Permalänk
Medlem
Skrivet av iaken:

Skickat in blankt CV

Du är inne, som hackern sa.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Still_Unknown:

Blev kickad igår. Ett fel eller kan man få en anledning?

Som Alakai säger. Just till rankade lagstrider kan man enbart vara 12 personer i laget (varav 7 spelande). Vi har hård åtgång på platserna och måste dessvärre ha lite rotation då.

Du är såklart varmt välkommen tillbaka till laget nästa gång du är online och det är lagstrid på gång!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Vad har vi för TS nu igen? Spelar rätt mycket, och har för avsikt att bli närvarande i TS också.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem
Skrivet av Llhweiir:

Vad har vi för TS nu igen? Spelar rätt mycket, och har för avsikt att bli närvarande i TS också.

http://m.sweclockers.com/forum/trad/1384219-sweclockers-teams...

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

@Llhweiir: Vore trevligt! Ser dig ofta online men det blir inte så mycket spel tyvärr. Ska bli fint att se mer av folket i klanen!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

@Slaktardej:

Spelar nästan varje kväll, men jobbar oftast parallellt med spelandet - är därför ofta dålig på att svara på invites osv. Men skall försöka bli bättre!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk

@Llhweiir: Lugnt! Spela så mycket du vill helt enkelt!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Hehe, trodde också först att jag hade blivit kickad från klanen när jag såg meddelandet!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag och @Slaktardig representerade klanen lite lätt! Sjukt bra match! Vi defendande som freaking kungar!

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Medlem

Snyggt 😊 Ingen replay eller? Sitter på mobilen så ser inte riktigt, men 10-11k dmg gemensamt är ju jäkligt bra!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

@PHJ: Jag sitter och gör en dålig Youtube film i min synvinkel. Inte för att matchen var SÅÅÅÅ bra men den var lite bättre än vad skadan visar från min sida. Speciellt min behandling av t-44:an mitt i.

Drar in den här när jag har lagt upp den.

Apropå ingenting, funkar shadowplay på wot repriser? Fick det inte att funka så nu kör jag Afterburner. Kvalitén blir lite lidande.

Jag är total noob i sammanhanget så.

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Medlem

@PHJ @Slaktardig

Nu har jag haft mitt roliga.

Här har ni mitt game för den som vill se.

Jag hade mest roligt när t-44 försökte buttfucka mig vid 7 minutersmärket. Dåren sköt inte mitt motorutrymme utan baksidan av tornet vilket fick mig att relaxa.

Edit: Kvalitén suger men vafan...

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Medlem

Kollade båda, snyggt jobbat

Permalänk
Medlem

Den där HEn på Grillen alltså. Det är något magiskt med just Grills å icke-penetrerande HEn.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Den där HEn på Grillen alltså. Det är något magiskt med just Grills å icke-penetrerande HEn.

Jo, sjukt konstig hitbox på den. Vet inte om det räknas som att man träffar kanonen på stora dela av tornet. Försökte sikta lågt så att jag kunde träffa sidan men inte tracksen. Absurt iaf.

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Medlem

Hej!

Min kompis [TheLittleGirl] tyckte att jag skulle överge min gamla döa klan och gå med här.
Men nu var det visst två dagar som man måste vänta innan man kan ansöka

Permalänk

@Tzaldhar: Du är varmt välkommen när du kan ansöka!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

@Slaktardej:

Hurra!

nu är en ansökan skickad också

Permalänk
Medlem

Haha, såg just en Marder 38T få in det dödande skottet på Quickybaby på hans stream, och jag tyckte väl att jag kände igen klan-logon när QB zoomade in på Mardern.. och javisst! Det var 91renner från SWEC, lol

Permalänk
Medlem
Skrivet av PHJ:

Haha, såg just en Marder 38T få in det dödande skottet på Quickybaby på hans stream, och jag tyckte väl att jag kände igen klan-logon när QB zoomade in på Mardern.. och javisst! Det var 91renner från SWEC, lol

Loooool, det skulle vi vilja se, går det att se gamla streams någonstans?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Loooool, det skulle vi vilja se, går det att se gamla streams någonstans?

Det här var från kvällens stream, men VOD:en verkar redan ligga ute. Matchen börjar ca 42 minuter in här: https://www.twitch.tv/quickybaby/v/70708556

och det dödande skottet kommer efter 49:40 någon gång.

Permalänk
Medlem

Ayy renner!

Även;
Välkommen @marangen72

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PHJ:

Det här var från kvällens stream, men VOD:en verkar redan ligga ute. Matchen börjar ca 42 minuter in här: https://www.twitch.tv/quickybaby/v/70708556

och det dödande skottet kommer efter 49:40 någon gång.

Haha, jävla snyggt jobbat av 91renner Han fick ju t.o.m. cred av quicky själv.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Trevlig kväll och natt i team battles igår! Väldigt bra matcher överlag, och några riktiga roflstomps, visserligen inte mot det bästa motståndet alltid *hostrandomteamshost*, men vem tänker på sånt hehe. Hade varit kul att se statistiken för bara den sessionen, jag tyckte det var något av en överraskning varje gång vi förlorade så det kan inte ha varit särskilt många losses.

Permalänk

Hej klanen! Nu är jag klar med tentor och liknande, och har tänkt att börja bli mer aktiv igen. Jag ber om ursäkt om det verkat som att det stagnerat i klanen men misströsta ej, snart ska det bli mer livat igen, iallafall från mig!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Tjo gubbar!

Hade en absurd match idag i min T54 lightweight. Kan vara den snabbast vinsten i en högtier match någonsin för mig. Runt 3,5 min och en 15 - 0 seger. Absurt. La upp den på tuben för den som är intresserad!

Dålig kvalle än men den kommer bli i 1080p. Fick shadowplay att funka i win10 precis, vilket jag inte hade förra videon.

Scoren för den som är intresserad. Inte så intressant men allt är ju relativt så: http://wotreplays.com/site/2745583#teams

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Skrivet av heatm:

Tjo gubbar!

Hade en absurd match idag i min T54 lightweight. Kan vara den snabbast vinsten i en högtier match någonsin för mig. Runt 3,5 min och en 15 - 0 seger. Absurt. La upp den på tuben för den som är intresserad!

https://www.youtube.com/watch?v=RM761erPXI0&feature=youtu.be

Dålig kvalle än men den kommer bli i 1080p. Fick shadowplay att funka i win10 precis, vilket jag inte hade förra videon.

Helt löjlig match ju, haha. Fan vad det hackade ett tag där i videouppspelningen, har det med shadowplay att göra eller ditt videoredigeringsprogram?

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

@Slaktardej: Du var nog bara för tidig... 1080p?

Fast det är lite microlag, men det kan jag inte rå för. Inte redigerat den från shadowplay alls, dock kör jag inte på högsta inställningarna i kvalle. Inte så att jag är Jingles och det är så noga Kan du säga tid på när det hackade så kan jag kolla på om det är samma för mig?

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770