Köpråd: Android vs iOS (Iphone vs SGS5, LG G3, Sony Z2 m.fl.)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Vikingbjörn:

Hej vill inte ha krig mellan dessa..
Ska köpa ny lur har tidigare haft galaxy s3 i lite mer än två år men nu har
Batteriet lagt av och den har blivit jävligt seg. Har aldrig ägt en iPhone eller MacBook.
Såg nu att tele2 har bra student erbjudanden för mobil och abonnemang,
iPhone5s 250/ mån. Galaxy s5 270kr/mån. Lg g3 200 eller 250kr/mån
Sony z2 250/mån htc m8 tror jag var 300/mån

Vad skulle ni valt?
Tycker iOS verkar stabilare och flyter på bättre och känns inte som att de blir sega som android blir efter ett tag, varför blir det så btw med android?
Det jag gillar med android telefonerna är den lite större skärmen, bättre kamera och bättre skärm. Det som jag alltid varit mot Apple är att dom tar överpris för relativt dålig hårdvara.
Många som pratar om android säger ju att de är mycket mer öppet än iOS, men kan någon ge
Exempel på hur det är mer öppet som har använt båda operativsystemen?

Ett snabbt svar, HTC One m8, grym skärm, absolut bästa ljudet tack vare dom två front högtalarna med boomljudet, bäst kamera, bra batteritid, får snabbt nya uppdateringar. Denna mobil är snäppet bättre än SG s5 på alla sätt. Förutom batteritiden då.

Edit: om det nu gör någon skillnad så sök på youtube. alla teknik "experter" använder HTC one M8 framför alla andra mobiler som finns.
Okej inte ALLA, men väldigt väldigt väldigt många. Skulle rekomendera att kolla på LinusTechtips, troligtvis den människa som har mest vett i huvudet på youtube angående teknikprylar

Visa signatur

GPU: XFX 7970 | CPU: i5 3570K | Moderkort: asrock z77 extreme4 | PSU: 650W corsair | Ram: 20 GB corsair vengance

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rajat:

Kabel till datorn, öppna Itunes, drag and drop i det, vad är problemet?

Att man måste använda itunes istället för att få tillgång till filsystemet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Kabel till datorn, öppna Itunes, drag and drop i det, vad är problemet?

Utöver att du måste ha skräpTunes installerat finns ju det här lilla problemet.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av wiggetor:

Har ni sätt specifikationerna på iphone 6 ?
Enlingt prisjakt :
Processorhastighet 1,4 GHz
Processorkärntyp Dual Core

kan ju fan inte stämma ?
det är ju kronkass!!!

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2794262

man betalat INTE 7k för det där! spelar ingenroll om du får dittan o dattan...

skulle inte köpa en ferrari med en gräsklippar motor i ! eller hur?

Ja precis för antalet kärnor och klockfrekvenser säger ju allt? Med tanke på att A7 var på samma nivå som Snapdragon 801 så lär A8 vara lika snabb eller snabbare än S805. Googla på Anandtech och kolla deras prestandatester, sedan kan du även googla upp IPC så förstår du lite grovt varför 2x 1,3Ghz kan vara lika snabbt som 4x 2,5Ghz.

Skrivet av Broken-arrow:

S3 är sjukt seg på grund av samsung inte Android. det romet dom la på Android segar ner enormt. Speciellt med 4,3. Körde in omni 4,4 telen är bättre än när den var ny http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=103143. Nytt batteri går att fixa för några hundringar som detta http://www.kjell.com/sortiment/el/batterier/laddningsbara-bat...

Kan bekräfta detta, drog in CM11 på morsans S3, den är betydligt mycket snabbare än farsans S4 med stock nu.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag köpte iPhone 5S med Mecenat och för det priset råder jag dig att också köpa, OM du skulle vilja prova på iOS. Om några månader så kommer 5S antagligen att sluta säljas och då är det enda alternativet för iOS iPhone 6 som kommer kosta mer än 10k (med abonnemang) Jag kom från Android, en HTC One S och snabbt sagt skulle jag säga att iPhone flyter på bättre, även om Androidsidan kan skryta med sina cores och Hz. Dessutom ingår HBO Nordic i 6 månader, lagom till Game of Thrones

Visa signatur

Sju lik i en låda, alla hade klåda.

Permalänk
Skrivet av rakmakkan:

Ett snabbt svar, HTC One m8, grym skärm, absolut bästa ljudet tack vare dom två front högtalarna med boomljudet, bäst kamera, bra batteritid, får snabbt nya uppdateringar. Denna mobil är snäppet bättre än SG s5 på alla sätt. Förutom batteritiden då.

