Permalänk
Skrivet av heatm:

@Slaktardej: Du var nog bara för tidig... 1080p?

Fast det är lite microlag, men det kan jag inte rå för. Inte redigerat den från shadowplay alls, dock kör jag inte på högsta inställningarna i kvalle. Inte så att jag är Jingles och det är så noga Kan du säga tid på när det hackade så kan jag kolla på om det är samma för mig?

Ungefär vid 2:40 blir det riktigt illa, annars är det bra flyt i videon innan.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Ungefär vid 2:40 blir det riktigt illa, annars är det bra flyt i videon innan.

Sant. Undrar om det var då jag drog igång ett game i Wot och hade 120 ping. Kan fått YT att skippa en del frames kanske. Man lär sig så länge man lever!

Lira ikväll?

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk

@heatm: Det vet du

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av heatm:

Tjo gubbar!

Hade en absurd match idag i min T54 lightweight. Kan vara den snabbast vinsten i en högtier match någonsin för mig. Runt 3,5 min och en 15 - 0 seger. Absurt. La upp den på tuben för den som är intresserad!

https://www.youtube.com/watch?v=RM761erPXI0&feature=youtu.be

Dålig kvalle än men den kommer bli i 1080p. Fick shadowplay att funka i win10 precis, vilket jag inte hade förra videon.

Scoren för den som är intresserad. Inte så intressant men allt är ju relativt så: http://wotreplays.com/site/2745583#teams

Hehe, ibland är det kul att bara roflstompa lag.

Microlagget är typ 2:45 in och framåt.

Ditt sikte laggar efter ganska rejält och är ganska ryckigt. Kör du med bara serverkors? För isåfall kan jag rekommendera att skaffa en mod där du ser bägge, jag tycker iallafall själv att det är så mycket trevligare att sikta utan serverkors men man måste ju ha det för att se var du faktiskt siktar. White Death tror jag förresten är lite iffy på EU nu för tiden.

Tänkte bli medlem om ett par dagar när jag får det och ser fram emot att leka pansarvagnar med folk Lill_Rutger i spelet. Sitter mest och svär över dessa jäkla uppdrag just nu. 10 uppdrag kvar tills jag har löst alla och får min 260 men de är så sega, att jag bara äger en t10 gör väl sitt också.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av HugSeal:

Hehe, ibland är det kul att bara roflstompa lag.

Microlagget är typ 2:45 in och framåt.

Ditt sikte laggar efter ganska rejält och är ganska ryckigt. Kör du med bara serverkors? För isåfall kan jag rekommendera att skaffa en mod där du ser bägge, jag tycker iallafall själv att det är så mycket trevligare att sikta utan serverkors men man måste ju ha det för att se var du faktiskt siktar. White Death tror jag förresten är lite iffy på EU nu för tiden.

Tänkte bli medlem om ett par dagar när jag får det och ser fram emot att leka pansarvagnar med folk Lill_Rutger i spelet. Sitter mest och svär över dessa jäkla uppdrag just nu. 10 uppdrag kvar tills jag har löst alla och får min 260 men de är så sega, att jag bara äger en t10 gör väl sitt också.

Kör både server och vanliga siktet. Är ett problem i inspelningen bara. Fast nu är jag bannad för jag gick berserk på mitt egna lag för folk är fan inte vettiga nog för att köra det här spelet. Annars är allt bra... förutom alla människor... bra... allt är bra. Horungar.

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Medlem
Skrivet av heatm:

Kör både server och vanliga siktet. Är ett problem i inspelningen bara. Fast nu är jag bannad för jag gick berserk på mitt egna lag för folk är fan inte vettiga nog för att köra det här spelet. Annars är allt bra... förutom alla människor... bra... allt är bra. Horungar.

Kramkram klappklapp, luuuugn och fiiiin, luuuugn och fiiin. Vet vad du menar dock

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk

@heatm:
Krya på dig mannen! Hoppas att blåsjukan går över snart.
@HugSeal: Du är välkommen att leka med oss när du kan!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Avstängd

http://wotreplays.com/site/2746678?secret=fbe7db3a6ec7a93d624...

Skoda 24 får smaka BT-7 Art.

Edit: äntligen lyckas jag med mina cliff-jumps /ajhuah

Visa signatur

<enis-P 25cm @30cm@1.337v>

Joina våran World of Tanks klan!

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1420257-swec-world-of-t...

Permalänk
Medlem

@HugSeal: Så, nu är jag nyktrare.

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Medlem

Jaha, jag tänkte lira ikväll. Har inte kunnat lira på hela veckan p.g.a. jobb - så nu är man sugen!

Tänkte väl dra igång vid 18-19-snåret och solar kanske lite fram tills dess att vi är tillräckligt många för att köra någon form av lagstrid. Försöker hänga på TS hela tiden, om någon skulle vilja plutta eller så under tiden.

