Permalänk

[SWEC] - World of Tanks Clan

Detta är den officiella tråden för SweClockers - World of Tanks Division [SWEC], en klan i World of Tanks bestående av medlemmar här på forumet.

Vår ambition är en klan där alla är välkomna oavsett hur mycket tid man kan lägga ned eller hur bra man gör ifrån sig. Det enda kravet är att man är trevlig och vill spela pluton eller team battles med andra! Vi ser dock självklart gärna att Du som söker är aktiv i vår Discord också.

Är du intresserad av att gå med i klanen?
Ansök här: [SWEC] på Wargaming
eller skriv ett inlägg här i tråden!

Skriv gärna ert SweC-namn i er applikation, så att jag vet vilka som kommer härifrån.

Vi sitter primärt i vår TS3-server då vi upplevt problem med vår Discord.
Addressen är: 2634668.ts3.multiplaygameservers.com
Lösenordet är: swec
Vi har även vår egen Discord-server.
Vi har ett antal kanaler där som kan användas till plutonspel, lagspel eller bara allmänt snack.

Vi ser gärna att nya medlemmar kommer in i Discord och introducerar sig själva, så vi kan få göra oss bekanta. Alla är välkomna och ju fler vi blir ju roligare blir det också!

Vi har även ett samarbete med [SECT] och [UKPK]. Information finns här.
Alla är välkomna!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Jag har hoppat ur den nuvarande klanen så jag ansöker så fort det går

Permalänk
Medlem

Trevligt med en swec klan. WOT har blivit väldigt populärt i sverige på sista tiden.

Permalänk
Medlem

J*vla kungklan!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Jepp, jag är gärna med! Spelar ganska sporadiskt numera (efter 19k battles har man väl tappat den där grind-mentaliteten litegrann), men det händer fortfarande att jag sitter och nöter några timmar, eller en halv dag/kväll. Har också alltid undrat vad det här Strongholds är för något..

Aja, jag heter pillevin i spelet, har ansökt på websidan också. Sen ska jag väl (som ungefär sista gamern i världen) försöka rota fram micken till mitt headset om det ska bli något platoonande eller team battles..!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PHJ:

Sen ska jag väl (som ungefär sista gamern i världen) försöka rota fram micken till mitt headset om det ska bli något platoonande eller team battles..!

Uff, mic har jag inte använt på flera år Får se om jag orkar laga den på mitt headset eller skaffa nytt

Permalänk
Medlem

Slaktardej, scienta, dav32 och jag själv (pillevin) spelade ju några omgångar i pluton under kvällen, och hade åtminstone en monster-match. Någon (Slaktar?) hade 5k dmg, jag hade 4k, och någon tredje hade antingen 2 eller 3k..!

Permalänk

Jag som spelar utan headset, är jag välkommen med i leken?

Permalänk
Medlem

Jag glömde skriva mitt namn, men mitt wot acc är "Veerz19". Kanske gick att lista ut?

Visa signatur

I7 13700KF - RTX 3070 - ASUS VG27A - Corsair K70 RGB - Logitech G502
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Permalänk
Skrivet av Nandai:

Jag som spelar utan headset, är jag välkommen med i leken?

Skrivet av Veerz:

Jag glömde skriva mitt namn, men mitt wot acc är "Veerz19". Kanske gick att lista ut?

Ni är välkomna!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

Ni är välkomna!

Kanoners, inte för att jag spelar jättemycket direkt, men jag är inte helt usel tycker jag PancakeSkunk heter jag.

Permalänk

@Nandai: Ansök till klanen med länken i första inlägget!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Jag drar nog iväg en ansökan, alla andra i min klan har slutat spela så
Jag är väl inte jätteduktig men har väl närmare 17k matcher och 1406wn8.
Så får ni en Finlandssvensk med i klanen också, jag vet ju hur mycket ni svenskar älskar mångkultuuuuur!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4790K @4,4Ghz/Thermalright Macho Rev.B/Asus Z97-C/2x8GB DDR3 G.Skill 2400Mhz/MSI GTX 970 Gaming OC/Crucial M4 128GB/Sandisk Ultra II 960GB/Samsung F3 500GB/Western Digital Green 2TB/EVGA G2 750W/Define S/HP Pavilion 23xi/Windows 7 Professional 64bit

Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

Detta är den officiella tråden för SweClockers - World of Tanks Division [SWEC], en klan i World of Tanks bestående av medlemmar här på forumet.

