PUBG: Playerunknown's Battlegrounds

Permalänk
Medlem

Fick lite feeling att testa detta igen efter ett ca 4 års uppehåll. Finns det nån bra guide för fps och hur man konfar för att se fiender bäst ? När jag körde var det här reshade poppis men vet inte om det blev bannat sen eller hur det var.

Visa signatur

Asus Rog Strix X299 -E - Intel i7 7740x - Noctua NH-D15 - Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 3200MHz - Asus RTX 2070 Rog Strix OC - Corsair RM850I - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Fractal Design Define R5 - MSI Optix G273QFK - Hyper X Cloud II

Permalänk
Medlem

Hej, är det fler som har problem med nedladdningen av den senaste uppdateringen. Det står stilla på 5%. Jag har kollat utrymmet på Hårddisk. Startade om routern också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Max 777:

Hej, är det fler som har problem med nedladdningen av den senaste uppdateringen. Det står stilla på 5%. Jag har kollat utrymmet på Hårddisk. Startade om routern också.

Fungerar nu. Rensade chase på Steam. Finns under "kugghjulet"

Permalänk
Medlem

Spelet är ju verkligen skitkul än, men tråkigt med fps dipparna som blir och att dom ännu inte fått ordning så spelet flyter bättre. I mitt fall så vart spelet extra segt första kvällen och även när jag testade kväll två. Speciellt när jag skulle starta en Twitch stream, det blev tvärnit. Drog igång cpu-z för att kolla över vad saker och så klockade i. Det visade att jag bara hade 8gb ram och inte 16gb. Hade nån vecka tidigare lånat ut mina ramminnen till en kompis för felsökning och råkade tydligen återmontera det ena minnet i fel slot, så kan det bli PUBG verkar ju förbruka +10gb i ram så var väl inte så konstigt. Att bara köra på halva mängden ram var inget jag märkte då jag under dom veckorna bara surfat, kollat tuben och lirat lite Civ 6.

Visa signatur

Asus Rog Strix X299 -E - Intel i7 7740x - Noctua NH-D15 - Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 3200MHz - Asus RTX 2070 Rog Strix OC - Corsair RM850I - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Fractal Design Define R5 - MSI Optix G273QFK - Hyper X Cloud II