Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cod
Har du e616 eller e616V? Jag fick e616V, skillnaden är att kameran tar kort i VGA-kvalitet(640x480). Kanske är det som skiljer A125 och A025 från varandra.

släng upp bilder tagna i 640x480 !

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbonallen
släng upp bilder tagna i 640x480 !

Så fort jag har fått simkortet.

Permalänk
Medlem

Och det får du? vill se nu!

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Jaha, vad ska det vara bra för då?! går väl inte skicka iväg så stora filer ändå?! eller se i telefonen? och för man över dem i datorn blir det ju grovt mycket sämre kvalité än med en riktig digitalkamera, vilket man ändå använder när man tar bilder som meningen är att överföras te datorn eller ut på papper

Visa signatur

Asus M2N32-SLI Deluxe - AMD Athlon64 X2 Dual-Core 3800+ - Xilence Cooler K8 Heatpipe - Corsair 2x1024MB DDR2 PC2-5300 667Mhz CL5 - Connect3D Radeon X1650Pro 512Mb - 2 X Seagate Barracuda ST3320620AS 320GB - Samsung SH-S183A Dual-Layer DVD +RW/R

Permalänk
Medlem

Simkortet dyker förhoppningsvis upp idag.....

purity: även om man inte har nån användning för en förbättring så skadar den ju inte

Förresten hade jag lite tur. Jag och tjejen beställde telefonerna samtidigt, hon fick e616V och jag fick gamla e616, men hon var snäll och lät mej ta V-modellen istället.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av purity
Jaha, vad ska det vara bra för då?! går väl inte skicka iväg så stora filer ändå?! eller se i telefonen? och för man över dem i datorn blir det ju grovt mycket sämre kvalité än med en riktig digitalkamera, vilket man ändå använder när man tar bilder som meningen är att överföras te datorn eller ut på papper

hur kan man tycka att uppdateringar är dåliga?

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Fråga: Varför är 3's nät fucked up idag? När och hur åtgärdar dom problemet? Har inte nått fram till supporten idag för att fråga och hon i butiken sa att deras nät var grymt överbelastat iom nya abonenter. Kan ju inte surfa överhuvudtaget, inte komma åt portalen och inte snacka videosamtal utan att skiten stängs av efter två sekunder...

Ingen som har nått fram till supporten för att fråga? =/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Manualen till e616 är smått rolig iallafall.

"placera inga föremål i den ihopfällda mobilen"

"måla inte mobilen"

"sänk inte ner batteriet i vatten"

"stoppa inte mobilbatteriet i munnen"

"lägg inte batteriet i microvågsugn, torktumlare eller högtrycksbehållare"

"batterierna får inte kastas i eld"

etc etc.. Jag som hade planer på att göra alla dom sakerna

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
Fråga: Varför är 3's nät fucked up idag? När och hur åtgärdar dom problemet? Har inte nått fram till supporten idag för att fråga och hon i butiken sa att deras nät var grymt överbelastat iom nya abonenter. Kan ju inte surfa överhuvudtaget, inte komma åt portalen och inte snacka videosamtal utan att skiten stängs av efter två sekunder...

Ingen som har nått fram till supporten för att fråga? =/

Funkar bra för mig i alla fall...

Permalänk
Medlem
Citat:

"stoppa inte mobilbatteriet i munnen"

det är väl det troligaste att man gör...

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Kattjävel
Manualen till e616 är smått rolig iallafall.

"placera inga föremål i den ihopfällda mobilen"

"måla inte mobilen"

"sänk inte ner batteriet i vatten"

"stoppa inte mobilbatteriet i munnen"

"lägg inte batteriet i microvågsugn, torktumlare eller högtrycksbehållare"

"batterierna får inte kastas i eld"

etc etc.. Jag som hade planer på att göra alla dom sakerna

min kompis la sin 6100 i micro.så fick han den bytt av garanti.kan dem veta att man har lagt den i micro eller??

