Övriga ämnen återlanseras

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emilsson

Vad händer om man skrivit ett stort antal inlägg, är det kört då?

Nope, men om man fortsätter skriva en massa spam/skit så är det kört däremot.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

YEEEHAA!!! "skriver åter in swec som defaultsida"

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Medlem

Har då aldrig haft nåt behov av Övriga ämnen å sisst det fans var det ju bara skit för hela sweclockers. Blev ju som lunar 2 då ungifär.
Ser inte att det gjrode sweclockers bättre föra gången utan snarare att dom tappade 80% av all trovärdighet å nu sedan det försvan så har dom tat tebaks mö trovärdighet igen men nu dimpte det ner igen.

Sedan att 99% av alla inlägg är posetiva i denna tråden och specielt att man läser inlägg i stil med "att nu kan jag sätta mig på swec igen för nu fins det en anledning!"

Med andra ord måste 90% av swecs reggade medlemar numera vara inacktiva i så fall och är inte alls intreserade av datorelaterade biten lägre om dom nu helt plötsligt har en "Anledning" att komma tebaks.

Handlar ju bara om fler användare för det ger med klir i gassan. Fler sponsorer etc.

Varför snacka om icke datorelaterade saker på en av sveriges största sajter med inrciktnig mot datorhårdvara om nu nu redan är störst i sverige å norde osv? För mig är det helt obegripligt!
Vill jag snacka om ett annat ämne så reggar jag mig på ett forum som berör det ämnet(ämnena)

Nepp det var bättre för som dom säger.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pa1983
Har då aldrig haft nåt behov av Övriga ämnen å sisst det fans var det ju bara skit för hela sweclockers. Blev ju som lunar 2 då ungifär.
Ser inte att det gjrode sweclockers bättre föra gången utan snarare att dom tappade 80% av all trovärdighet å nu sedan det försvan så har dom tat tebaks mö trovärdighet igen men nu dimpte det ner igen.

Sedan att 99% av alla inlägg är posetiva i denna tråden och specielt att man läser inlägg i stil med "att nu kan jag sätta mig på swec igen för nu fins det en anledning!"

Med andra ord måste 90% av swecs reggade medlemar numera vara inacktiva i så fall och är inte alls intreserade av datorelaterade biten lägre om dom nu helt plötsligt har en "Anledning" att komma tebaks.

Handlar ju bara om fler användare för det ger med klir i gassan. Fler sponsorer etc.

Varför snacka om icke datorelaterade saker på en av sveriges största sajter med inrciktnig mot datorhårdvara om nu nu redan är störst i sverige å norde osv? För mig är det helt obegripligt!
Vill jag snacka om ett annat ämne så reggar jag mig på ett forum som berör det ämnet(ämnena)

Nepp det var bättre för som dom säger.

Vad är det för fel med att personer som alla brinner för samma intresse även diskuterar andra ämnen?

Permalänk
Medlem

haters! jag ska redan börja planera "pepparkakshustävlings-tråden 2007" !

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kåmputer
Jag försökte ju vara lite smart och skriva i kod så att inte randoms skulle förstå. Men du sabbade allt

Rule nr.1: Don't talk about FRM
Rule nr.2: If you feel the need to talk about FRM, refer to it as something extremely gay or just masturbate......

Du kan väll reglerna Zn4rK?

Anyyyyway.....Nu får vi se om ÖÄ blir något att ha. Jag visste det fanns en anledning till att jag hade kvar SweC som bokmärke.

Varför tror alla frm.nuare att de är hemliga? vi har tittat till er regelbundet

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Tror du fortfarande på att världen bara är anpassad för dig=D?

Det var kul då.

Världen ÄR och kommer ALLTID var anpasad för mig.

peace bro <3

/Fordie

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeaN
Tycker detsamma.
Ang andra forum så var det inte alls samma stämning och det kändes som om att folk försökte överträffa varandra i att vara roliga och modsen men att låsa trådar på roligast vis. Dock var apansons bättre än "uppföljaren".
Nä, hoppas att det blir go stämning här och inte en framtvingad bara för att det är ÖÄ.

Exakt, visst kan man tycka att vill man diskutera saker utanför datorvärlden kan man vända sog någon annanstans. Men det är som inte samma sak då stämningen (läs humorn ) är mycket skönare här. Antagligen pga mångfalden här samt det faktum att datornördar har överlägsen humor

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fordie
Världen ÄR och kommer ALLTID var anpasad för mig.

peace bro <3

/Fordie

Nej, om världen vore anpassad efter dig så skulle tangentbord ha alkolås

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
Nej, om världen vore anpassad efter dig så skulle tangentbord ha alkolås

Har du reggat dig på frm?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
Har du reggat dig på frm?

