MSI 240HZ Skärm, Gskill, HyperX, Routers Säljes samt 2xModerkort Skänkes

Permalänk
Medlem

MSI 240HZ Skärm, Gskill, HyperX, Routers Säljes samt 2xModerkort Skänkes

Tjena!
Dags att flytta och att några saker får nya ägare.

MSI 25" Optix MAG251RX IPS 240 Hz
Inköpt 2020-12-26 hos inet,
Mycket fin skärm som spelats en hel på, suttit på väggen för det mesta så fotstödet är i bra skick, inga döda pixlar el dylikt.
Kvitto finns digitalt via inet.
Kommer med diverse skruvar för att hängas på väggen och strömsladd (Inga extra bildkablar ingår)

3X ASUS RT-N56U N600, 2 med kartong.
Har suttit som reapeters för att utöka Wi-Fi hos päronen men har nu avlagt dessa för annat system.
Alla är återställda via inlogg på routers. Fungerat fint i alla år dessa varit i drift.
Alla kommer med strömsladd men kan tyvärr inte hitta stöden till dessa. Hittar jag det så skickar jag med detta, men vi räknar utan dessa.
Dom har några år på nacken och därtill lite repor.

4x4gb DDR3 HyperX.
Köptes begagnat på tradera men fungerar utan anmärkning. Letade upp via S/N och för mer info se länk.
https://www.kingston.com/dataSheets/KHX24C11T3K4_16X.pdf

1x8gb DDR4 G.skill TridentZ
Köptes via tradera och fungerar utan avvikelse.
F4-2400C15D-16GTZR
https://www.gskill.com/product/165/166/1536547950/F4-2400C15D...

Moderkort x2 + i5 4590k Skänkes
GA-Z97-Gaming 5 + i5 4590k, vill inte läsas in i BIOS, försökt återställa utan förbättring.
i5:an fungerande när jag testkörde en annan rig men klantig som man är så tappade jag den när jag skulle ta och rengöra den.... ovansidan IHS:n landade nertill och ser inga fysiska skador vid inspektion men då jag inte kan testa den så slumpas den iväg med detta kort.

Maximus VII Hero fick kontakt med metall ner i högra hörnet och gnistor sågs. Startar inte och tar inte emot ström alls.

Notera att moderkorten samt prollen skänkes, dom ligger just nu bara och dammar och är bättre om någon annan som har mer kunskap får chans att återuppliva dom.

Kommer inte hålla annonsen uppe länge pga flytt. Vi kör någon dag så ser vi vart vi hamnar.
Happy bidding!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig typ 600kr för skärmen kanske.

Permalänk
Medlem

4x4gb DDR3 HyperX.
Köptes begagnat på tradera men fungerar utan anmärkning. Letade upp via S/N och för mer info se länk.
https://www.kingston.com/dataSheets/KHX24C11T3K4_16X.pdf

Moderkort x2 + i5 4590k Skänkes
GA-Z97-Gaming 5 + i5 4590k, vill inte läsas in i BIOS, försökt återställa utan förbättring.
i5:an fungerande när jag testkörde en annan rig men klantig som man är så tappade jag den när jag skulle ta och rengöra den.... ovansidan IHS:n landade nertill och ser inga fysiska skador vid inspektion men då jag inte kan testa den så slumpas den iväg med detta kort.

Maximus VII Hero fick kontakt med metall ner i högra hörnet och gnistor sågs. Startar inte och tar inte emot ström alls.

200 + F

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Tar gärna moderkortet som skänkes

Permalänk
Medlem

Om du kan skicka dvs!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

4x4gb DDR3 HyperX.
Köptes begagnat på tradera men fungerar utan anmärkning. Letade upp via S/N och för mer info se länk.
https://www.kingston.com/dataSheets/KHX24C11T3K4_16X.pdf

Moderkort x2 + i5 4590k Skänkes
GA-Z97-Gaming 5 + i5 4590k, vill inte läsas in i BIOS, försökt återställa utan förbättring.
i5:an fungerande när jag testkörde en annan rig men klantig som man är så tappade jag den när jag skulle ta och rengöra den.... ovansidan IHS:n landade nertill och ser inga fysiska skador vid inspektion men då jag inte kan testa den så slumpas den iväg med detta kort.

Maximus VII Hero fick kontakt med metall ner i högra hörnet och gnistor sågs. Startar inte och tar inte emot ström alls.

200 + F

Fick ett PM innan ditt bud som därmed får första tjing på det båda moderkorten.
Vill du ha kvar ditt bud på HyperX?
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av hafsblau:

Tar gärna moderkortet som skänkes

Skrivet av hafsblau:

Om du kan skicka dvs!

Hej!
Kom ett PM som var före som får första tjing på det.
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitenuke:

Kan tänka mig typ 600kr för skärmen kanske.

Noterat,

Permalänk

1000kr för skärm, kan hämtas.

Permalänk
Medlem

1x8gb DDR4 G.skill TridentZ 100kr ink frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lill3n:

Fick ett PM innan ditt bud som därmed får första tjing på det båda moderkorten.
Vill du ha kvar ditt bud på HyperX?
Mvh

Har kvar mitt bud ifall hen drar sig ut av någon anledning
Annars ignorera mitt bud.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk

150kr ram

Permalänk
Medlem

Skärm

1300 kr + frakt

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk

1500kr hämtar

Permalänk

För skärmen dvs.

Permalänk
Medlem

Alla bud är noterade,
stannar budgivningen på 1500 för skärmen,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

150kr ram

Tjenare!"

Är detta för G.skill TridentZ?
Hämtning/Frakt?
Mvh

Permalänk
Skrivet av Lill3n:

Tjenare!"

Är detta för G.skill TridentZ?
Hämtning/Frakt?
Mvh

Precis, frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

Precis, frakt

G.skill minnet är ditt för 150kr + frakt.
Vi tar resten via PM,
Mvh

Permalänk
Medlem

Borta/Sålt

MSI 25" Optix MAG251RX IPS 240 Hz
1x8gb DDR4 G.skill TridentZ
Moderkort x2 + i5 4590k Skänkes

Det som finns kvar till försäljning

3X ASUS RT-N56U N600, 2 med kartong.
4x4gb DDR3 HyperX.

Permalänk
Medlem

4x4gb DDR3 HyperX 100kr+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Styler:

4x4gb DDR3 HyperX 100kr+frakt

Noterat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Styler:

4x4gb DDR3 HyperX 100kr+frakt

Skrivet av Lill3n:

Vi kör med 100kr + frakt. Vi tar resten via PM.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad