Permalänk
Medlem

Sista betalningen är väl tisdag nästa vecka?

Visa signatur

Frågar man inget får man inget svar!!

Permalänk
Medlem

Mitt förslag var att sista betalningsdagen skulle vara den 25:e. Detta för att man måste skicka pengarna 3 dagar i förväg iom att postgiro tar den tiden på sig. Beställningen skulle då kunna gå iväg runt den 28:e.

Men det var bara ett förslag från min sida, jag tyckte dock att Jim sa att det var så här det var tänkt sen tidigare också, så de som vill vara med bör nog sikta på att sätta in pengarna senast den 25:e.

Permalänk

På onsdag ska pengarna finnas på mitt konto.. sådär nu hoppas man att man var jättetydlig.. alltså måste man typ betala in den 25 för att det ska gå.. *grymtar lite över postgirot*

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Medlem

Absolut senaste betalningsdagen är alltså måndag nästa vecka?

Permalänk
Medlem

Ja det är för att pengarna ska hinna in i tid. SÅ snällla alla som ska vara med, betala NU eller så snart som möjligt annars kommer det garanterat bli nån försening eller nån missnöjd!

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk

Tyvärr har jag tråkiga nyheter.. priset på minnen kan ju ändras som sagt från dag till dag.. å nu är priset har gått upp med 6dollar den här veckan.. innan så har det legat stabilt.. å utan nån större buffert så går det åt skogen med priset.. så tyvärr måste jag lägga på 70kr för priset stiger förmodligen på måndag oxå.. hoppas att alla kan förstå detta.. jag har ingen lust å betala för att sälja grejer liksom.. jag vet att detta ställer till bekymmer å extra kostnader för dom som redan har betalat..

så priset är nu 1175+70 = 1245kr per minne

frakten är som förut 15kr.

Skulle nu priset ist sjunka så betalat jag tillbaka pengarna eller skickar med nåt annat trevligt..

*en ledsen jim*

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk

gah..

Well sure .. 2 x 70 kr = 140 kr för två minnen är insatta.

Hoppas detta kommer ordna sig tillslut.

Permalänk
Medlem

Pengar insatta.

Hoppas att alla är lika snabba som mig och Nuke_x

Permalänk
Medlem

då får jag fixa det på måndag när jag har fått pengar. Too bad.

Edit: Nu är det fixat.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

Detta kanske är en dum fråga.
Frakten som är på 15kr är det per sticka?
Jag har nämligen beställt två stycken och lagt på 30kr i frakt.
Annars sätter jag in dem 140kr imorron när jag kommit hem.

Permalänk
Medlem

Sådär Jim, 140 kr på väg.
Hur lång tid kommer frakten ta på ett ungefär, om du beställer nu på torsdag hinner dom komma innan fredagen den 7?

/p-a

Permalänk
Medlem

Ingen som kan lägga ut 2500:- för mig tills den 28:e.

Visa signatur

Frågar man inget får man inget svar!!

Permalänk
Medlem

Blir det något minne eller?

Visa signatur

Intel Core i5-3570K @ 3.4Ghz | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS SABERTOOTH Z77 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL8 | XFX Radeon HD7870 2048MB Double Dissipation | OCZ SSD Vector Series 2.5" 256GB

Permalänk

Asså, jag hoppas det här inte är något så jag förlorar alla pengar jag har.
Kommer inte kunna bygga min nya datorn utan de här minnena

Visa signatur

Dator//
Intel :( 2,8+ 0.13nm, Asus X800 XT PE, 2x 1 gig kingston cl 2.5 ram,
Blev tyvärr inget SLI än, i brist på pengar

Permalänk
Medlem

Nu har 1190:- dragits från mitt konto och en ytterligare betalning är precis gjord på 70kr.

När går beställningen iväg och när kan man räkna med att få minnet?

Edit: stava som en åsna

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

Hemskt ledsen men mina 70spänn kommer dras först imorgon då min lön kommer då. Pe***le

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk

2490:- insatt, o passa dig för att lura oss för nu vet jag var du(din brevlåda) bor
Hoppas de går igenom snart så det inte hinner ändras i pris.

Visa signatur

Dator//
Intel :( 2,8+ 0.13nm, Asus X800 XT PE, 2x 1 gig kingston cl 2.5 ram,
Blev tyvärr inget SLI än, i brist på pengar

Permalänk
Medlem

Tänkte bara till alla som kanske tänker sälja minnet i framtiden eller bara vill se ett ungerfärligt pris här i sverige av samma märke och unefär samma model? (rätta mig om jag har fel) av den på komplett.se

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=304393

Hoppas det e exakt den

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem
Citat:

Skrivet av Jim
Hej nu har mina 2 förbeställda minenn kommit och jag har testat dom, funkar bra som bara den...
Det som är positivt med detta är att det visade sig att det är Low density-minnen och att det är CL 2.5...minnena är inte märkta med Kingston men ska komma därifrån ändå...anledningen är att dom säljs som OEM för att dom har överproduktion på dom...men det är fortfarande livstids garanti på dom ändå...priset skulle vara 450 kr mera för dom bara för att det är CL2.5 och Low density, men jag fick det gamla priset ändå

Så det kan omöjligt vara minnet du länkar till ramii.

