Permalänk
Medlem

Massiv Jul/Flytt städning

Säljer ut lite prylar då jag har en flytt som kommer i Januari, dags att bli av med en del av den elektronik man samlat på sig genom åren. En del kanske kan vara bra julklappar.

Inkommer bud på objekten och varan inte går för det nämnda av mig priset så avslutas samtliga bud 16 Dec kl 12.00

För mer info tveka inte att kontakta mig.

Fler bilder i forumet

1. iPad Mini Gen 1 Wi-Fi - Mycket bra skick.

Följer med ett flip-fodral som på bilden, original låda och laddningssladd.
iPaden har original plasten på.
Mycket sparsamt använd totalt ca 2-3 dygn.

Original kvitto finns!

Pris: 1200kr eller bud.

2. Macbook Pro - Mid 2012

Har varit min kompanjon genom studierna, välskött med nya minnen.

Specs: 13tum mid 2012
2.5 GHz Intel Core i5
4 GB 1600 MHz DDR3
500 GB från Toshiba HDD (Original) (4231 Power on Hours)
Intel HD Graphics 4000 1536 MB
OS: El Capitan 10.11.6

Original Låda och laddare finns och följer givetvis med.

Den fungerar sjukt bra än idag utan några märken eller slitage. Har som sagt tagit mycket bra hand om den genom åren. Följer med en laptop väska, inget märkvärdigt men fungerar att ta sig runt med.

Kan skickas men föredrar att den hämtas upp.

Original kvitto finns.

Pris: 4500 eller Bud

3. Elgato game capture HD

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1250751

Som i länken ovan. Köptes här på SWEC så har ej kvitto till den. Fungerar dock kanon. Ville streama en gång i tiden men då det inte blev av säljs den här igen.

Låda och sladdar finns och följer med, lådan är ganska sliten men håller ihop.

Pris: 500 eller Bud

4. Diverse Spel PS4

Witcher 3 - 200kr
Fallout 4 - 150kr
Tomb Raider "Definitive Edition) - 100kr
Assasin's Creed Unity - 100kr
Battlefield 4 - 50kr

Eller Bud på samtliga.

5. Apple Tv Gen 2 - Jailbroken

Har haft denna i en massa år men är dags att uppgradera snart

Låda finns och följer givetvis med.

Pris: 600kr eller Bud

6. Väggfäste för Skärm/Tv

VESA max 200x200

http://www.peopleoflava.com/mounts/wfix/lwf-223-tilt/

Pris: 250kr eller Bud

7. Netgear WiFi extender

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=620259

Sladd medföljer.

Pris: 100kr eller Bud

8. Samsung DVD-writer

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2760281

Sparsamt använd.

Pris: 200kr eller Bud

Intressekoll på en lite udda grej.

Har en 3d-printer som jag byggt själv fungerar kanon men kan behöva finjusteras efter jag flyttat den från min gamla lägenhet. Kostade ca 2500 att bygga ihop och var mer av en kul grej att testa på. Endast avhämtning på denna eller skickas det om man vill ha den för delarna.

Pris: 1000kr eller bud

Har även en rulle PLA 1.75mm Silver plast 1Kg (vacuum förpackad) kan säljas separat för 150kr annars följer den med skrivaren.

Leveransmetod kommer vi överens om mellan varandra då detta blir billigast och bäst för båda parter. Grejerna finns 2 mil öst om Kristianstad om det önskas hämtas.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Skrivaren

Reservations ändring bara
Permalänk
Medlem

Reserverad för budgivning

@noobonur - Witcher 3 + ac unity 200:- + frakt

@mackan50 - Witcher 3, Fallout 4, Assasin's Creed Unity, Battlefield 4 - 350:-

Noterat bud
Permalänk
Medlem

Witcher 3 + ac unity 200:- + frakt

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Avstängd

Hur stor och hur mycket väger 3d skrivaren? För transportens skull, går den att packa ner i något? Har du lite mer tekniska specs, typ upplösning, utskriftsyta, hastighet osv..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Witcher 3
Fallout 4 -
Assasin's Creed Unity -
Battlefield 4 -

350:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av xPM:

Hur stor och hur mycket väger 3d skrivaren? För transportens skull, går den att packa ner i något? Har du lite mer tekniska specs, typ upplösning, utskriftsyta, hastighet osv..

Skickades från m.sweclockers.com

Det ser ut som en reprap prusa i3 klon, det ser ut som att han köpt allt förutom ramen löst. Gängstänger, platta, display och motorer är åtminstone identiska (nema 17 motorer t.ex.). Byggytan på dessa är ~20x20x20 i orginalutförande.

