[Arma2/DayZ] DayzHive - Nexus [AI's, Säkerhetszoner, Helikopter Taxi, m.m]

Permalänk

[Arma2/DayZ] DayzHive - Nexus [AI's, Säkerhetszoner, Helikopter Taxi, m.m]

En ny tråd har skapats.

Permalänk
Medlem

90 banditer??? Är det någon chans att dom är friendly?

Visa signatur

Fractal Design R3 | Intel Core i7 2600K @3.4GHz | MSI P67A-G45B | Gigabyte GTX 570 Super Overclock | Fractal Design Newton 650W | 16gb Corsair Vengeance 1600MHz | Antec Kühler 620 | 60GB Corsair Force SSD | 1TB Seagate |

Permalänk
Skrivet av Kitraff:

90 banditer??? Är det någon chans att dom är friendly?

Haha tyvärr inte, då får du söka dig till säkerhetszonerna!

Permalänk
Medlem

Verkar extremt intressant tho.

Får väl se om jag kommer in ^^

Ålder: 16

Skypenamn: seawe96

Spelstil: Mer åt survival hållet. Only returning fire ^^

Visa signatur

Fractal Design R3 | Intel Core i7 2600K @3.4GHz | MSI P67A-G45B | Gigabyte GTX 570 Super Overclock | Fractal Design Newton 650W | 16gb Corsair Vengeance 1600MHz | Antec Kühler 620 | 60GB Corsair Force SSD | 1TB Seagate |

Permalänk
Skrivet av Kitraff:

Verkar extremt intressant tho.

Får väl se om jag kommer in ^^

Ålder: 16

Skypenamn: seawe96

Spelstil: Mer åt survival hållet. Only returning fire ^^

Du har blivit accepterad och ett meddelande kommer strax skickas till dig med all information du behöver. Servern är tyvärr död på morgonen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freddan962:

Du har blivit accepterad och ett meddelande kommer strax skickas till dig med all information du behöver. Servern är tyvärr död på morgonen.

Lugnt! Har ändå massa skolarbete att göra

Tackar!

Visa signatur

Fractal Design R3 | Intel Core i7 2600K @3.4GHz | MSI P67A-G45B | Gigabyte GTX 570 Super Overclock | Fractal Design Newton 650W | 16gb Corsair Vengeance 1600MHz | Antec Kühler 620 | 60GB Corsair Force SSD | 1TB Seagate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freddan962:

Du har blivit accepterad och ett meddelande kommer strax skickas till dig med all information du behöver. Servern är tyvärr död på morgonen.

Är den inte online 24/7?

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk

Intressant!
Ålder:15
Skype användarnamn:the0ice0killer
Spelstil (DayZ):Survival/Dödar banditer, även dödar oskyldiga men aldrig fresh spawn.

Visa signatur

-

Permalänk
Skrivet av nino:

Är den inte online 24/7?

Jo, men det är knappt några inne på morgonen.

Permalänk
Skrivet av TheCoLdSniPer:

Intressant!
Ålder:15
Skype användarnamn:the0ice0killer
Spelstil (DayZ):Survival/Dödar banditer.

Du har blivit accepterad och ett meddelande kommer strax skickas till dig med all information du behöver.

Permalänk

Ålder: 18
Skype: wrer94
Spelstil: Ja, inte bandit iaf.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Ålder: 18
Skype: wrer94
Spelstil: Ja, inte bandit iaf.

Du har blivit accepterad. Ett meddelande kommer att nå dig inom kort!

Permalänk

Tråden har blivit uppdaterad.

Permalänk
Medlem

Ålder: 18
Skype användarnamn: jaxon230
Spelstil (DayZ): Har en gubbe som jag kör bandit med och en annan där jag kör mer åt survival hållet / returning fire.

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk

Ålder: 19
Skype användarnamn: axel.ringqvist
Spelstil (DayZ): Skjuter inte oprovocerat, eventuellt om jag inte får något svar från spelaren jag mött, och han/hon siktar mot mig. Skjuter aldrig obeväpnade fresh spawns. Försöker ofta hålla banditer i shack om jag kan.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

18
noobenu
spelstil: Beror på vad jag har för gear. får jag något roligt vapen så kanske jag går ut på manhunt. men, det händer sällan så är oftast ganska vänlig

Permalänk
Medlem

Ålder: 23
Skype användarnamn: KKayBigB
Spelstil: Blandat, oftast friendly om jag lirar solo.