Permalänk

Nej exakt, det minnet du länkar till är CL 3 medans vi fick veta av Jim att det är Cl 2.5 minnen.

Visa signatur

Dator//
Intel :( 2,8+ 0.13nm, Asus X800 XT PE, 2x 1 gig kingston cl 2.5 ram,
Blev tyvärr inget SLI än, i brist på pengar

Permalänk
Medlem

Sådär! Nu har jag oxå betalt för 2 minnen! Hoppas att pengarna kommer fram...

Permalänk
Medlem

Tjenare alla intresserade!!!!
Jag hoppas att alla som är intresserade har pengar och inte bara snackar... Har ni inte några pengar tycker jag att ni ska sluta att drömma.... Börjar bli trött på alla som inte har betalat. Tack vare er har vi som betalat fått betala ett högre pris än nödvändigt.
Ps. no offence, menar inget illa, bara att det är taskigt mot oss som faktiskt har betalat.
MVH Johan C

Permalänk
Medlem

Jag har full förståelse för att vissa inte hade pengar just då erbjudandet kom upp. Det fanns ju faktiskt ett krav på hur många (betalda) minnen som var tvungen att köpas om vi skulle få ett visst pris, och innan vi kommit upp i det antalet var det inte värt att beställa.

Jag har också full förståelse för att man inte vill sända iväg tusenlappar till vem som helst, idag finns det många personer på internet som försöker lura folk, och det gäller framförallt med datorprylar. Under tiden som gått har vi kunnat "lära känna" Jim lite bättre, och det känns mycket säkrare att sända över pengarna nu än för en månad sedan (då gruppköpet startade).

För övrigt så är det nu försent att sända över några pengar, de som inte har betalt in sina pengar då beställningen är beräknad att skickas iväg, de får helt enkelt vara utan minne (Det är vad Jim har sagt iallafall). Är vi 20 pers i gruppköpet så blir varje extra dag vi får vänta på någon, 20 extra dagar för gruppköpet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nameless
Så det kan omöjligt vara minnet du länkar till ramii.

Det är ju det som är lite oklart igen. Vilket minne det i verkligheten är. Jag tittade runt hos kingston och de enda 1024MB stora Pc3200 rateade som hade CAS2,5 var HyperX minnen. Vi får se vad det lider.

Fick förresten mitt grafikkort idag. http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=300221&cks=PRL

Det första jag gjorde var att ta lös kylflänsen och sätta dit AC VGA Cooler. Satt som en smäck. Synd att de inte kyler minnena. Ska bli kul att se om det går att softmodda utan artefakter.

Så nu är det endast minne jag väntar på för att ha min nya dator helt färdig. VILL HA NUUUU!!!

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

Jim har du fått in 20 fullt betalda beställningar än? Tyvärr så satt jag in mina sista 70 kr igår morse vid 7 tiden för jag var borta i helgen men hoppas dom kom/kommer in fort.

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk

kollade precis postgirot.. skiten krånglade ju hela dagen igår.. exact 20st minnen är full betalade (utom simon som missade frakten på 15kr får väl skicka mot postförskott

Uppdate:

Dessa personer har betalat in klart.

Benjamin J
Daniel E
Danilo M_
Dennis R
Felix Z
Jesper H
Joakim F
Johan C
Johan L
Markus B
Mathias E
Mats F
Mattias K
Mikael B
P-A S
Simon C

sammanlagt 23st minnen

ordern går iväg imorgon kväll

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jim_the_one
kollade precis postgirot.. skiten krånglade ju hela dagen igår.. exact 20st minnen är full betalade (utom simon som missade frakten på 15kr får väl skicka mot postförskott

Uppdate:

Dessa personer har betalat in klart.

Benjamin J
Daniel E
Danilo M_
Dennis R
Felix Z
Jesper H
Joakim F
Johan C
Johan L
Markus B
Mathias E
Mats F
Mattias K
Mikael B
P-A S
Simon C

sammanlagt 23st minnen

ordern går iväg imorgon kväll

Så där ja! Har du någon hum om när minnena kommer dimpa ner i brevlådan?

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

Håhå!!!! så nu är det iväg?

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

Vore gott om Giz lr Jim kunde slänga ut en bild på minnena.
Giz har väl dom nu antar jag?

Visa signatur

Frågar man inget får man inget svar!!

Permalänk

Nu är beställningen gjord iaf..

26st minnen blev det totalt..

Jag är ledsen om jag inte gått alla tillmötes å sånt men det är jäkligt jobbigt.. finns en som har betalat in det gammla priset men sen inte hört av sig nåt.. han som känner sig träffad får gärna höra av sig så skickar jag tillbaka det han har betalat..

Har en känsla att dessa minnen kommer "hem" tidigare än Giz minnen min polare ligger ju i lumpen.. har inte hört nåt från honom än.. *suck* men men.. Jag får väl hjälpa lilla Giz pöjken å sätta ihop hans dator så kke han blir glad ändå..

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com