Vår ambition är en klan där alla är välkomna oavsett hur mycket tid man kan lägga ned eller hur bra man gör ifrån sig. Det enda kravet är att man är trevlig och vill spela pluton eller team battles med andra!

Är du intresserad av att gå med i klanen?
Ansök här: [SWEC] på Wargaming
eller skriv ett inlägg här i tråden!

Skriv gärna ert SweC-namn i er applikation, så att jag vet vilka som kommer härifrån.

Vi använder oss av Sweclockers.com officiella Teamspeak-kanal.
Vi sitter där i World of Tanks-kanalen.
Alla är välkomna!

Kl 21.49 imorgon så kommer ja lämna in en ansökan;) Då försvinner "straffet"...

Permalänk
Medlem

Är med i klanen - dyker nog in ikväll för lite platoon om någon är sugen.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem

Tänkte börja lira lite igen tänkte jag

Har en massa tier 10 och bra tier 8 tanks..

Lirat runt en 20k battles

http://wotlabs.net/eu/player/Sattyg

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

Mycket trevligt intiativ! Skickar in en ansökan ikväll för att se om man är välkommen Samma in game nick som här.

Är en casual gamer dad som försöker spela när man får tid över. Oftast efter kl21-22. Medelmåttiga stats och föredrar att lira T4-T8 där jag tycker man får ut mest av ens idiotiska upptåg.

http://wotlabs.net/eu/player/Zepophan

Visa signatur

-----

AMD 5600x :: 3080 :: Oculus Rift S + Flygnördsprylar

Permalänk

@fermia @Zepophan
Välkomna! Har skickat invites!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

@fermia @Zepophan
Välkomna! Har skickat invites!

Tackar fixar TS efter jobbet

Redo att damma av mina tanks

You have accepted the invite.

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk

Nu är en ansökan inskickad iaf:)

Permalänk

Tre nya medlemmar ikväll, 6 totalt idag! Trevligt gubbar!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Moderator
Skrivet av Slaktardej:

Tre nya medlemmar ikväll, 6 totalt idag! Trevligt gubbar!

Vi la till ett par kanaler ikväll, när du har en chans får du gärna kika förbi "Välkommen in - Allmän samlingskanal" så kan vi snacka lite om det behövs fler, rekrytering och så vidare.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk

@Lan: När är ni online och vilka kan jag prata med?

Tack så mycket förresten!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Moderator
Skrivet av Slaktardej:

@Lan: När är ni online och vilka kan jag prata med?

Tack så mycket förresten!

Vilka som helst som har [SweC-A] eller [SweC-H] taggen, det är SpelClockers admins. Vi är online större delen av dygnet, garanterat mellan 19-24 dock.

[SweC-T] är våra trainees, de är fortfarande människor och inte fullt assimilerade i kollektivet.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Någon gång ska man väl skriva sitt första inlägg här efter att man varit reggad i över 3 år..
Efter ett långt uppehåll började jag spela i dec igen med Zepophan, sitter och försöker jobba upp ett par T10 till, vilket går sakta men säkert =D
Har kanske inte bästa statsen, men jobbar sakta men säkert upp dem med =P

Permalänk

@Lan: tack! Kommer online senare ikväll.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

Tre nya medlemmar ikväll, 6 totalt idag! Trevligt gubbar!

Tackar ödmjukast för insläppet:-)

Permalänk
Medlem

Ja, jag vet att det står att vi fokuserar på pluton och team battles, men skulle det inte vara kul att prova på clan wars på global map?
Eller det kanske är svårt, någon som har erfarenhet av detta? Bara sätt att det finns och det skulle vara kul och testa.

Visa signatur

I7 13700KF - RTX 3070 - ASUS VG27A - Corsair K70 RGB - Logitech G502
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veerz:

Ja, jag vet att det står att vi fokuserar på pluton och team battles, men skulle det inte vara kul att prova på clan wars på global map?
Eller det kanske är svårt, någon som har erfarenhet av detta? Bara sätt att det finns och det skulle vara kul och testa.

Om du börjar med att kika in på TS ibland så löser sig säkert resten

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

@scienta: Jo tack jag ska, men måste få det och funka felfritt först. Min mick mutas och mitt ljud försvinner titt som tätt. Laddar ner WoT igen också för det blev som små laggspikar då och då

Visa signatur

I7 13700KF - RTX 3070 - ASUS VG27A - Corsair K70 RGB - Logitech G502
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------