Permalänk
Medlem

klistra fast lite gubbar på sidan såd et verkligen blir krig

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum
klistra fast lite gubbar på sidan såd et verkligen blir krig

Vart då menar du??eller hur menar du?:)

Visa signatur
Permalänk

han menar att du skall fästa gubbarna T.ex. på högra sidan av chassit (om man kollar på fronten) ,, så det blir " krig "

Permalänk
Discokungen

Hur går det för dig?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flamso
Hur går det för dig?

http://olof.galaxen.net/bilder/swecserier/elitmodd7ag.jpg

Jodå har kommit en bra bit på vägen:)Men orkar inte göra om mina bilder till 600 breda(Eller vad det nu va?)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

asså, köp tex warhammer/plastsoldater, och sen på högra sidan, som är som ett stort gräsfält, där kör du som ett slagfält

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

Var å köpte lite plastväxt på plantage,det är ju inte klart än så det kommer förmodligen se bättre ut om ett par dar:)

återkommer

byggloggen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hehe, fan va rolig modd.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Mysigt, ännu mer grönt!

Visa signatur

En fisk...

Permalänk

detta ser... annorlunda ut, och jag gillar det verkligen!
Väldigt cool idé.

Permalänk
Medlem

Detta kommer nog att blir grymt

Mest nyskapande på länge

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Medlem

Projektloggon måste vara ett maja-blad. Det är ju så annorlunda att man kan tro att du svävar på moln

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Jodå har kommit en bra bit på vägen:)Men orkar inte göra om mina bilder till 600 breda(Eller vad det nu va?)

http://www.imageresizer.com/

fixar bildstorlek om du har större mängder bilder och tycker photoshop tar för lång tid

Visa signatur

Gaming: 5800x, 32Gb Dual Rank B-Die 3800MHz 16-16-16-32, RTX4080S
Desktop: 4750G, 32Gb 3200MHz, A300 DeskMini Hotrod
På huvudet: ZMF Auteur & Verité closed, Feliks Echo 2, Topping E30

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jockos
http://www.imageresizer.com/

fixar bildstorlek om du har större mängder bilder och tycker photoshop tar för lång tid

Om inte annat så finns ju Windows egna Powertoy, det andra fungerar säkert lika bra dock.

Image Resizer
This PowerToy enables you to resize one or many image files with a right-click.

OnT: Originellt bygge måste jag säga.
En liten "miniatyrgräsklippare" på den lilla gräskanten uppe på toppen skulle ju onekligen ge det hela ännu mer liv.

Permalänk

marujana odling=D

Permalänk

Så nu har jag grejat lite med en klippa på sidan av chassit

Byggloggen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Oooh va nice

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

"Också cool"

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

Med allt klibb och tegelbitar och gräs så ser det lite ut som en innervägg på en pizzeria... "En Hawaii utan ananas, skinka och bröd tack, sitter här inne under fejkskogen"

Kreativt och så, visst, men skall jag vara helt ärlig var det synd att en burk med sån grym potential fick bli "offer" för detta.

Visa signatur

gör det bäst, gör det själv.
Mata inte Trollen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axly
Med allt klibb och tegelbitar och gräs så ser det lite ut som en innervägg på en pizzeria... "En Hawaii utan ananas, skinka och bröd tack, sitter här inne under fejkskogen"

Kreativt och så, visst, men skall jag vara helt ärlig var det synd att en burk med sån grym potential fick bli "offer" för detta.

skulle vilja se den pizzeria´n som du menar med allt klibb och tegelbitar och gräs.vart finns den????

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Axly ownd by Elitemodd

Visa signatur

System :: Aopen HQ08 :: Hiper Type-R 580W :: Gigabyte ATX nForce4 SLI :: AMD Athlon 3000+ :: TwinMOS 2 x 1024 PC3200 :: GeForce 6800 GT :: 2 x 200GB
Säljes :: 2 st 250 GB HDD Sata :: 8 st 120 mm fläktar
Mail :: Emil.hermansson@hotmail.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StltcH
Axly ownd by Elitemodd

Ja, en cementarbetare ska man inte utmana i pizza-kunskap XD

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

Har pulat lite med fläkthållarna på baksidan av chassit

Har lagt till lite sten på sidorna

Byggloggen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

undrar vart dehär kommer att sluta ^^, Realy nice job!

Visa signatur

<3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Har pullat lite med fläkthållarna på baksidan av chassit

Haha pullat ^^

Fan va coolt det blir Keep up the good work...

Permalänk

man känner ju knappt igen den hehe roligt att du kunde använda de 2 redan gjorda fläkthålen.. ..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MobboMunk
Haha pullat ^^

Fan va coolt det blir Keep up the good work...

Har ändrat det nu:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Har ändrat det nu:)

Haha XD Fansexuall .

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StltcH
Axly ownd by Elitemodd

Ohh, han ställde en fråga till mig, oj vad "ownd" jag känner mig, hu vad jag blev rädd nu...

Det jag menar är de pizzerior (eller grekiska/turkiska restauranger för den delen) som försöker få till en "autentisk medelhavs-känsla" genom att peta upp lite träbjälkar och tegel på väggarna, gärna med lite buskage här och där. Det var helt enkelt det första jag kom att tänka på när jag såg bilderna.

Om det nu är så att folk här inte tål att man säger vad man tycker, utan kräver att man måste följa härföraren och blint mässa med i hallelujakören, så finns det gott om mer eller mindre ljusskygga politiska samfund som gärna tar emot vilsna själar utan egen vilja.
Detta riktar jag absolut inte till Elitemodd som kör sitt race, vilket är precis som det skall vara. Jag menar inte heller någon speciell i denna tråden, utan rent allmänt stämningen på SweC som faktiskt börjar bli lite trist just p.g.a. den väldigt negativa attityden till folks åsikter. Tycker ni att det jag gör suger, säg det, och tala om varför!... Visar man upp sina verk får man vara beredd på att inte alla gillar samma saker. Det finns ju inga rätt eller fel när det gäller byggen, däremot när det gäller attityd och beteende.

Visa signatur

gör det bäst, gör det själv.
Mata inte Trollen.

Permalänk
Medlem

skit fult.