Jag tänkte svara i sweclocker har öppnat ÖÄ tråden där, men jag orkade inte. jag har kikat till dem lite då och då men aldrig fått för mig att regga mig, det var inte alla som gillade oss som modererar på sweclocker så jag tyckte de kunde få ha sin lilla värld i fred. Jag har spenderat min tid på sweclockers, kolozzeum och flashback i stället.

Permalänk

fan på tiden!

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
Jag tänkte svara i sweclocker har öppnat ÖÄ tråden där, men jag orkade inte. jag har kikat till dem lite då och då men aldrig fått för mig att regga mig, det var inte alla som gillade oss som modererar på sweclocker så jag tyckte de kunde få ha sin lilla värld i fred. Jag har spenderat min tid på sweclockers, kolozzeum och flashback i stället.

Kanske inte gillade dig som moderator, som vanlig användare är det ju inte samma sak

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
Jag tänkte svara i sweclocker har öppnat ÖÄ tråden där, men jag orkade inte. jag har kikat till dem lite då och då men aldrig fått för mig att regga mig, det var inte alla som gillade oss som modererar på sweclocker så jag tyckte de kunde få ha sin lilla värld i fred. Jag har spenderat min tid på sweclockers, kolozzeum och flashback i stället.

Bara för att du är moderator här betyder det inte att du är mer än välkommen som användare på FRM :). Har nog svårt att tänka mig att det var några som ogillade just ditt sätt att moderera på, det är nog mer riktat åt andra håll men låter bli att nämna namn för att vara diplomatisk korrekt :).

Visa signatur

Övriga Ämnen - Enbart för människor som är seriösa!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skogix
Bara för att du är moderator här betyder det inte att du är mer än välkommen som användare på FRM :). Har nog svårt att tänka mig att det var några som ogillade just ditt sätt att moderera på, det är nog mer riktat åt andra håll men låter bli att nämna namn för att vara diplomatisk korrekt :).

Psst, din signatur behöver uppdateras

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skogix
Bara för att du är moderator här betyder det inte att du är mer än välkommen som användare på FRM :). Har nog svårt att tänka mig att det var några som ogillade just ditt sätt att moderera på, det är nog mer riktat åt andra håll men låter bli att nämna namn för att vara diplomatisk korrekt :).

Word. Kom och spamma lite med oss på Frm..

chop chop

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
Nej, om världen vore anpassad efter dig så skulle tangentbord ha alkolås

Vore väl egentligen bäst så?

/Fordie

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
Psst, din signatur behöver uppdateras

Vet inte om jag vill ha kvar länken till FRM, båda för att jag vill se mycket aktivitet här på ÖÄ och få se vad som händer, och för att ni kan gott få ta smällen av nykomlingar ;). Mitt ban-finger har jobb nog som det är!

Om 2 månader när ni har hunnit igenom 85% av de onödiga spammarna som säkert uppstår så kommer jag tillbaka sakta men säkert så var på din vakt :o!

Har ni dock några som spammar strunt och utelämnar "0mg!?! Jah har typ liksom virus på min data kan ni fixa deh?" i varje mening så skicka dem till FRM :P. Speciellt om det är några med väldigt ovanliga och extrema åsikter för sånt gillar vi :D.

Visa signatur

Övriga Ämnen - Enbart för människor som är seriösa!

Permalänk
Medlem

Välkommen tillbaka, ÖÄ, jag och Bamse har saknat dig!

Visa signatur

+++++++[>+++++++<-]>-[>++>+>++>++>++>++>++<<<<<<<-]
+++++++++++++++[>+>>+>>>+>+<<<<<<<-]>+.>++++.>+++.>+.>++++.>.>+++++++++.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p4radox
Välkommen tillbaka, ÖÄ, jag och Bamse har saknat dig!
*bort*

Fick mig o skratta så högt.

Permalänk
Medlem

Härligt med lite drag här igen Bamse

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Kan vi inte ha vitvaruforumet som en undersektion? :]

Permalänk
Medlem

danke

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Avstängd

Fräsigt!

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

fan vad fett! Ö.Ä. rulez!

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk

JIPPPICOWEHOO!! Underbara minnen från ÖÄ! Glömmer aldrig alla skratt ja haft från gamla hjältar som Apansson m.m. Undrar om det blir samma som gamla ÖÄ. Troligtvis blir det mycket striktare men man lär ju få sig lite underhållning nu med iaf.

Välkomna tillbaka alla!

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk

För jävla korkat att stänga ner den från första början. =P

Visa signatur

"Your ad here"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkepenke
För jävla korkat att stänga ner den från första början. =P

Faktiskt så var det väl bra.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

yay!

Bra idé att göra så att man måste ha varit medlem ett tag för att kunna gå in här! Då slipper man dom som registrerar sig enbart för övriga ämnen!