mörkt tema på forumet i mobilen?

Permalänk
Medlem

mörkt tema på forumet i mobilen?

Har jag bara drömt att det finns ett mörkt tema på forumet?

Vore ju väldigt trevligt att kunna välja mörkt tema men jag kan verkligen inte hitta någon som inställning.

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Det finns inget native-stöd för dark theme (ännu). Men vissa webbläsare eller tillägg (sök på better sweclockers här på forumet) kan fixa biffen.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Musikälskare

På iOS finns bland annat Noir till Safari, Dark Reader också osv

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Det finns inget native-stöd för dark theme (ännu). Men vissa webbläsare eller tillägg (sök på better sweclockers här på forumet) kan fixa biffen.

Jag surfade precis in på sweclockers via min mobil och reagerade på att det var ett grymt skönt mörkt tema. Det är inget jag vet att jag ställt in förutom att jag kör mörkt tema på min samsung-mobil.

Kör ju mörkt tema på Win11 men sweclockers ser ändå hopplöst ljust och föråldrat ut. Jag tar alltid på mig solglasögon för att hantera detta 😎

Ja, jag har testat tillägg men det förstör vissa hemsidor fullständigt så jag anser inte att det är en bra lösning. Dessutom är det en säkerhetsrisk att behöva lita på tillägg för att få till mörkt tema på enbart för sweclockers (Alla övriga sidor i min surfprofil har mörkt tema)

Unity körde länge med att pro-användare fick mörkt tema. Det kanske är ett alternativ? Jag hade lätt betalat en rejäl slant för att få mörkt tema på sweclockers.