Ljusgenomsläpp laptopskärmar (Känsliga läsare varnas)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av devildenied
Haha jag tycker att ksmb är helt ute och seglar men du är ju fan helt patetisk, om nu ksmb sitter och ljuger för alla här varför stänger ni inte av
han.

Det enda jag undrar är varför du inte stoppar detta tidigare....självklart är det svårt att vara opartisk men som moderator är det är det väl tänkt att du ska hålla en viss nivå på diskutionerna här eller?

Helt klart har du rätt, vi börjar med att städa bort de som kallar varandra patetiska.

Tack och hej!

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pera
Håller med helt och fullt. Det har på senare tid blivit en lite tråkig stämning på forumet, påhopp och svordomar, google är din vän, språkpoliser o.s.v. Helt off topic, sorry...

Nu väntar vi på bara på en "tar du den i tvåan?" hahahahahahaha

ONT. Jag tycker att det är inte svårare än att man tar allt man läser med en nypa salt. Det gäller även på internet.

Permalänk
Medlem

kanske en bra ide det här, ha EN tråd som är helt offtopic, som A&Ö.
Låt folk hoppa på varandra till höger o vänster, inga avstängningar eller varningar, bara en massa trolling o tjafs!
Tänk 15.000 inlägg med ordbajseri och spåkpolisiära insatser!

men lägg tråden på en annan server så den inte segar ner det "riktiga" sweclockers ;D

Jag röstar "för" !
... avisst ja, detta är ingen demokrati ... ;D

Visa signatur

Oldschool [å:ldsku:l] adj. Användandet av datorprodukter som är äldre än 3 månader.

Permalänk
Hedersmedlem

Nu får vi snart dela tråden en gång till, börjar bli en massa sköna förslag som tyvärr inte hör hemma här utan i feedback-forumet.

Kan vi försöka hålla oss till ämnet eller ska jag låsa tråden?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilstallione
Nu får vi snart dela tråden en gång till, börjar bli en massa sköna förslag som tyvärr inte hör hemma här utan i feedback-forumet.

Kan vi försöka hålla oss till ämnet eller ska jag låsa tråden?

Jag väntar fortfarande spänt på KSMBs svar på alla frågor som ställts till honom och några vettiga förklaringar på hans tidigare påståenden.

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem

kanske börjar bli dags å låsa tråden å rensa den. så folk som söker ändå hittar den fast slipper 7 sidor dritt!

men jag måste säga det har varit ett nöje mina herrar!:D

tack för en tråd som verkligen har facinerat. gärna en fast liknande öä som föreslagits ovan! vore great!

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lorenz
Nu väntar vi på bara på en "tar du den i tvåan?" hahahahahahaha

ONT. Jag tycker att det är inte svårare än att man tar allt man läser med en nypa salt. Det gäller även på internet.

Fint, ser du läser skvallerforum ibland.
on topic. Hur 17 kan man ta en vettig bild på skärmen i fullständigt mörker? Provade faktiskt nu med mobilen uppallad o timer, men får inget som överensstämmer med verkligheten.

Visa signatur

When in panic, when in doubt, run in circles, scream and shout.
*HP nx9420*C905*Div. Sunkdatorer*

Permalänk
Medlem

Detta var inte riktigt vad jag hade tänkt mig när jag postade bilden på min skärm. En lite oväntad utveckling om man säger så.

Imorgon kommer killen som ska byta skärmen i alla fall, hoppas verkligen det blir en bra skärm.

För min del får ni gärna stänga tråden då den lämnat ämnet för väldigt många sidor sedan.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pera
Fint, ser du läser skvallerforum ibland.
on topic. Hur 17 kan man ta en vettig bild på skärmen i fullständigt mörker? Provade faktiskt nu med mobilen uppallad o timer, men får inget som överensstämmer med verkligheten.

hur blev resultatet då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne_Jaha
hur blev resultatet då?

GRYYYYNIGT. Och randigt.
edit/Hoppas din skärm blir bra mope. Visst har du rätt, det handlar inte längre om det ämne som tråden gällde. Avslutar här jag med.

Visa signatur

When in panic, when in doubt, run in circles, scream and shout.
*HP nx9420*C905*Div. Sunkdatorer*

Permalänk
Hedersmedlem

Jag vill passa på att tacka alla som varit med i tråden, även KSMB.
Det har varit intressant och jag tror många har följt debatten med ett leende på läpparna även om nivån har dippat lite i vissa inlägg
Vi kommer nog inte längre, det mesta har ältats, fotograferats, tvistats, vänts och vridits på.

Kritik, beröm eller andra reaktioner på tråden tas med fördel här:

http://www.sweclockers.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=...

Jag får som moderator tyvärr inte skapa trådar i den forumsdelen, det är förunnat medlemmar.

Återigen, tack för en riktigt kul tråd!

Mvh ilstallione

*Tråd låst*

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.