Permalänk
Medlem

Hur håller 3 sin leveranstid vad gällande beställningar gjorda på nätet? är det 3-5 dagar som det står på hemsidan?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mcyrrer
Hur håller 3 sin leveranstid vad gällande beställningar gjorda på nätet? är det 3-5 dagar som det står på hemsidan?

Tog 2 veckor att få telefonen. Jag har fortfarande inte fått simkortet (gått 1 vecka sedan jag fick telefonen).

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

de sa på kundtjänst idag att det kunde ta ett par veckor för både mobil och simkort för att de hade så stora beställningar nu. jag hade tur och köpte min i butik, fick allt direkt. bättre service får man leta efter, ett tack till 3grabbarna i forumnacka

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem

Jag undrar om det finns någon servicemeny för e616(V)?

Visa signatur

Hey, how you doin'?

Permalänk

ni som undrra varför er första räkning är dyr så är det för att första fakturan betalar du 1 1/2 avgift.

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Medlem

1+½ avgift? ehhhh, nej?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har haft min mobil i en och en halv månad nu och har inte fått någon räkning än.. Det är härligt när man får två första månaderna gratis

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
1+½ avgift? ehhhh, nej?

så var det för mig.

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Medlem

Har portlen varit cp idag eller? Fick min mobil igår och kom inte ut på portalen då heller. Kom ut nyss en liten stund, det konstiga var att då lör bara 2 av dom 3 gröna prickarna. Och vad står dom för egentligen? Jag fick även upp et = tecken. Någon som kan förklara lite??? :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mufty
Har portlen varit cp idag eller? Fick min mobil igår och kom inte ut på portalen då heller. Kom ut nyss en liten stund, det konstiga var att då lör bara 2 av dom 3 gröna prickarna. Och vad står dom för egentligen? Jag fick även upp et = tecken. Någon som kan förklara lite??? :S

De 3 prickarna indikerar om du har täckning för videosamtal eller ej. 3 prickar innebär video, 2 innebär endast röst.

=-tecknet innebär(om jag har fattat det rätt) att det fungerar att surfa.

Visa signatur

Hey, how you doin'?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av claes_rocky
så var det för mig.

Det är bara för att du tecknade ditt abonnemang i mitten av en fakturaperiod.

Kolla upp lite fakta Anledningen till att första betalningen är så dyr är att man alltid betalar månadsavgiften i förskott, och förutom den kommande månaden måste man ju betala för tiden man haft mobilen innan första räkningen.

Cod: 3 prickar = 3g-täckning. Visst, ungefär samma sak som "videosamtalstäckning", men det innebär ju också snabbare surfhastigheter etc.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Jag har fattat det där med prickar na nu me är förbannad eftersom jag bara kan surva när jag har 2 prickar
Har det något med mjukvaran att göra tro? Jag har sett att folk har snackat om att deras "nånting-nummer" sluter på .02 eller .04.
Hur kan man kolla det då?

Permalänk
Medlem

Du vet, det här är en FAQ-tråd Svaret finns i första posten.

*#2820#

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

hej.
vilken kortläsare ska man ha till memorystick DUO?
E det vanlig memorystick läsare?

Permalänk
Medlem

http://www.agamainternational.se/mobil

Gjorde en sida för mig själv, men jag tycker att jag borde dela med mig lite.
På min sida hittar ni en massa högkvalitativa spel. Tar inte med skräp.

Permalänk

Jag har hittat en Java-IRC som fungerar finfint, iaf för mig. Adressen är http://www.vidarholen.net/contents/virca/

UPPDATERING! Det verkar inte fungera finfint för alla, men om du har tur så fungerar det. Tråkigt att inte alla kan mirsha på bussen med 3G =/

Permalänk
Medlem

Problemet för mig är inte att den inte fungerar (vet inte hur det ligger till med det) utan att jag inte kan ladda ner den. "Kan inte ladda ner." får jag från den sidan och även om jag lägger upp på min egen sida, fattar inte varför.

Menar du alltså att du lyckas ladda ner den därifrån?

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

testa att ladda ner den från min sida, du finner länken högre upp.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Problemet för mig är inte att den inte fungerar (vet inte hur det ligger till med det) utan att jag inte kan ladda ner den. "Kan inte ladda ner." får jag från den sidan och även om jag lägger upp på min egen sida, fattar inte varför.

Menar du alltså att du lyckas ladda ner den därifrån?

Jag har laddat ner den på både min och min flickväns NEC e616 och det har inte strulat någongång. Mysko att det inte fungerar. Kanske beror på firmwaren (kanske lite skillnad på webläsaren?)? Min är iaf:
A025.43.04
C623_R06

Permalänk
Medlem

Fan vad skumt, jag har samma firmware som dig Pappa-Scan. Och det funkade inte från din sida heller dario_s (jag lade med den i FAQ:en btw).

Jävla buggiga telefoner måste jag säga Från de flesta ställena kan jag inte alls ladda ner program, däremot från http://e616.kicks-ass.org funkar alla...

Visa signatur

hmm

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Fan vad skumt, jag har samma firmware som dig Pappa-Scan. Och det funkade inte från din sida heller dario_s (jag lade med den i FAQ:en btw).

Jävla buggiga telefoner måste jag säga Från de flesta ställena kan jag inte alls ladda ner program, däremot från http://e616.kicks-ass.org funkar alla...

kick-ass.org funkar inte alls för mig

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

kick-ass.org har varit nere ända sen jag köpte min telefon. Har aldrig lyckats komma in på den sidan, vare sig från PCn eller telefonen...? Är den nere eller är det nåt skumt som gör att vissa inte kan komma in på den sidan? Det är väl ingen wap sida?

Permalänk

Jag har inte heller kommit in på http://e616.kicks-ass.org . Jag har alltid trott att sidan var nerlagd?
Mysko att det är sån skillnad på mobilerna fast det är samma firmware

Permalänk
Medlem

e616.kicks-ass.org verkar vara nere nu ja, jag använde den i slutet av förra månaden och då funkade alla program där bra iaf.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pappa-Scan
Jag har hittat en Java-IRC som fungerar finfint, iaf för mig. Adressen är http://www.vidarholen.net/contents/virca/

Att ladda ner och starta programmet gick fint, men sen när jag skulle ansluta till en IRC server så startade mobilen om sig, nån som varit med om detta? Tips på andra irc klienter?

Visa signatur
Permalänk

Hur mycket kostar det per minut att ringa deras kundtjänst?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod
Att ladda ner och starta programmet gick fint, men sen när jag skulle ansluta till en IRC server så startade mobilen om sig, nån som varit med om detta? Tips på andra irc klienter?

Du har väl testat flera gånger att connecta till en irc-server? Har du testat andra nät? Hittills har jag bara använt Dalnet och det har fungerat för mig.

!!!OBS!!!
Jag har lagt ett tillägg i min post om att det ska fungera finfint, tråkigt bara att det bara verkar fungera för mig och min flickvän =/

Permalänk
Medlem

Okej, här kommer en grej som jag vet att många fler undrar över.
Vad är kompassen till för? Används den till GPS:en? Jag fattar inte alls hur den funkar. Kalibreringen verkar ju helt galen oxå...

Permalänk

hur fan lägger man till ord när man skriver SMS.
Har instruktionsboken 70 mil här i från.

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dario_s
Okej, här kommer en grej som jag vet att många fler undrar över.
Vad är kompassen till för? Används den till GPS:en? Jag fattar inte alls hur den funkar. Kalibreringen verkar ju helt galen oxå...

Ja, kompassen används för att kartorna skall visas "rättvända".

Visa signatur

Hey, how you doin'?