Intressekoll: 120TB LaCie 12big Thunderbolt 3

Permalänk
Medlem

Intressekoll: 120TB LaCie 12big Thunderbolt 3

Hej,

Har en LaCie 12big Thunderbolt 3 som jag använt i ungefär 1 års tid. Ska nu uppgradera och tänkte kolla om någon skulle vara intresserad av att köpa denna. Den fungerar klockrent och har två stycken thunderbolt 3 type-c portar, den har även USB-C port. Det är 12st 10TB diskar internt i den.

Den kostade ny 65 000kr.

Kan eventuellt skicka den är ganska säker på att jag har kvar original lådan till den.

Skicka gärna PM vid seriöst intresse så kan vi ta en dialog.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MAIN: i9-10980xe | ASUS Prime X299-DELUXE II | Corsair Dominator 128gb | Samsung 1TB nvme

Permalänk

är det wd red diskar

Permalänk
Medlem
Skrivet av fiendedräparen:

är det wd red diskar

Hej,

Har faktiskt ingen anning, har inte dragit ut en hårddisk och kollat. Men läser man Lacies PDF så är de ägda av Seagate.
Så misstänker att det sitter någon Seagate historia i den.

https://www.lacie.com/www-content/datasheets/pdfs/12big-thund...

Visa signatur

MAIN: i9-10980xe | ASUS Prime X299-DELUXE II | Corsair Dominator 128gb | Samsung 1TB nvme

Permalänk

Det beror lite på modellen men helt rätt. Det är antingen deras Enterprise Diskar eller deras NAS Pro.

Hade varit intresserad av denna men tyvärr så fick jag ganska mycket tunga utgifter den senaste veckan så den är nog utanför min budget för tillfället.

Visa signatur

Laptop: MacBook Pro 13.3" 2020 M1
Casual: Mac Mini 2020 M1
Workstation: HP Z6 G4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nostradamus85:

Det beror lite på modellen men helt rätt. Det är antingen deras Enterprise Diskar eller deras NAS Pro.

Hade varit intresserad av denna men tyvärr så fick jag ganska mycket tunga utgifter den senaste veckan så den är nog utanför min budget för tillfället.

Hej, har inte bråttom alls, ska först få hem min nya lagring så jag kan lasta över alla filer. Så är du intresserad kan vi ha en dialog och se till att lösa något.

Visa signatur

MAIN: i9-10980xe | ASUS Prime X299-DELUXE II | Corsair Dominator 128gb | Samsung 1TB nvme