Permalänk

en snubbe på vodafone (jag har inte vodafone) som jag pratade med sa att hans 6680 sög rätt hårt... startades om jätteofta, segade och slängde ut BT-headsetet ofta mm (det sistnämnda verkar iofs rätt vanligt bland 3g-lurar, vet inte varför... han sa inget positivt om den... han pratade dock en del gott om v800/z800i...

själv har jag en z1010 med telia 3g. är grymt nöjd... men visst, det händer att den startaom sig.. typ någon gång per månad, lite störande.. och det här med bt-headset också... ska nog lämna in den, får se vad de säger...

Permalänk
Medlem

sonyericsson v800/z800i ÄGER å nokia suger...jaha? och om man kan ha 10000st program till symbian? men hur kul är det när mobilen hänger sig å skit?

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DIFference
en snubbe på vodafone (jag har inte vodafone) som jag pratade med sa att hans 6680 sög rätt hårt... startades om jätteofta, segade och slängde ut BT-headsetet ofta mm (det sistnämnda verkar iofs rätt vanligt bland 3g-lurar, vet inte varför... han sa inget positivt om den... han pratade dock en del gott om v800/z800i...

själv har jag en z1010 med telia 3g. är grymt nöjd... men visst, det händer att den startaom sig.. typ någon gång per månad, lite störande.. och det här med bt-headset också... ska nog lämna in den, får se vad de säger...

vet inte hur mycket sanning jag skulle lägga i det där då det finns väldigt många säljare inom telecom som faktiskt inte vet mer än vad som står i katalogen o som baserar sina åsikt på vad han själv tycker eller om de haft typ en felande nalle av den modellen.

skulle i alla fall ställa mig den fråga om en mobil som i grunden nog är rätt lik alla andra symbian nallar som nokia har, de börjar ju bli en hel bunt nu som nokia tillverkat, verkligen kan krångla SÅ mycket. speciellt när andra skriver att de inte haft nå problem alls.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Inga som helst problem än...å ja pillar med min 10h om dagen typ..alltid kul när de e nytt

Någon sa nått om ett plastigt intryck, ifall ja nu måste hitta nått att anmärka på så kanske den luckan som skyddar kameran på baksidan kan kännas något plastig när man håller pekfingret där typ..när man pratar i luren asså. Verkar bli väldigt bra bilder med den också, har dock inte överfört dom till datorn, stort plus att de går att kopiera filer till minneskortet, även sånna från 3:s portal, dock går de ju inte att skicka då. Att den skulle va seg e heller inget ja håller med om, har haft motorola a835 å a925 att jämföra med, där kan man snacka om sega lurar.Batteriet varnade efter en heldags pillande med musikvidoes etc. å avslutade kvällen med 35-40 min samtal..Mycket bra..

Är väldigt nöjd efter mina 2dagar! Kanske är dålig mjukvara på dom som funkar så dåligt...kanske finns uppdateringar..!???

Visa signatur

XP2000+@1880Mhz~164x11,5 m. Alphafläns. MsI k7t266 m. BIOS 3,7B4 G-force2 Ti m. Zalman ZM80A. 1x512 Corsair 2700. 80gig seagate. samsung-52x cdrom, plextor-16x cdr, pioneer-4x dvdr.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sacha

Verkar bli väldigt bra bilder med den också, har dock inte överfört dom till datorn

skulle du kunna göra det och langa in länkar?

Visa signatur

Macbook Pro 15" 2.53ghz, 4gb ram 500gb hd | Playstation 3: ibbie

Permalänk
Medlem

för er som vill ha lite exempelbilder så kan ni kika in på min söta scooter ja tog bilder på i helgen. endast tagna med z800i och är faktiskt nöjd äver kvaliten.
http://web.telia.com/~u09700692/

Permalänk
Hedersmedlem

6680

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rick_james
skulle du kunna göra det och langa in länkar?

Jopp..ska ja göra, dock inte alls lika bra som phattrance, dom måste va tagna under väldigt gynnsamma förhållanden...

Också ett plus till, väldigt lätt å bra anslutning till mobilen, min a925 fick jag att funka efter 17 försöket typ...sen funkade den aldrig mer...suck..

hur lägger man upp bilder hmm...

Visa signatur

XP2000+@1880Mhz~164x11,5 m. Alphafläns. MsI k7t266 m. BIOS 3,7B4 G-force2 Ti m. Zalman ZM80A. 1x512 Corsair 2700. 80gig seagate. samsung-52x cdrom, plextor-16x cdr, pioneer-4x dvdr.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
En sak jag undrar över är hur snabb CPU (?) mm den har. Alltså hur snabbt det är att bläddra bland menyerna. Hur snabbt kameran kommer igång etc.
Ifall här är någon som har den som skulle vilja dela med sig av info

220mhz ARM5 (samma som i 6630 om nån vill veta)

Permalänk
Medlem

Köpte en 6680 för 1495 av 3 idag. Fri 120
Köpte även en z800i till flickvännen för 495.

Riktigt nöjd med båda telefonerna. Är det någon som är intresserad kan jag ge mitt omdöme om telefonerna om någon vecka då jag testat dem lite mer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uzbeki
Köpte en 6680 för 1495 av 3 idag. Fri 120
Köpte även en z800i till flickvännen för 495.

Riktigt nöjd med båda telefonerna. Är det någon som är intresserad kan jag ge mitt omdöme om telefonerna om någon vecka då jag testat dem lite mer.

Nu har det gått mer än en vecka.
Tell me!

Gjort precis samma som du.
En 6680 till mig och en z800i till frugan. Kommer i veckan.
Dock fri 1000 till båda.

Har redan 6630 idag och den är jag mycket nöjd med.