Edit: om det nu gör någon skillnad så sök på youtube. alla teknik "experter" använder HTC one M8 framför alla andra mobiler som finns.
Okej inte ALLA, men väldigt väldigt väldigt många. Skulle rekomendera att kolla på LinusTechtips, troligtvis den människa som har mest vett i huvudet på youtube angående teknikprylar

tyvärr kostade m8 399 och de blir för dyrt :/

Permalänk
Skrivet av Felparkerad:

Jag köpte iPhone 5S med Mecenat och för det priset råder jag dig att också köpa, OM du skulle vilja prova på iOS. Om några månader så kommer 5S antagligen att sluta säljas och då är det enda alternativet för iOS iPhone 6 som kommer kosta mer än 10k (med abonnemang) Jag kom från Android, en HTC One S och snabbt sagt skulle jag säga att iPhone flyter på bättre, även om Androidsidan kan skryta med sina cores och Hz. Dessutom ingår HBO Nordic i 6 månader, lagom till Game of Thrones

vad tycker du om batteritiden? den hade ju ingen hög mAh

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av mcznarf:

Ja, som när man ska föra över musik till sin iPhone. Sjuuuukt smidigt.

Eller inte.

tycker det är ganska enkelt, föra in musiken i itunes, säg vad som ska synkas och klicka på sync. Sen förs det över trådlöst. Riktigt smidigt, de få gånger man faktiskt för över fysiska låtar...

Jag kör med iPhone då jag bara vill ha en telefon som funkar att surfa, kolla mejl, leka med appar och allt sånt. Bryr mig inte om jag hade kunnat ha 20 olika designer på låsskärmen eller nått.

Den ska vara lätt att använda (man ska kunna vara full o ändå sms:a), men har inga krav på att den ska ha mest RAM eller snabbaste processorn. Spelar inte seriöst på den och den är ju trots allt bara en telefon. Så lyssnar på musik o surfar mest, då behövs ingen octa core eller 4 GB RAM. Det viktigaste är att den funkar.

Jag har ingen Mac utan kör bara med Windows och Linux. Det funkar bra, syncen via wifi är riktigt bra, kan bara starta itunes, synka lite saker och telefonen kan ligga var som i lägenheten. Visst finns det några nackdelar med, batteriet går inte o byta och glaset på både fram o baksida är ju en risk. Men kommer inte ha min mobil mer än två år till så ser inte det som något stort problem.

Var iaf mina tankar....

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LemonIllusion:

Utöver att du måste ha skräpTunes installerat finns ju det här lilla problemet.
http://i.imgur.com/MP8iBiQ.png

https://www.youtube.com/watch?v=BQxDFeVqmTI

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av LemonIllusion:

Utöver att du måste ha skräpTunes installerat finns ju det här lilla problemet.
http://i.imgur.com/MP8iBiQ.png

fel filformat, du behöver m4v eller nått, så det går att spela upp på den. Och det står tydligt i bilden att det går att föra över filmer (jag har gjort det massor med gånger), för in dem i itunes o sen bara dra o släpp dem till iphonen, väldigt enkelt om dem är i rätt format!

Permalänk
Entusiast
Skrivet av link77:

Vem för över musik 2014 ? Kan hålla med om att på den tiden man gjorde det så var det ett helvete, men nu streamar man väl all musik? eller är det bara jag

Av flera anledningar:

  • Mobila abonnemang blir alltmer begränsade när det kommer till mängden data per månad.
    Operatörerna gör vad de kan för att tjäna pengar på datatrafiken, då de börjat inse att det är där som den större delen av dagens kommunikation sker
    Jag lyssnar på tillräckligt mycket musik för att det skall märkas i min dataplan om jag skulle streama allt.

  • Batteritiden.
    Att lyssna på musik tar inte så mycket kraft, men att strömma/ladda ner den tar betydligt mer.
    Är man ute ofta och mycket utan tillgång till laddning, och dessutom använder enheten flitigt till annat, må får man prioritera batteritiden.
    Då är det en stor fördel att ha musiken inladdad och klar.

  • Mottagningskravet.
    Att strömma data över dålig datalänk är inget storstadskids behöver tänka på, men när man börjar röra sig land och rike runt, så är situationen helt annorlunda. dålig mottagning tär dessutom ännu mer på batteritiden. Man kan spara många dagars batteritid genom att bara stänga av datalänken när mottagningsförhållandena är dåliga.

  • Mainstream.
    Det går att strömma musik från de stora tjänsterna när man bara behöver mainstream-utbudet.
    Men så fort man vill lyssna på musik som inte är fullt så känt/populärt, så blir det svårare.
    Ju uddare musik man lyssnar på, desto svårare blir den att hitta hos strömnings-tjänsterna.