Är inte meningen att kladda ner tråden, jag är eventuellt också intresserad (och bor en halvtimme bort). Har du några exempelutskrifter @Jilixi? Har skrivaren något nuvarande problem/justeringsbehov?

Mvh,
Wille

Permalänk
Medlem
Skrivet av noobonur:

Witcher 3 + ac unity 200:- + frakt

Noterar det så länge.

Skrivet av xPM:

Hur stor och hur mycket väger 3d skrivaren? För transportens skull, går den att packa ner i något? Har du lite mer tekniska specs, typ upplösning, utskriftsyta, hastighet osv..

Skickades från m.sweclockers.com

Som willeykk nämnt ovan, packa den blir väldigt knepigt och kan garantera att en och annan sladd kommer hoppa ur under transporten.

Skrivet av mackan50:

Witcher 3
Fallout 4 -
Assasin's Creed Unity -
Battlefield 4 -

350:-

Noterar det så länge.

Skrivet av willeykk:

Det ser ut som en reprap prusa i3 klon, det ser ut som att han köpt allt förutom ramen löst. Gängstänger, platta, display och motorer är åtminstone identiska (nema 17 motorer t.ex.). Byggytan på dessa är ~20x20x20 i orginalutförande.

Är inte meningen att kladda ner tråden, jag är eventuellt också intresserad (och bor en halvtimme bort). Har du några exempelutskrifter @Jilixi? Har skrivaren något nuvarande problem/justeringsbehov?

Mvh,
Wille

Det är lugnt, du summerade det jäkligt bra :), Har byggt enligt http://reprap.org/wiki/Prusa_i3_Build_Manual

Jag återkommer med utskrifter om jag har några kvar, annars får jag kanske starta upp den och printa några prover och posta här.

Det enda problemet jag haft är att extrudern måste spännas eller kilas fast, går att lösa med en extra distans eller liknande, inget jag brytt mig om att fixa då den fungerar efter att jag kilat fast den men enkelt att åtgärda. Plast delarna som håller fast bandet under plattan behöver bytas, de jag fick levererade höll inte bandet på plats alls. Så utskriftsytan blir lite mindre just nu (18*20) då den inte vill dra in hela vägen. Man kan printa nya med skrivaren som den är och även det är inget jag brytt mig om då jag inte behövt så stora utskrifter.

De är de två justeringar jag kan komma att tänka på, har planerat på att åtgärda det men har varken haft tid eller intresse :/.

Det är lite av ett projekt att piffa upp den så att säga men den går som den ska i alla fall.

Permalänk
Avstängd

Anledningen till intresset av storlek och så var inte för att skicka den med posten. Dock har jag några jag känner nere i Blekinge som kanske skulle kunna hämta den och köra upp till mig i Stockholm. Så måste ju kunna hålla ihop i frakten i bilen.

Hur långt ifrån Sölvesborg bor du?

Så är lite intresserad men måste fundera lite...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@xPM: Ahh antog att det var för att skicka med posten, sorry.

Jag har själv fraktat den i bil och så länge man säkrar den i bilen så är det ingen fara. Jag kan tejpa de sladdar som riskerar att åka ur så kan du själv plocka bort det när det kommer fram.

Tänkte mer på posten/schenker/dhl och hur de hanterar paket, den frakten klarar det aldrig :/ Inte hel i alla fall.

Fundera du på det, jag återkommer med bilder från tidigare prints i tråden under dagen. Är det något mer så bara hör av dig.

Det tar 1 sittplats i bilen i alla fall, återkommer med mått på hela lite senare också.

Bor 3km från Sölvesborg.

La till lite info
Permalänk
Medlem

@Jilixi
Jag lägger ett blygsamt bud på 800kr+ upphämtning för skrivaren, trotts småfix och utan att du behöver printa något och visa upp.

Mvh,
Wille

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

@Jilixi
Jag lägger ett blygsamt bud på 800kr+ upphämtning för skrivaren, trotts småfix och utan att du behöver printa något och visa upp.

Mvh,
Wille

Har vänt upp och ner på lägenheten, hittar tyvärr inga prints från tidigare, försökte starta upp och printa men plasten jag har har torkat, känns sådär att öppna en ny rulle för att printa lite prover, låter hellre plasten få följa med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilixi:

Har vänt upp och ner på lägenheten, hittar tyvärr inga prints från tidigare, försökte starta upp och printa men plasten jag har har torkat, känns sådär att öppna en ny rulle för att printa lite prover, låter hellre plasten få följa med.

Jag förstår och budet kvarstår

Mvh,
Wille

Permalänk

yo bro! 500sek för el Gato HD game capture. skickas till stockholm

Permalänk
Medlem