Permalänk

dc++

någon som vet varför man inte kommer in på dc?

Visa signatur

Phanteks Chassi, Seasonic 800W, ASUS Prime Z690-A, Intel i5 12600K 4,9 GHz, 32 Gb RAM G.Skill Trident z5 DDR 5 5600 Ghz 2 x 16 Gb (cl 36 1.2 V), Noctua NH-U12A, ASUS GTX 2070 Super 8 Gb, SSD Samsung 980 1tb, Western Digital Caviar Red 2TB

Permalänk
Korsordsguru

För att du inte uppger någon information om problemet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

dc eller dc++?

troligen är hubblistan oåtkomlig av någon anledning, testa en annan.

Permalänk
Medlem

Passive / Active kanske?

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk

Från den knapphändiga informationen du ger, gissar jag på att i) den hub du försöker ansluta till är nere, ii) du har en brandvägg men har inte konfigurerat ”connection settings” rätt, iii) du försöker ansluta till en hub som inte accepterar DC++.

Edit:
Jaså, nu förstår jag. Du undrar varför "Public Hubs"-listan inte är tillgänglig. Antaligen är servern nere.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Hedersmedlem

Tråden ligger i helt fel forum, flyttad till Mjukvara > Microsofts operativsystem.
glemmy får en varning för sitt totalt onödiga inlägg.

cirkulera..

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Hedersmedlem

Det verkar som public listan är nere, för jag skulle in å tanka ner en hemma gjord jackass film av en polare men hittade inte huben =).

Permalänk
Medlem

Det finns några listor.

Permalänk
Hedersmedlem

*rensat*
inga tips om hubbar eller var man hämtar hublistor är tillåtna, så låt bli sånt prat.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk

tack, killar o tjejer!!

jag håller med, jag var dålig på att precisera problemställningen (kunde ju faktiskt ha berott på en miljon anledningar att jag inte kom in på dc++).

men jag fick ändå svar på min fråga och skall dessutom läsa på bättre vad jag får fråga och skriva på detta forum i fortsättningen.

Visa signatur

Phanteks Chassi, Seasonic 800W, ASUS Prime Z690-A, Intel i5 12600K 4,9 GHz, 32 Gb RAM G.Skill Trident z5 DDR 5 5600 Ghz 2 x 16 Gb (cl 36 1.2 V), Noctua NH-U12A, ASUS GTX 2070 Super 8 Gb, SSD Samsung 980 1tb, Western Digital Caviar Red 2TB