  • Ljudkvalitén
    Strömningstjänsterna har betydligt sämre kvalitet på ljudet. Själv föredrar jag 320 kbps eller rentav FLAC. Ytterst få strömningstjänster erbjuder detta, och ännu färre erbjuder det kostnadsfritt. Och än mer omöjligt om det inte ligger på toppen av mainstream-berget.

  • Om man redan har CD-skivorna, varför skall man då betala igen för musiken?

Nä. Jag kommer fortfarande att hålla min musik i FLAC-format på mitt rätt så rymliga SD-kort.
...och då slår ju Android iOS på fingrarna:

  • UMS-standard (USB Mass Storage)
    Överföring av filer utan krav att datorn skall vara utrustad med specialmjukvara.

  • Bredare support för fler ljud- och videoformat.
    Flertal format stöds av Android redan från grunden. iOS kräver tredjepartsmjukvaror för det.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlvarBerglind:

fel filformat, du behöver m4v eller nått, så det går att spela upp på den. Och det står tydligt i bilden att det går att föra över filmer (jag har gjort det massor med gånger), för in dem i itunes o sen bara dra o släpp dem till iphonen, väldigt enkelt om dem är i rätt format!

Genialt! Jag måste alltså konvertera hela mitt filmbibliotek för att föra över till telefonen. Verkar ju ursmidigt. Det här måste ju vara anledningen till att iPhones är så populära...

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Genialt! Jag måste alltså konvertera hela mitt filmbibliotek för att föra över till telefonen. Verkar ju ursmidigt. Det här måste ju vara anledningen till att iPhones är så populära...

Skrivet av LemonIllusion:

Utöver att du måste ha skräpTunes installerat finns ju det här lilla problemet.
http://i.imgur.com/MP8iBiQ.png

Vet inte vad du syftar på men vad skall du med iTunes till för att föra över filmer? Som sagt, använder inte iTunes och har inte använt det på många år. Skaffa en bra mediaspelare och du har massvis med med överföringsalternativ som bland annat trådlöst via smb som jag nämnde i mitt förra inlägg och stöd för olika filformat utan någon konvertering.

Verkar som folk som kritiserar Apple-produkter ofta inte har använt en iPhone sen den först lanserades...det har hänt en del sen dess.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SysGhost:

Av flera anledningar:

  • Mobila abonnemang blir alltmer begränsade när det kommer till mängden data per månad.
    Operatörerna gör vad de kan för att tjäna pengar på datatrafiken, då de börjat inse att det är där som den större delen av dagens kommunikation sker
    Jag lyssnar på tillräckligt mycket musik för att det skall märkas i min dataplan om jag skulle streama allt.

  • Batteritiden.
    Att lyssna på musik tar inte så mycket kraft, men att strömma/ladda ner den tar betydligt mer.
    Är man ute ofta och mycket utan tillgång till laddning, och dessutom använder enheten flitigt till annat, må får man prioritera batteritiden.
    Då är det en stor fördel att ha musiken inladdad och klar.

  • Mottagningskravet.
    Att strömma data över dålig datalänk är inget storstadskids behöver tänka på, men när man börjar röra sig land och rike runt, så är situationen helt annorlunda. dålig mottagning tär dessutom ännu mer på batteritiden. Man kan spara många dagars batteritid genom att bara stänga av datalänken när mottagningsförhållandena är dåliga.

  • Mainstream.
    Det går att strömma musik från de stora tjänsterna när man bara behöver mainstream-utbudet.
    Men så fort man vill lyssna på musik som inte är fullt så känt/populärt, så blir det svårare.
    Ju uddare musik man lyssnar på, desto svårare blir den att hitta hos strömnings-tjänsterna.

  • Ljudkvalitén
    Strömningstjänsterna har betydligt sämre kvalitet på ljudet. Själv föredrar jag 320 kbps eller rentav FLAC. Ytterst få strömningstjänster erbjuder detta, och ännu färre erbjuder det kostnadsfritt. Och än mer omöjligt om det inte ligger på toppen av mainstream-berget.

  • Om man redan har CD-skivorna, varför skall man då betala igen för musiken?

Nä. Jag kommer fortfarande att hålla min musik i FLAC-format på mitt rätt så rymliga SD-kort.
...och då slår ju Android iOS på fingrarna:

  • UMS-standard (USB Mass Storage)
    Överföring av filer utan krav att datorn skall vara utrustad med specialmjukvara.

  • Bredare support för fler ljud- och videoformat.
    Flertal format stöds av Android redan från grunden. iOS kräver tredjepartsmjukvaror för det.

