Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Övriga ämnen återlanseras

Permalänk
Melding Plague

Övriga ämnen återlanseras

Idag, den 10 maj 2007, precis två år efter att forumdelen Övriga ämnen släcktes ner, lanserar vi för våra medlemmar åter igen en avdelning att mer fritt föra diskussioner i.

Läs nyheten: Övriga ämnen återlanseras

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Wooohooooo

First också på köpet, kanske man kan gå och lägga sig nu

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk

TACKTACKTACK!

Hoppas att alla sköter sig nu.
Kort fråga: Kommer man kunna göra nya trådar i "huvud öä" där endast denna finns just nu?

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Weeeeei

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Låter väldigt trevligt
"Har du varit oss en trogen medlem, så har du redan nu tillgång till det. De andra får vänta, tills deras tid är inne."
Hoppas jag är en utav dom

Permalänk
Medlem

JA!!!!....
har aldrig varit inne på övriga frågor någon gång... men det kommer jag nu

Permalänk
Avstängd

innebär det att jag kan komma tillbaka och spamma massa skit?

nädå, bara driver. tror många håller med mig när jag säger att ÖÄ blir aldrig vad ÖÄ än gång var.

/Fordie

Permalänk
Medlem

Undrar hur länge man måste ha varit reggad. Men nu när övriga ämnen är lanserad kan man börja hänga här istället för på andra forum som behandlar den delen. Bra iniativ egentligen att det är bara medlemmar som varit med en tid, att det inte sker så många registreringar som vill få detta forum till ett lunarstorm wannabe eller nåt. God morgon förresten!

EDIT: Såg nu att tiden var 3 månader. Egentligen skulle man kunna höja den.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN!!!!!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m

EDIT: Såg nu att tiden var 3 månader. Egentligen skulle man kunna höja den.

håller med faktist. 1 år eller 2 hade varit nåt.
fast jag hänger ju knappt här länge så jag har ingen talan.

/Fordie - brutet lillfinger, därav min dåliga svenska idag

Permalänk
Medlem

Trevligt, så länge moderatorerna har järnkoll på vad som sker där samt sköter banningar/tråd låsning är jag nöjd.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Det var som fan!
Mycket trevligt

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)

Permalänk
Medlem

Hoppas alla sköna gamla rävar hittar tillbaka bara.
Stay true!

Permalänk

Varför har jag inte rättigheter att skapa en ny tråd?

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)

Permalänk
Sötast

Roliga nyheter Hoppas det blir trevligt

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jambalaya
Varför har jag inte rättigheter att skapa en ny tråd?

I underforumen har du rättigheter till det, men inte i rotforumet.

Permalänk
Medlem

Jag tror jag skiter på mig av lycka!

Permalänk
Medlem

Heh, trodde detta var ett försenat 1a aprilskämt först. Nu vill jag se en ny da_bear tråd!

Permalänk
Medlem

<3

Permalänk
Medlem

Woa, visste att det var något större syfte än plugg som fick mig att gå upp så här tidigt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
I underforumen har du rättigheter till det, men inte i rotforumet.

Funkar i vart fall inte för mig att skapa trådar i de olika underforumen. Den gnäller om rättigheter..

Permalänk
Medlem

Kärlek, hoppas det blir lika bra som förut, eller bara det blir nästan lika bra som förut är det ju jättebra.

Så bra är jag på att formulera meningar klockan åtta på morgonen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Frm. o/

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem

Frågan är om det är någon idé att komma tillbaks, ÖÄ var sjukt bra när det var som bäst, men de roligaste medlemmarna var de som var där bara för ÖÄ och de flesta försvann från swecen helt och hållet när det stängdes. Jag tycker att ni ska plocka fram dom gamla trådarna, vilken jäkla nostalgitripp det skulle bli att läsa igenom dom nu.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
I underforumen har du rättigheter till det, men inte i rotforumet.

I så fall har ni gjort fel.

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Frågan är om det är någon idé att komma tillbaks, ÖÄ var sjukt bra när det var som bäst, men de roligaste medlemmarna var de som var där bara för ÖÄ och de flesta försvann från swecen helt och hållet när det stängdes. Jag tycker att ni ska plocka fram dom gamla trådarna, vilken jäkla nostalgitripp det skulle bli att läsa igenom dom nu.

/agree

Dom kan ju vara låsta för inlägg och behöver inte ens läggas i det här forumet, utan bara i "Gamla ÖÄ" eller något liknande.

Så själva rotforumet kommer inte vara öppet för att göra nya trådar i, utan bara underforumen?

Visa signatur
Permalänk

Mycket bra beslut! Nu hoppas jag att både användare och moderatorer sköter sig!

Visa signatur

Most of one's life is one prolonged effort to prevent oneself from thinking. People intoxicate themselves with work so they won't see how they really are. - Aldous Huxley

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Deathsearcher
Mycket bra beslut! Nu hoppas jag att både användare och moderatorer sköter sig!

Det gör vi alltid.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Frågan är om det är någon idé att komma tillbaks, ÖÄ var sjukt bra när det var som bäst, men de roligaste medlemmarna var de som var där bara för ÖÄ och de flesta försvann från swecen helt och hållet när det stängdes. Jag tycker att ni ska plocka fram dom gamla trådarna, vilken jäkla nostalgitripp det skulle bli att läsa igenom dom nu.

Håller med dig där. En del drog ju till Apanson/FFA men många försvann helt när ÖÄ stängde. Och ja, det skulle vara extemt nice med alla gamla trådar. Om än låsta. <3

/noodles^

Permalänk
Medlem

Och jag som väntat och väntat OCH väntat, ÖÄ på andra forum funkade helt enkelt inte.

Visa signatur