Visa signatur

IRAQI FOR LIFE

Permalänk

Ja dom kan se sånt rätt lätt dom ringde upp min polare och fråga om han hade spilt grogg på sin spelare.

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Medlem

turbonallen, sa inte att det var dåligt, tycker bara att det är en onödig funktion i denna kameran, iallafall utan minneskort, fast det e klart, bilderna kanske blir små till storlek och med sunkig kvalité ändå, menar bara att vill man ha bra kort, så får man ju ut med systemkameran o inte mobilen.

Tre's Portal och alla deras tjänster är helt nere och problem här en bit ovanför Göteborg iallafall, inget som funkar.. och orkar ju inte sitta och vänta i supporten heller, skickar arga mail istället =)...

Visa signatur

Asus M2N32-SLI Deluxe - AMD Athlon64 X2 Dual-Core 3800+ - Xilence Cooler K8 Heatpipe - Corsair 2x1024MB DDR2 PC2-5300 667Mhz CL5 - Connect3D Radeon X1650Pro 512Mb - 2 X Seagate Barracuda ST3320620AS 320GB - Samsung SH-S183A Dual-Layer DVD +RW/R

Permalänk
Medlem

Du kan lägga till min sida, precis laddat upp den, ska fylla på med spel, bilder, program och bilder.

Adress: http://bjorne.cx.la (anpassad för att surfa med mobilen)

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Inaktiv

Tråkigt att inte folk förstår vitsen med en FAQ.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av davidhellmyrs
Tråkigt att inte folk förstår vitsen med en FAQ.

'

Du menar att du gör det då?

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Medlem

Vadå FAQ'n finns ju alltid i början, sen att det är lite olika diskussioner efter är väl ingen fara? Sen ska det ju visserligen inte vara så i en FAQ, men nu har det blivit så och det är ju inte så farligt. Och en hel del av det efter första inläggen handlar ju ändå om TRE och Frågor om det, så det blir ju ändå bra, lite 'plottrigt' kanske, men i vilket fall så handlar de flesta saker om TRE och Dessa mobiltelefoner!

Visa signatur

Asus M2N32-SLI Deluxe - AMD Athlon64 X2 Dual-Core 3800+ - Xilence Cooler K8 Heatpipe - Corsair 2x1024MB DDR2 PC2-5300 667Mhz CL5 - Connect3D Radeon X1650Pro 512Mb - 2 X Seagate Barracuda ST3320620AS 320GB - Samsung SH-S183A Dual-Layer DVD +RW/R

Permalänk
Inaktiv

Sista inlägget i denna diskussion, då jag bara klottar ner lika mycket själv om jag fortsätter.

Tycker det är ganska uppenbart att en FAQ ska ha tips och vanliga frågor, inte diskussion i stil med:

--------------------------------------------------------------------------------

Manualen till e616 är smått rolig iallafall.

"placera inga föremål i den ihopfällda mobilen"

"måla inte mobilen"

--------------------------------------------------------------------------------

Det där var bara ett exempel.

Rattmuff anledningen till att jag skrev det är för att jag inte tycker att man ska behöva rapportera allting till moderatorerna. Tycker man kan säga det öppet en gång, sen behöver inte du vara "tuff" och mena på att jag gör "samma sak". För övrigt har jag vid två tidigare tillfällen i denna tråd tillfört något (men du kanske ville få fram din kvicka tuffa kommentar och slänga dig på "sänd" knappen?)

Du sätter mig i ett läge där jag måste svara på ett korkat inlägg.

En FAQ är en FAQ. Och eftersom det poppar upp 20st Tre och E616 frågor per dag så tycker jag det är bra om man kan samla "vanliga frågor" (som ofta återkommer) snyggt och prydligt i en tråd. Alltså inte en massa onödigt snack som fyller ut 10000 st sidor, så användarna tillslut skiter i att läsa den. Och med följd att onödiga trådar poppar upp.

Men som sagt gör som ni vill. Jag tycker bara det vore bra för forumet, men om ni vill diskutera som ni vill så är det upp till er. Det är ju ingen officiel "FAQ", men ändå synd att vi väljer att "skita ner".

