Övriga ämnen återlanseras

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kåmputer
Don't mention Grendosa
---
Dissa inte grendosa. Det är sådär lagom oseriöst som internet borde vara

Grendosa är dött...
FORUM IS THE SHIT!

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem

Men... Det är inte första april idag?

Permalänk
Medlem

Trevligt, det var ett tag sen sist nu.

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Trevligt, har saknat ÖÄ faktiskt. Har försökt mig på andra ÖÄ-delar på andra forum. Men en sådan del kräver att man känner igen folk lite. Hoppas bara att folk håller sig i skinnet och att vi kan hitta tillbaka till ÖÄ-känslan á la 2001. Men det är nog för mycket att hoppas på.

Ska ge mig in och glo i forumet på än gång!

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Avstängd

Det jag saknar nu är det gamla forumet "Teoretisk teknik". Det stängde, har jag för mig, på grund av för få(!) trådar.

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Medlem

Problemet med vårt superhemliga forum var att vissa gamla SweC-rävar inte hittade dit, och eftersom ÖÄ var nere var det svårt att ta kontakt med dem.
Vi får börja smygrekrytera via PM så fort de börjar titta in igen.
Liv&Helvete dyker nog upp snart igen, han drog just från vårt superhemliga forum men dyker nog snart upp igen.

Permalänk
Medlem

Tja, vad man säga mer än lycka till!

Ni mods har haft det bra, men nu blir det till att banna småglin. Hoppas ni orkar modda 24/7.

Permalänk
Medlem

Nu ska vi fira!

(undra vad jag har för avatar här)

Edit: En julsmiley? Här ska bytas!

Permalänk

Hm, nu försvann alla citeringar från idag...

Permalänk

Jag som hade slutat hoppas. Gör aldrig sådär igen okej =/

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN!
:D:D:D:D

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5

Permalänk

Kul att övriga ämnen är tillbaka. Var alltid roligt att sitta och läsa här när man hade tråkigt på gymnasiet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Frågan är bara hur länge detta kommer hålla.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Geeks
Säljchef
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Tyckte det lät för bra för att vara sant..

Riktiga ÖÄ kan inte tämjas och kategoriseras i olika avdelningar, ÖÄ ska vara fritt och frispråkigt, "nya" övriga ämnen kan aldrig bli som det en gång var..
Detta är blott ännu ett i raden av små försök att värva tillbaks alla de förlorade medlemmar som försvann med ÖÄ för snart 2 år sedan

Men ack nej, den tiden är sedan länge förbi

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Vad håller ni på med sweclockers? kan ni bestämma er nån gång ;). Har ni tappat mycket medlemmar tack vare att ni tog bort den avdelningen?

Faktum är att vi som det beskrivs i nyheten inte alls försöker flörta tillbaka gamla medlemmar utan vi vill ge de medlemmar vi har idag något extra kul. Vi visste att det var många som ville ha ÖÄ tillbaka och här är det.. Vi har inte förlorat medlemmar sedan vi lade ner ÖÄ, visst vi har förlorat ett antal, men vi har samtidigt vunnit så många fler.

Ett litet citat ifrån nyheten:
"De senaste fem veckorna har vi snittat över 84 000 unika besökare i veckan (se Kiaindex) vilket är en kraftig ökning sedan 2005 och gör oss idag till Sveriges största enskilda it-sajt, och då är vi nischade inom datorhårdvara!"

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Äntligen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
Frågan är bara hur länge detta kommer hålla.

Om ÖÄ håller fram till Jul ska jag mumsa i mig ett X800XT PE ihop med julskinkan.

Den energi som krävs av staff/moderatorer för att hålla ett spamforum igång är inte att leka med.

Ungarna är fan så mycket elakare på nätet idag också.

Permalänk
Medlem

Tyckte Swec klarade sig bara bra utan ÖÄ så nu är det bara vänta på ny tolvåringsinvassion och totalförsämring av kvaliten på forumet. Precis innan man stängde av ÖÄ var jag så less på SweC att man tänkte Lunar2 så fort nån nämnde Swec. Hoppas verkligen att ni har stenkoll på ÖÄ nu så man slipper samma skit som förra gången..

Permalänk
Medlem

Äntligen är Sweclockers jättepenis tillbaka om än inte lika stor som den en gång var så är den tillbaka :D.

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Tyckte Swec klarade sig bara bra utan ÖÄ så nu är det bara vänta på ny tolvåringsinvassion och totalförsämring av kvaliten på forumet. Precis innan man stängde av ÖÄ var jag så less på SweC att man tänkte Lunar2 så fort nån nämnde Swec. Hoppas verkligen att ni har stenkoll på ÖÄ nu så man slipper samma skit som förra gången..

Håller med lite också ibland undrade man.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Testpilot

I nyheten står det att trogna medlemmar får tillgång till ÖÄ, hur länge måste man vara medlem för att räknas som trogen? Tycker det låter som en bra lösning på att slippa folk som bara registrerar sig för att få tillgång till ÖÄ och inte är intresserade av dom huvusakliga delarna.

Hur som helst är det roligt att ha ÖÄ tillbaka och jag hoppas att det funkar bättre den här gången

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Äntligen, jag har saknat vissa underforum

Välkommen tillbaka ÖÄ och hoppas att alla sköter sig den här gången!

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
I nyheten står det att trogna medlemmar får tillgång till ÖÄ, hur länge måste man vara medlem för att räknas som trogen? Tycker det låter som en bra lösning på att slippa folk som bara registrerar sig för att få tillgång till ÖÄ och inte är intresserade av dom huvusakliga delarna.

Hur som helst är det roligt att ha ÖÄ tillbaka och jag hoppas att det funkar bättre den här gången

3 månader och "ett visst" antal inlägg (står inte hur många vad jag sett).

On topic: *snyft*

Visa signatur

Dator 1:[Intel Intel Core i5-3570K @3.4GHz ][MSI Z77A-S03][Corsair Vengeance Dual C DDR3 8GB, 1600MHz][ASUS GeForce GTX 670][XFX Black Edition 750W][Samsung 840 Basic][Fractal Design Define XL R2][Eizo S2431W][Dator 2: ThinkPad X220 Tablet][Dator 3: LG G PAD 8.3" 16GB]

Permalänk
Medlem

Fifasiken vad fint

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Jag tycker att gränsen för hur länge man måste ha varit medlem ska höjas till ett år. Eller varför inte fem år?

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem

and sprites goes WOOOHOOO!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PreacherMan
Jag tycker att gränsen för hur länge man måste ha varit medlem ska höjas till ett år. Eller varför inte fem år?

5 år, nja. Skulle inte bli så många som postar då

edit: 4 kan jag gå med på

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
5 år, nja. Skulle inte bli så många som postar då

edit: 4 kan jag gå med på

Second That:)

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Underbart! Hoppas även jag på att alla kan sköta sig så vi slipper detta igen!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Jaaaaa! : )

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)