De allra flesta av dina punkter stödjer ju en tjänst som Spotify då de erbjuder off-line lyssning så du behöver ju inte streama över huvud taget om du inte vill.
Ljudkvaliten är ju också fullt tillräcklig för de flesta (Spotify erbjuder 320 kbit/s om du så önskar).
Det enda jag kan köpa är om du har väldigt nischad musiksmak och inte hittar din musik där. Men för de allra flesta så duger Spotifys (eller liknande tjänsters) bibliotek utmärkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av S_Z:

Vet inte vad du syftar på men vad skall du med iTunes till för att föra över filmer? Som sagt, använder inte iTunes och har inte använt det på många år. Skaffa en bra mediaspelare och du har massvis med med överföringsalternativ som bland annat trådlöst via smb som jag nämnde i mitt förra inlägg och stöd för olika filformat utan någon konvertering.

Verkar som folk som kritiserar Apple-produkter ofta inte har använt en iPhone sen den först lanserades...det har hänt en del sen dess.

Japp, det stämmer bra att jag inte har någon aning om hur det är nu. Gav Apple en chans för många år sedan när jag köpte en iPod Touch 4. Besvikelsen var total och jag skulle aldrig få för mig att köpa en Apple-pryl igen. Läget kanske är bättre nu men så vitt jag vet är något så elementärt som filhantering ett minne blott utan jailbreak. Inte går det att ställa in utseendet så man trivs heller. Jag förstår inte vad folk ser i allt iTrams.

Skrivet av S_Z:

De allra flesta av dina punkter stödjer ju en tjänst som Spotify då de erbjuder off-line lyssning så du behöver ju inte streama över huvud taget om du inte vill.
Ljudkvaliten är ju också fullt tillräcklig för de flesta (Spotify erbjuder 320 kbit/s om du så önskar).
Det enda jag kan köpa är om du har väldigt nischad musiksmak och inte hittar din musik där. Men för de allra flesta så duger Spotifys (eller liknande tjänsters) bibliotek utmärkt.

Sååååå, betala hundrawhatnot i månaden för musik du redan har köpt? Don't think so.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vikingbjörn:

vad tycker du om batteritiden? den hade ju ingen hög mAh

Batteriet är okej, jag är ingen tung användare som ser på film/streaming/spelar så för mig räcker det. Hur ser din användning ut?

Visa signatur

Sju lik i en låda, alla hade klåda.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LemonIllusion:

Japp, det stämmer bra att jag inte har någon aning om hur det är nu. Gav Apple en chans för många år sedan när jag köpte en iPod Touch 4. Besvikelsen var total och jag skulle aldrig få för mig att köpa en Apple-pryl igen. Läget kanske är bättre nu men så vitt jag vet är något så elementärt som filhantering ett minne blott utan jailbreak. Inte går det att ställa in utseendet så man trivs heller. Jag förstår inte vad folk ser i allt iTrams.

"Trams" är väl exakt vad att bråka om att man inte kan ändra utseendet hur man vill och allt annat du påpekar, jag köpte en iPhone och det är en telefon och den gör exakt vad jag vill att en telefon ska göra

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av S_Z:

Och en samba-server ligger installerat out-of-the-box på telefonen eller måste du installera den? Annars är det ju inte heller någon skillnad. Jag använder också smb för att föra över video till min mediaspelare i min iPhone (använder aldrig iTunes).

Jo, det är skillnad...att konfigurera telefonen är inte på långa vägar samma sak som att behöva installera nåt i datorn.

Du för inte över videon, du streamar den.

Visa signatur

///M4

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rajat:

"Trams" är väl exakt vad att bråka om att man inte kan ändra utseendet hur man vill och allt annat du påpekar, jag köpte en iPhone och det är en telefon och den gör exakt vad jag vill att en telefon ska göra

Jag ser min telefon som en minidator som också går att ringa med - vilket den också är, och förväntar mig att den ska kunna göra saker på samma sätt som min vanliga dator.
Det kan inte en iPhone.

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Kabel till datorn, öppna Itunes, drag and drop i det, vad är problemet?

Att man måste ha och öppna iTunes
Helt handikappat...

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoski:

Jo, det är skillnad...att konfigurera telefonen är inte på långa vägar samma sak som att behöva installera nåt i datorn.

Du för inte över videon, du streamar den

Återigen någon som uppenbarligen inte använd den enhet som diskuteras...

För det första, jag behöver inte installera något på datorn. Går utmärk att använda exempelvis en browser för att föra över filerna (ftp/http) eller enbart använda mediaspelaren i telefonen för att genom smb hämta filerna direkt från dator utan att röra den.