EIDT: Jaha, dåligt med folk ikväll. Jag har varit uppe sedan 04:30, så kan hända att jag inte orkar hålla mig uppe.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Jag som är tyskofil blev lite glad idag när VK45.03 släppts. Den gjorde mig inte besviken, här är resultatet från min andra match någonsin i den:

Permalänk

@Lunatech: Bra jobbat där! Mycket fin match!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Många bra matcher igen igår kväll/natt! Synd på fyllejiddret bara, hoppas det kan undvikas i fortsättningen, haha. Men vi gör väl som kungen och vänder blad!

Blev lite förvånad att det var så bra credits i Strongholds, kunde göra typ 900 dmg (visst, i en liten Cromwell visserligen) och det var ändå 30-40k i vinst. Har man lägre repair cost i Strongholds, eller lyckades jag bara med plan A och såg till att mina lagkamrater dog först..? xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av PHJ:

Många bra matcher igen igår kväll/natt! Synd på fyllejiddret bara, hoppas det kan undvikas i fortsättningen, haha. Men vi gör väl som kungen och vänder blad!

Att vara berusad till den grad att det besvärar andra är inte tillåtet:

Citat:

Det är inte tillåtet att vara så pass berusad att du upplevs som störande. Admins avgör vad som är störande.

Om någon upplever ett störande moment av att någon är berusad igen så får ni/vi säga till en admin på TS. Det är så klart inte okej att störa när vi försöker samlas för att ha roligt!

Övriga regler på TS finns att läsa högst upp bland kanalerna, märkt "Regler här".

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Mm, fast det var inte riktigt störande på det sättet. Aja.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av PHJ:

Mm, fast det var inte riktigt störande på det sättet. Aja.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, menar inte vara hård. Men det är ändå något för alla att ha i åtanke.

Men då får vi se om det blir mer lir ikväll då! Jag kanske är vaken lite längre ikväll, tänkte börja lira om ett litet tag, ska bara göra i ordning hos mina ormar och äta något - sen är jag all game.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av heatm:

Tjo gubbar!

Hade en absurd match idag i min T54 lightweight. Kan vara den snabbast vinsten i en högtier match någonsin för mig. Runt 3,5 min och en 15 - 0 seger. Absurt. La upp den på tuben för den som är intresserad!

https://www.youtube.com/watch?v=RM761erPXI0&feature=youtu.be

Dålig kvalle än men den kommer bli i 1080p. Fick shadowplay att funka i win10 precis, vilket jag inte hade förra videon.

Scoren för den som är intresserad. Inte så intressant men allt är ju relativt så: http://wotreplays.com/site/2745583#teams

Gillar ditt sixth sense-ljud Vet du var man kan få tag på det?

Permalänk

Välkommen @HugSeal till klanen!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk

Första vagnen med 5:e skillet i min Cromwell B/Comet.

Permalänk

@TheSwedeHunter: Användbart för SH då!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

@TheSwedeHunter: Användbart för SH då!

Bara jag som ska få lite mer kvällstid att spela på. Snart renoveringspaus i huset så då hoppas jag på lite SH.

Permalänk
Medlem

@Lunatech: Jag använder Promod som finns att ladda ner på Statswhore.net. Ett smidigt program som gör att du kan välja mellan 20-30 mods och vilka du vill installera. Även välja andra SixthS-ljud.

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Medlem

Gubbar, klanen AP ska starta igen. Var medlem förut men då var det för seriöst. Nu ska det vara casual som denna klan så jag tror jag måste testa joina dom ett tag. Znow drog ju också dit och jag måste följa annars får jag skäll.

Var inte blyga att bjuda in till pluton om ni vill lira!

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk

@heatm: Där ser man! Vi får ju fortsätta höras iallafall!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

@heatm: Där ser man! Vi får ju fortsätta höras iallafall!

Absolut!

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk

Nu hade jag en relativt fin match i min T30, första halvan är inte så imponerande men när jag i slutet står själv mot 3 medium tanks, har lite HP och en trasig motor är det lätt att ge upp, men se så det kan gå!
http://wotreplays.com/site/2761985

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Avstängd

11399 exp, jagdT8.8

Visa signatur

<enis-P 25cm @30cm@1.337v>

Joina våran World of Tanks klan!

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1420257-swec-world-of-t...

Permalänk
Medlem

Märkte på kartan att en T-34/100 försöker smyga närmare för att kunna campa i mitten av fältet så jag var tvungen att göra hans gameplay lite mer dynamisk(tm)!

https://www.youtube.com/watch?v=pVyZ3rM9c7k

Tack based WG för SPGs!

(jag spelar arty bara för att få tjererna till mina franska heavies, pls no hate )

Permalänk
Skrivet av Oldphag:

Haha vad segt x)

Skrivet av OlSom:

Märkte på kartan att en T-34/100 försöker smyga närmare för att kunna campa i mitten av fältet så jag var tvungen att göra hans gameplay lite mer dynamisk(tm)!

https://www.youtube.com/watch?v=pVyZ3rM9c7k

Tack based WG för SPGs!

(jag spelar arty bara för att få tjererna till mina franska heavies, pls no hate )

No hate denied.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk

Fick till en rätt fin match i min FV 215b 183 idag.

http://replays.quickybaby.com/result.php?id=241672#personal

Visa signatur

Insert funny joke here