Permalänk
Medlem

Htc Vive säljes

Hej! Jag har ett vive liggandes. Eller ja liggandes vet jag väl inte men måste erkänna att jag inte har plats för det. Inte använt det mycket, typ 4-5 månader gammalt? Finns någon liten repa på headsetet men linser är i gott skick samt kontrollerna. Garanti finns kvar ivarjefall Mest kört assetto corsa i VR på det

Linserna är fina och inte repiga, tror jag åtminstonde. Aldrig förvarats i solljus osv.
Originalkartong finns kvar för viven så jag kan skicka det förstås. Men jag föredrar om viven provas hos mig först av allt så ni kan se att allt är ok.

Jag har många referenser, kolla gärna på forumet.

Bud accepteras men jag hoppas inte du förväntar dig positiv respons om du erbjuder en pizza och 2000kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Då börjar jag med 3000kr + pizza

Visa signatur

Asus P9X79 | Xeon 1680v2@4.4Ghz | X61 Kraken | 24gb Corsair Dominator | Intel 750 400gb | XFX 6800XT Merc 319

Permalänk

Inte relevant för annonsen kanske men måste ändå fråga.

Jag kör själv jävligt mycket Assetto Corsa, och största anledningen för mig att köpa ett VR headset är ju först simracing.. Men hur är det med åksjuka ?
Måste man vänja sig typ eller går det rätt okej direkt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Korgan:

Då börjar jag med 3000kr + pizza

Det blir MÅNGA pizzor

Skrivet av IluvBread:

Inte relevant för annonsen kanske men måste ändå fråga.

Jag kör själv jävligt mycket Assetto Corsa, och största anledningen för mig att köpa ett VR headset är ju först simracing.. Men hur är det med åksjuka ?
Måste man vänja sig typ eller går det rätt okej direkt?

Du får vänja dig först. Om man dricker ingefära te innan så går det VÄLDIGT bra. Tog mig cirka 2 timmar effektiv körtid sen var det inga problem alls. Och jag är naturligt rätt åksjuk. Damen min kände inte av nånting alls.

Permalänk
Skrivet av Wasp:

Du får vänja dig först. Om man dricker ingefära te innan så går det VÄLDIGT bra. Tog mig cirka 2 timmar effektiv körtid sen var det inga problem alls. Och jag är naturligt rätt åksjuk. Damen min kände inte av nånting alls.

Vad gött!
Jag har gått och planerat bygga en liten motion-rig för att undvika åksjuka och har tänkt att det nästan är ett krav men skönt att höra att det inte behöver vara så

Permalänk
Medlem
Skrivet av IluvBread:

Vad gött!
Jag har gått och planerat bygga en liten motion-rig för att undvika åksjuka och har tänkt att det nästan är ett krav men skönt att höra att det inte behöver vara så

Naj det ska nog vara lugnt. Sålänge man slutar såfort man börjar kallsvettas och bygger upp det så går det bra Tryck inte igenom bara. Såfort du börjar må dåligt så slutar du.

Permalänk
Medlem

Hur många capriciosa blir det?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus P9X79 | Xeon 1680v2@4.4Ghz | X61 Kraken | 24gb Corsair Dominator | Intel 750 400gb | XFX 6800XT Merc 319

Permalänk
Medlem

Om vi säger 3000kr + pizza och jag vill komma upp i 6000 kronor för mitt vive. Vi antar att en pizza i regel kostar 70kr så vill jag då ha 43 pizzor som betalning utöver domdär 3000 kronorna som bas