Verkar riktigt intressant detta, speciellt denna taxi du talar om!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Ålder: 21

Skypenamn: sunnycat13

Spelstil: Survival, skjuter aldrig om det inte är nödvändigt, håller mig i skogen och små städer.

Visa signatur

Om ni vill ha svar får ni Citera mina inlägg =)

Permalänk
Medlem

Ålder: 18

Skype: oskaaarn

Spelstil: Bandit, jagar allt och alla. Skjuter dock sällan bambis.

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem

Det här låter intressant, är helikoptern automatisk ?

Och det här med säkerhetszoner, är det alltså så att man kan springa in där och slippa oroa sig för att andra spelare mördar en ??

Och till sist, måste man ha skype ? Jag har skiten men vill helst använda det så lite som möjligt

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Skrivet av '[TBOC:

Razor;13113140']Det här låter intressant, är helikoptern automatisk ?

Och det här med säkerhetszoner, är det alltså så att man kan springa in där och slippa oroa sig för att andra spelare mördar en ??

Och till sist, måste man ha skype ? Jag har skiten men vill helst använda det så lite som möjligt

Helikoptern är automatisk! Det kommer komma upp en liten ruta i högra hörnet som berättar för dig vart den landar.

Nej, spelare kan döda dig, men den är vaktad av soldater som skjuter på alla banditer samt svarar på alla skott som kommer mot de. Därför kan bandit klaner ta över dessa säkerhetszoner.

Skype är inte ett måste, men det är lättare för mig att hjälpa dig ansluta genom det!

Hoppas det besvarar dina frågor!

Permalänk

Intressant!
Ålder:15
Skype användarnamn:adam_pluttis
Spelstil (DayZ):Survival/Dödar banditer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freddan962:

Helikoptern är automatisk! Det kommer komma upp en liten ruta i högra hörnet som berättar för dig vart den landar.

Nej, spelare kan döda dig, men den är vaktad av soldater som skjuter på alla banditer samt svarar på alla skott som kommer mot de. Därför kan bandit klaner ta över dessa säkerhetszoner.

Skype är inte ett måste, men det är lättare för mig att hjälpa dig ansluta genom det!

Hoppas det besvarar dina frågor!

Låter som att det vore något att prova

Det räcker väl med att skicka ip:port och eventellt pass i PM ?

Du får iaf gärna göra det om du vill

Min spelstil är förresten mest att leva i skogen och gömma mig för andra mördare, eller spelare menade jag...

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Ålder: 16
Skype användarnamn: nojdhish
Spelstil (DayZ): Survival, samarbetar hellre än att skjuta

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk

Ålder: 18år
Skype användarnamn: gilbertchamoun
Spelstil (DayZ): Jag är väldigt friendly emot zombies som är utsatta av survivors och heroes.

Permalänk
Medlem

Ålder: 25 år
Skype användarnamn: Samvil
Spelstil (DayZ): Friendly survivor. Samlare och överlevare.

Visa signatur

i7 4790k @ stock, 16gig ram @1866mhz, GTX TITAN @ stock kylare 1000ghz; Soundblaster Zx som driver AKGQ701/ATH-M50.

Permalänk
Medlem

Ålder: 18

Skype: f.nilzzon

Spelstil: Varierar. När man spelar med klanen är man en soldat som skyddar klanen (A-T). Annars är man mer av en spelare som inte dödar mer än nödvändigt.

Permalänk
Medlem

Är riktigt intresserad av att se hur ni lyckats med servern, det låter nästan för bra för att vara sant!

Ålder: 18
Skype: Dawjer1994
Spelstil: Brukar bygga läger med kompisar och utgå ifrån dem när vi letar gear. Den enda "oprovocerade" skjutningen var när min grupp såg en bil på samma fält som vi sprang på så vi lade oss ner. Vet ej om föraren såg oss men bilen var på väg mot oss så precist att den skulle köra över oss. Vi enades därför om att skjuta och skrämma bort alternativt döda honom då det kändes riskabelt att ställa sig upp och försöka ducka för bilen. Föraren combatloggade (det var ett tag sedan) och vi fick en bil till lägret

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem

Ålder: 20
Skype användarnamn: adhdfisk
Spelstil (DayZ): Bandit

Permalänk

Ålder :20
Skype : j.ludvigsson90
Stil: Bandit