till hann ditt och laga den o flög iväg.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Kan lägga till lite info om att vid morgonens restart av servern verkar det som alla fordon har respawnat!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ac3R:

Slänger upp en röstning i helgen!

Vet att Vilayer kör en kampanj nu på DayZ serverar till 50% allså 20 euro! Dom som vill vara med och sponsra är väldigt välkommna för nu när man kör 2x serverar börjar de kosta lite.

2 st helikoptrar finns på aktiva på servern, vart en strid först tydligen på NW som glinc och grabbarna från Flaw tog hem eftersom dom sköt ner helikoptern. Sen hittatade dom en helikopter eller lagade upp den krashade? Men GlinC var även så snäll och berätta vart den andra helikoptern fanns i Side channel så jag och några till hann ditt och laga den o flög iväg.

Säg bara till så får du deg

Permalänk
Medlem

Kör ni Chernarus så får ni gärna skicka passwordet Jag och 2 kompisar kommer gärna in

Visa signatur

Fractal Design R3 | Intel Core i7 2600K @3.4GHz | MSI P67A-G45B | Gigabyte GTX 570 Super Overclock | Fractal Design Newton 650W | 16gb Corsair Vengeance 1600MHz | Antec Kühler 620 | 60GB Corsair Force SSD | 1TB Seagate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kardizz:

Kan lägga till lite info om att vid morgonens restart av servern verkar det som alla fordon har respawnat!

Ja, confirmed. Mitt är borta

Permalänk
Medlem

Nu slutar jag med att samla på mig saker i fordon tills detta problem är fixat!
Synd att det ska fucka upp sig sådär som det gör

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis så ska det vara fixat, men man vet aldrig. Herr Ac3R får ta och kolla det med serverHosten vad som är fel om det händer igen! Man ska ju inte känna att man inte kan restarta servern pga denna bugg!

Är det några av er som inte har fått lösenord ?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kardizz:

Kan lägga till lite info om att vid morgonens restart av servern verkar det som alla fordon har respawnat!

Stämmer bra tack för du är så aktiv Kardizz!

Skrivet av Tyro75:

Säg bara till så får du deg

Ska bli vill bara få en fungerande produkt innan! Men hör av mig!

Skrivet av Kitraff:

Kör ni Chernarus så får ni gärna skicka passwordet Jag och 2 kompisar kommer gärna in

Du har PM!

Skrivet av Staaffan:

Ja, confirmed. Mitt är borta

Ber så mycket om ursäkt försöker felsöka problemet så gott jag kan. Pratar även med våran support hos våran Host.

Skrivet av Smonken:

Nu slutar jag med att samla på mig saker i fordon tills detta problem är fixat!
Synd att det ska fucka upp sig sådär som det gör

Ber ännu en gång om ursäkt tycker de känns as trist att du känner så men förstår dig! Vi försöker så gott vi kan men mycket ligger tyvärr hos våran Host (Vilayer) Men får nog kansle bli att byta eller hosta eget om de forsätter.

[QUOTE="Kardizz;12915314"]Förhoppningsvis så ska det vara fixat, men man vet aldrig. Herr Ac3R får ta och kolla det med serverHosten vad som är fel om det händer igen! Man ska ju inte känna att man inte kan restarta servern pga denna bugg!

Tror det ska vara fixat men ska testa lite först.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smonken:

Nu slutar jag med att samla på mig saker i fordon tills detta problem är fixat!
Synd att det ska fucka upp sig sådär som det gör

Tycker de va bra nu äntligen hittade ja två bilar HE HE!!!!

Permalänk
Medlem

Lägger in ny update på servern!

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ac3R:

Lägger in ny update på servern!

Hur går de ????????????????????

Permalänk
Medlem

Klart för länge sen.. Detta borde ordna till alla probiem som har varit. DOCK HAR INTE 1.7.4.4 updaten inte kommit igång än.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Day z 1.7.4.4????

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ac3R:

Klart för länge sen.. Detta borde ordna till alla probiem som har varit. DOCK HAR INTE 1.7.4.4 updaten inte kommit igång än.

Ok doki

Permalänk

pw

skulle gärna vilja ha pw till servern, jag och två mates är sugna på att lira

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyro75:

Hoppas att den kommer snart till Vilayer.

Skrivet av tjacktarzan:

skulle gärna vilja ha pw till servern, jag och två mates är sugna på att lira

Du har PM du och dina två mates är välkommna.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Vart kommer röstningen om map hållas?

Permalänk
Medlem

På den kommande Webbsidan

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Nu får jag ett felmeddelande då jag försöker spela:

Citat:

This server is running an incorrect version of the server side application. You cannot play on this server. If you are the server admin please contact DayZ staff.

Någon annan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Staaffan:

Nu får jag ett felmeddelande då jag försöker spela:

Någon annan?

Jag kommer in på servern, Jag kan även se att Edzon är online. Testa installera om Arma2 patchen eller DayZ patchen om det inte fungerar att komma in!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem

Måste även tacka GLinC här för hans donation med NVgoogles

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.