Köpes - NUC - samt större tyst chassi

Permalänk
Medlem

Köpes - NUC - samt större tyst chassi

Inget monster till nuc nödvändigt. Kommer användas till surf samt uppspelning av 1080p material samt 5.1 ljud. Även intresserad av tangentbord med muspekare om det finns.

Tyst chassi till gaming datorn är också intressant.

Nucen kan skickas, chassit hämtar jag i Stockholm

MVH Kim

Läs hela annonsen här

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk

@kim:

Säljer mitt Fractal Design R3 svart färg. Helt ok skick, slitna chassisidor som sitter lite glappt, samt borttappad ljudpanel. Har en hel del skruvar kvar.
Får även två vita fractal design fläktar med 120mm

http://images.bit-tech.net/content_images/2010/10/fractal-des...

Pris, 200-250? Bor i Stockholm, Norrort. Vart i Stockholm bor du?

Permalänk
Medlem

@fillemangen:

Hej

Det låter intressant, vet du om man kan få tag på en ljudpanel någonstans? Vill gärna att den är tyst..

Jag bor i Solna, Råsunda.

//Kim

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Skrivet av kim:

@fillemangen:

Hej

Det låter intressant, vet du om man kan få tag på en ljudpanel någonstans? Vill gärna att den är tyst..

Jag bor i Solna, Råsunda.

//Kim

Vet inte faktiskt, tror inte det påverkar ljudet så mycket ändå, det är rätt tyst chassi vilketsom. Fractal Design R serien är ju tysta chassin generellt. Visst lite kanske, men ingen större skillnad ljudmässigt.

Perfekt, bor i Åkersberga!