Sen är det också så att trådskaparen och moderaterna är de ända som kan redigera första inlägget, och de kanske inte har tid. Därför vinner man på att ha det snyggt och "prydligt" i en FAQ, då enbart vettiga inlägg ploppar upp.

Slut diskuterat för mig i detta ämne nu!

Permalänk
Medlem

davidhellmyrs: Dina inlägg hitintills har ju bara överbevisat dig själv att du inte vet vad en FAQ är...

Iaf.. Verkade som om portalen och allt började fungera idag vid 17.00 igen.. Sen dess har allt fungerat finfint för mig

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Felet med att det poppar upp nya frågor hela tiden är väl att folk inte söker igenom forumet efter "samma" frågor och läser där först och det är lite synd iofs, enklare att söka och få svar än att fråga samma frågor om och om igen. Så jag tycker det här med FAQ'n var väldigt bra. Men sedan anser inte jag att det är något dumt med att det kommer andra frågor efteråt som inte stod i FAQ'n.

Visa signatur

Asus M2N32-SLI Deluxe - AMD Athlon64 X2 Dual-Core 3800+ - Xilence Cooler K8 Heatpipe - Corsair 2x1024MB DDR2 PC2-5300 667Mhz CL5 - Connect3D Radeon X1650Pro 512Mb - 2 X Seagate Barracuda ST3320620AS 320GB - Samsung SH-S183A Dual-Layer DVD +RW/R

Permalänk
Medlem

Hur funkar det egentligen med fakturorna inom 3? jag beställde min telefon den 1:a maj och får den förhoppningsvis nästa vecka men när kommer den första räkningen? borde inte den komma precis en månad efter det att jag fick telefonen för annars förlorar ju jag på det. Hur funkar det egentligen?

Permalänk
Medlem

"Brytningspunkten" för abbonemanget är 2004-05-13 - 2004-06-13 etc. mellan den trettonde och den trettonde..

Permalänk
Medlem

mufty om första fakturaperioden är mindre än en månad betalar du bara för antalet dagar, inte en hel månad alltså.

zAjben nej det behöver inte vara just den trettonde, jag har den femte.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Aha okay, my mistake När tecknade du ditt abbonemang? Vilket datum?

Permalänk

jag köpte en 3g med 3fri300 o det ska kosta 224.5 första 6 månaderna.men när jag kollar min fakturainfo på mobilen så står det att jag ska betala 386.77 kr..varför??

Visa signatur

IRAQI FOR LIFE

Permalänk
Medlem

Du har väl kanske gjort saker som kostar pengar då?
Eller så är det fakturainfon som krånglar, den visar ofta (väldigt ofta) fel.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Har slängt upp en liten 3-sida nu...
Kommer utöka den med roliga saker allt eftersom! Enjoy!
http://www.ingen-porr-på-forumet.com
Redigerat av Aphex

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Om ni läser på fakturainfo på portalen där, så står det väl att det är priset utan eventuella rabbatter och övrigt!?

Visa signatur

Asus M2N32-SLI Deluxe - AMD Athlon64 X2 Dual-Core 3800+ - Xilence Cooler K8 Heatpipe - Corsair 2x1024MB DDR2 PC2-5300 667Mhz CL5 - Connect3D Radeon X1650Pro 512Mb - 2 X Seagate Barracuda ST3320620AS 320GB - Samsung SH-S183A Dual-Layer DVD +RW/R

Permalänk
Medlem

Oh my god Triphys...

Btw, mina kompis kommer att älska den där sidan...:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Oh my god Triphys...

Btw, mina kompis kommer att älska den där sidan...:P

Hehe, vet ja väl ;P
Kanske bara var jag som tänkte på SEX när jag först hörde om 3G?

EDIT: Redigerad, okej.. Fair enough
Om någon vill ha URL:en så vet ni var jag kan bli funnen

Visa signatur