Permalänk
Medlem

i3-6100, BitFenix Phenom, 16GB

Säljer nu delar från detta ofärdiga bygge, som skulle bli tjejens enklare gaming dator. Men eftersom hennes studier tar för mycket tid blev det aldrig färdigställt.
Datorn har i stället används som server/HTPC/NAS under ca 1år.

Ser helst att slippa skicka samtliga delar, men kan göra undantag och då står
självklart köparen för fraken. Köpare som väljer CPU, RAM och Moderkort går
för att sälja delarna separat.

Moderkort: MSI B150M PRO-VDH
Chassi: Bitfenix Phenom Micro ink. 230 mm fläkt (se bild)
RAM: Kingston HyperX 16GB 2133Mhz
CPU: i3-6100 (inte K)
CPU kylare: Cooler Master TX3 EVO
Bjuder på kylare till den som köper CPU, RAM och Moderkort.
skickar även med en startdisket för den som kan tänkas behöva det

Betalning sker via swish eller kontant

Det är bud som gäller på samtliga delar.
Säljer till vem jag vill, när jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Odämpat Master chassi med 200Perforeringar || Moderkort med Pegasus vingar, B550 klassade || En 120 snurr i snurr av beigebrunt utförande || Grafikkort med dubbla insug som sussar runt i 4060ti RPM || Processor i rött utförande, GHz norr om 5600 || Spänningsbox certifierad i guldtext att klara 600w

Permalänk

Hej! Är intresserad av samtliga delar.
Måste då skickas.

Vad hamnar vi på för pris för alla delar?

Permalänk
Medlem

Intresserad. Bor själv i Göteborg. Priser?

Permalänk
Medlem

För hela paketet inkl chassi och Windows startdisket kan jag tänka mig runt 2000

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Odämpat Master chassi med 200Perforeringar || Moderkort med Pegasus vingar, B550 klassade || En 120 snurr i snurr av beigebrunt utförande || Grafikkort med dubbla insug som sussar runt i 4060ti RPM || Processor i rött utförande, GHz norr om 5600 || Spänningsbox certifierad i guldtext att klara 600w

Permalänk
Medlem

Jag kan dra igång starten med 1500:- + hämtas.

Permalänk
Medlem

Noterat @careau

Visa signatur

Odämpat Master chassi med 200Perforeringar || Moderkort med Pegasus vingar, B550 klassade || En 120 snurr i snurr av beigebrunt utförande || Grafikkort med dubbla insug som sussar runt i 4060ti RPM || Processor i rött utförande, GHz norr om 5600 || Spänningsbox certifierad i guldtext att klara 600w

Permalänk
Medlem

Bjuder 250:- för chassit och kan hämtas imorgon runt 11-12 ev tidigare? Annars får jag dra mig ur. Mvh

Permalänk
Medlem

@TrAZZeL: blir svårt jobbar 08:30 - 19:30

Visa signatur

Odämpat Master chassi med 200Perforeringar || Moderkort med Pegasus vingar, B550 klassade || En 120 snurr i snurr av beigebrunt utförande || Grafikkort med dubbla insug som sussar runt i 4060ti RPM || Processor i rött utförande, GHz norr om 5600 || Spänningsbox certifierad i guldtext att klara 600w

Permalänk
Medlem

När är slutdatum?

Permalänk
Medlem

@duktig Kan tänka mig betala 1800 för allt.
Kan dessutom hämta

Visa signatur

not so fast

Permalänk
Medlem

Noterat @Skjulet

Budgivning slutar på Söndag 19:00 @careau

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Odämpat Master chassi med 200Perforeringar || Moderkort med Pegasus vingar, B550 klassade || En 120 snurr i snurr av beigebrunt utförande || Grafikkort med dubbla insug som sussar runt i 4060ti RPM || Processor i rött utförande, GHz norr om 5600 || Spänningsbox certifierad i guldtext att klara 600w