För det andra så har du valfriheten att ladda ner materialet till media-spelaren (utan konvertering) om du vill kunna köra off-line eller så kan du välja att streama från dator. Så nej, anser inte att det är någon skillnad i det här fallet.

Permalänk
Medlem

Inte enligt keynote som var, ip5s säljs vidare med ett lägre pris.

Skrivet av Felparkerad:

Om några månader så kommer 5S antagligen att sluta säljas

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felparkerad:

Jag köpte iPhone 5S med Mecenat och för det priset råder jag dig att också köpa, OM du skulle vilja prova på iOS. Om några månader så kommer 5S antagligen att sluta säljas och då är det enda alternativet för iOS iPhone 6 som kommer kosta mer än 10k (med abonnemang) Jag kom från Android, en HTC One S och snabbt sagt skulle jag säga att iPhone flyter på bättre, även om Androidsidan kan skryta med sina cores och Hz. Dessutom ingår HBO Nordic i 6 månader, lagom till Game of Thrones

Går ju fortfarande köpa 4s så tror nog de kommer 5s kommer hänga kvar ett tag till dock kanske bara 16 gb modellen. Apple brukar väl göra så föregående modell blir den nya budgetmodellen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av hoski:

förutsatt att man har itunes installerat, ja.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, eller så kan man använda en filhanterare istället. Förstår inte att folk som påstår sig vara tekniska har såna stora problem med att föra över musik till en iPhone.

iTunes är ett alternativ. Filhanterare är ett annat. Båda funkar genom drag and drop, klart.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av wiggetor:

Har ni sätt specifikationerna på iphone 6 ?
skulle inte köpa en ferrari med en gräsklippar motor i ! eller hur?

Men du skulle köpa en gräsklippare som har mer motor än en Ferrari?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LemonIllusion:

Japp, det stämmer bra att jag inte har någon aning om hur det är nu. Gav Apple en chans för många år sedan när jag köpte en iPod Touch 4. Besvikelsen var total och jag skulle aldrig få för mig att köpa en Apple-pryl igen. Läget kanske är bättre nu men så vitt jag vet är något så elementärt som filhantering ett minne blott utan jailbreak. Inte går det att ställa in utseendet så man trivs heller. Jag förstår inte vad folk ser i allt iTrams.

Sååååå, betala hundrawhatnot i månaden för musik du redan har köpt? Don't think so.

Filhanterare utan jailbreak har fungerat i flera år. Välkommen till nutiden.

Utseendet kan du ändra om hur mycket du vill om du jailbreakar och att jailbreaka en telefonen är lika lätt som att slänga in en annan launcher till android. Så vad är egentligen problemet?

Permalänk
Skrivet av Felparkerad:

Batteriet är okej, jag är ingen tung användare som ser på film/streaming/spelar så för mig räcker det. Hur ser din användning ut?

jag har ju hyffsat långa dar, brykar lyssna på spotify 2-3 h, va inne lite på reddit , youtubeoch andra forum 1-2 h, facebook använder jag väll också rätt flitigt.
känns som mobilen kommer dpö medan ja är i sskolan så kanske blir en samsung eller sony, lite synd at dom inte la in ett starkare batteri

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Vikingbjörn:

jag har ju hyffsat långa dar, brykar lyssna på spotify 2-3 h, va inne lite på reddit , youtubeoch andra forum 1-2 h, facebook använder jag väll också rätt flitigt.
känns som mobilen kommer dpö medan ja är i sskolan så kanske blir en samsung eller sony, lite synd at dom inte la in ett starkare batteri

Jag brukar köra med spotify i 8 timmar, lite youtube och en del hemsidor och klarar mig precis på batteriet i min 4s, men 5s har bättre batteritid så borde funka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Genialt! Jag måste alltså konvertera hela mitt filmbibliotek för att föra över till telefonen. Verkar ju ursmidigt. Det här måste ju vara anledningen till att iPhones är så populära...

Absolut inte, AvPlayerHD sväljer 1080p MKV-filer utan några konstigheter. Du behöver förvisso fortf. synka det genom iTunes, men det är som att copy n paste:a filerna. Busenkelt, ingen konvertering behövs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimball:

Absolut inte, AvPlayerHD sväljer 1080p MKV-filer utan några konstigheter. Du behöver förvisso fortf. synka det genom iTunes, men det är som att copy n paste:a filerna. Busenkelt, ingen konvertering behövs.

Behöver inte ens synka genom iTunes med AvPlayerHD.

Du kan starta en ftp-server direkt i programmet och föra över trådlöst.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |