Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DANiO
Kanske för att Jim inte har fått minnena än?

Jepp ...Det stämmer att dom inte har kommit ännu....dom minnena som Jim testade i tråden var dom första 2 som kom för att han skulle se om det var rätt sorts minnen.
Men alla andra minnen ska dyka upp denna veckan...imorgon eller på fredag...så vet jag att han har sagt till mig.

OT: Och jag har inte fått mina två ännu (för jag väntar fortfarande på mitt nätagg)...det tar tid att beställa från utlandet, men ack så billigt...// Giz

Visa signatur
Permalänk
Medlem

OT: Vad är det för nätagg du har beställt?

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eilert
OT: Vad är det för nätagg du har beställt?

ett Levicom X-Alien svart och Keysonic Illuminated Phantom + Gigabyte GH-PCU22 SE Super Silent för 775 sockel....allt från samma ställe runt 900kr för det..// Giz

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Buuhuuu inget minne idag heller, när kommer de?!?!

Permalänk
Medlem

Är det bekräftat av Jim eller är det en gissning från din sida?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jim_the_one
Beräknad leveranstid hem till mig är på onsdag-torsdag.. kan hända att dom kommer på tisdag oxå man vet aldrig.. men iaf så ska alla fått hem sina i brevlådan senast onsdagen den 10november.. om nu inte posten klantar sig å dylikt..

Apskaft: så här skrev Jim innan...det vad det jag menade, att han skulle få dom hem till sig på torsdag-fredag denna veckan.....så ska han skicka ut dom sedan...så då har vi dom nästa vecka nångång.....dom kommer var så lugn // Giz

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Giz
Apskaft: så här skrev Jim innan...det vad det jag menade, att han skulle få dom hem till sig på torsdag-fredag denna veckan.....så ska han skicka ut dom sedan...så då har vi dom nästa vecka nångång.....dom kommer var så lugn // Giz

Ah okej, missuppfattade.

Permalänk

inget paket idag.. bara att hoppas att det kommer imorgon.. så jag kan skicka iväg dom snart.. annars kommer dom nästa vecka.. alla borde ha fått sina innan fredag nästa vecka kan jag nästan lova iaf.. gäller ju att posten sköter sig.. sen vet jag inte om paketet hem till mig kommer med posten eller med nåt fraktbolag.. vet att det tar iaf en dag extra om det kommer med schenker.. annars får jag väl åka till skara å hämta paketet.. men men.. jag säger till när jag fått paketet..

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jim_the_one
inget paket idag.. bara att hoppas att det kommer imorgon.. så jag kan skicka iväg dom snart.. annars kommer dom nästa vecka.. alla borde ha fått sina innan fredag nästa vecka kan jag nästan lova iaf.. gäller ju att posten sköter sig.. sen vet jag inte om paketet hem till mig kommer med posten eller med nåt fraktbolag.. vet att det tar iaf en dag extra om det kommer med schenker.. annars får jag väl åka till skara å hämta paketet.. men men.. jag säger till när jag fått paketet..

Råger that, bara att vänta alltså.

Permalänk
Medlem

ingen som ändrat sig än då?
jag missade ju tråden tills datumet passerats med typ en dag.. =(

Permalänk
Medlem

Har inte läst hela tråden... Finns det minnen kvar..?

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flygplan
Har inte läst hela tråden... Finns det minnen kvar..?

Nix, du är för sen grabben.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeVeN
ingen som ändrat sig än då?
jag missade ju tråden tills datumet passerats med typ en dag.. =(

Vi har alla betalat in i förväg.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

Kommer det att komma nån ny chans o få tag på minnen? och hur mkt fick ni betala i totalt?

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nudel
Kommer det att komma nån ny chans o få tag på minnen? och hur mkt fick ni betala i totalt?

Hej det kommer att bli mera sambeställning av minnen så länge intresse finns...priset kan variera lite beroende på hur marknaden är samt hur dollarkursen ligger, men det kommer inte att vara några astronomiska skillnader...så räkna med ett pris som ligger mellan 1250-1300 kr så har du en liten hum om hur det ligger till...det är alltså det totalpris som ska betalas av dig...blir ungefär en 1000 kr billigare genom samköp per minne..Mvh Giz

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag är iaf intresserad om/när nästa beställning går iväg.

Sen är jag också nyfiken på hur bra minnen ni alla fick tag på denna gång! Vore najs med lite tester!

/ S.

Permalänk
Medlem

Vi får dom nästa vecka och då kan jag yttra mig.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte se att någon har frågat, så jag gör det. Kom minnena igår (fredag) eller inte? Om inte, några (säkra) gissningar på när de kommer? Om jag inte minns helt fel så får man (Jim) grejorna levererat till dörren, och det även under helger (fast där kan jag ha fel).

Permalänk

Jag har inte skrivit i tråden ännu att dom har kommit.. DVS att dom har inte kommit än..

BTW.. det enda jag får i brevlådan under helgen är sketen reklam..

Dom kommer under nästa vecka.. förhoppningsvis på måndag..

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Avstängd

haha så jävla synd att man bara har 10 laxar som man förhoppningsvis ska köpa en AMD 64a Newcastle maskin för.. om jag hittar ett bord att ha den på förstås

men om ja får in lite stålar så är jag lätt på, på nästan beställning!! obs, om jag får in pengar..

MKT bra kämpat och strukturerat JIM!!

UR THE MAN

Visa signatur

Om dåliga kommentarer vore vatten skulle jag behövt en flytväst...
www.Agge.tk
-Ja har visst vart ute idag. -Vart då? -Jag öppnade fönstret förut...

Permalänk
Medlem

Minnena kom inte idag heller ?

Permalänk
Medlem

Varför beställa minnen från utlandet när det går att få tag på 1 gig här hemma för ungeför samma pris? iof inte världens bäst minnen...

Vad är det för minnen ni får?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Först var det detta minne KVR400X64C3A/1G som är specad att gå i CAS3.
Men sen visade det sig att det var ett minne från kingston som är specad till CAS2.5, och en sökning på buggy ger detta resultat: http://buggy.nu/sok.php?f%5B%5D=Alla&k%5B%5D=Minne&n=100&pris...

Men men, vi vet faktiskt inte riktigt vad det är för minne vi får

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

jag ahde varit sugen om det blir fler beställningar

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem

Nudel: Kolla en bit upp på Giz inlägg.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

Herr Jimz borde veta vad det är för minnen annars. Han har ju ett par.

Visa signatur

Frågar man inget får man inget svar!!

Permalänk
Medlem

På minnesfronten inget nytt?

Permalänk
Medlem

hmm. tycker minnena borde dyka upp snart. har gått en vecka nu...

Visa signatur

Intel Core i5-3570K @ 3.4Ghz | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS SABERTOOTH Z77 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL8 | XFX Radeon HD7870 2048MB Double Dissipation | OCZ SSD Vector Series 2.5" 256GB

Permalänk
Medlem

Fick ett konstigt mail idag där det stod: Lever gott här nere, hälsa allihopa.
Det var en anonym avsändare.

Permalänk
Avstängd

När kommer dom? Börjar bli trött på att vänta.

Visa signatur