Övriga ämnen återlanseras

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Murvel
Bara jag som tycker det är intressant att 268 personer har kommenterat att ÖA är tillbaka samtidigt som endast 8 har kommenterat nyheten om Centrino Pro. Får mig att undra om folk är här för rätt anledning ibland..

Jag är mest här för forumet i sig, inte för nyheterna. Det finns ju tekniktrådar med betydligt fler svar än den här tråden också

Visa signatur

System.out.print(madness ? this.is.SPARTA : "");

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Murvel
Bara jag som tycker det är intressant att 268 personer har kommenterat att ÖA är tillbaka samtidigt som endast 8 har kommenterat nyheten om Centrino Pro. Får mig att undra om folk är här för rätt anledning ibland..

För mig så är det just nu en större grej med ÖÄ än Centrino Pro. Jag brukar iof inte kommentera nyheter i vanliga fall heller utan hänger mest i andra delar av forumet inkl. övriga ämnen. Klart det blir poppis när det kommer tillbaka.

Bara för att man ibland kan bryta sig loss och diskutera även alldagliga saker än bara teknik så betyder det ju inte att man är på fel plats. Ingen tvingar ÖÄ-motståndarna att gå in i den delen av forumet. Om det är så otroligt irriterande så kan man säkert be moderatorerna om att få bli blockerad från just den delen om det sticker så i ögonen.

Permalänk
Medlem

Jahoo!! Tummarna upp! Då är man tillbaka igen!

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Murvel
Bara jag som tycker det är intressant att 268 personer har kommenterat att ÖA är tillbaka samtidigt som endast 8 har kommenterat nyheten om Centrino Pro. Får mig att undra om folk är här för rätt anledning ibland..

Folk har väl inte gått runt och väntat i två år på Centrino Pro direkt...

Permalänk
Hedersmedlem

Neeeeeeej, här sliter man och jobbar i sthlm, och vad möts man av när man kommer hem?? anarki och förfall

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garland Greene
Neeeeeeej, här sliter man och jobbar i sthlm, och vad möts man av när man kommer hem?? anarki och förfall

Så går det när man är borta.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Så går det när man är borta.

bah, dagens moderatorer är klart släpphänta.. vänta bara tills jag vilat mig lite så skall här styras upp verksamheten igen

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garland Greene
bah, dagens moderatorer är klart släpphänta.. vänta bara tills jag vilat mig lite så skall här styras upp verksamheten igen

WTF av någon anledning blev jag glad av att se dig igen. Undra om jag verkligen är sjuk på riktigt och min onda hals egentligen är någon värre infektion som har satt sig på hjärnan.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xtermin8
WTF av någon anledning blev jag glad av att se dig igen. Undra om jag verkligen är sjuk på riktigt och min onda hals egentligen är någon värre infektion som har satt sig på hjärnan.

Om du blir glad åt att se mig så har nog nån kissat i din genpool, sök läkare

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk

Det var på tiden. Nu är det bara hålla tummarna att det blir som det en gång var. (får läsa igenom forumet mer senare när man kommer hem.)

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Är det tillåtet att skapa trådar direkt i forumet Övriga Ämnen, alltså inte i de tre underforumen?
Det finns inga nya trådar där nu (förutom denna), antar att det är så av en anledning. Är alla lite småskraja över att få moderatorernas vrede riktade över sig, all den råstyrka de samlat på sig under dessa två år, eller saknas det ämnen?

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garland Greene
Om du blir glad åt att se mig så har nog nån kissat i din genpool, sök läkare

såsåså, nu är det dags för farbror Garland att han tar sina piller så han blir som folk igen.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluray
Är det tillåtet att skapa trådar direkt i forumet Övriga Ämnen, alltså inte i de tre underforumen?
Det finns inga nya trådar där nu (förutom denna), antar att det är så av en anledning. Är alla lite småskraja över att få moderatorernas vrede riktade över sig, all den råstyrka de samlat på sig under dessa två år, eller saknas det ämnen?

Alla ämnen passar i underforumen.

Permalänk
Medlem

Vilken underbar födelsedagspresent! (Äntligen myndig)

Visa signatur

iMac 27" Quad + Canon 20D + EF 17-35/2.8L (säljes) + Konica TC + 28mm/1.8 + Leica M8 KÖPES

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Det var på tiden. Nu är det bara hålla tummarna att det blir som det en gång var. (får läsa igenom forumet mer senare när man kommer hem.)

Bergmanman!!!

Herrejävlar det var inte igår.

Tror dock inte att ÖÄ kommer blir vad det en gång var.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Bergmanman!!!

Herrejävlar det var inte igår.

Tror dock inte att ÖÄ kommer blir vad det en gång var.

Nej fy fan, man får hoppas att alla gamla ÖA-rävar kommer tillbaka nu.
Man har många fina minnen från förr.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garland Greene
Neeeeeeej, här sliter man och jobbar i sthlm, och vad möts man av när man kommer hem?? anarki och förfall

GG!

Din gamle räv. Se till att hålla koll på ÖÄ nu.

Jag har inte mycket för mig för tillfället, och jag skulle nog bli en hård men rättvis moderator.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av korda
GG!

Din gamle räv. Se till att hålla koll på ÖÄ nu.

Jag har inte mycket för mig för tillfället, och jag skulle nog bli en hård men rättvis moderator.

Korda din vinlus

det var inte igår man piskade dig i UT inte.

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Murvel
Bara jag som tycker det är intressant att 268 personer har kommenterat att ÖA är tillbaka samtidigt som endast 8 har kommenterat nyheten om Centrino Pro. Får mig att undra om folk är här för rätt anledning ibland..

Bara för att man läser en intressant nyhet, måste man då kommentera den? Anledningen till hysterin runt denna nyhet är ju för att den är lite speciell och sticker ut en del gent emot de andra nyheterna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garland Greene

det var inte igår man piskade dig i UT inte.

Hehe.

Nej, åren går fort.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av korda
Hehe.

Nej, åren går fort.

Usch ja.. nu är man ju gammal...

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk

det var tack vare denna tråden man hängde på swec, folk som hänger här är undermedvetet medvetna om vad för transistorcount det är på en centrino, dvs att centrio är ointressant. anledningen att man gick med här för 6 år sen va just denna tråden, sen dök det upp ett gäng " ack så coola" administratörer och började flytta trådar, bana folk, bete sig allmänt illa åt. borde vara anledningen att hälften av gänget lämnade swec. men nu så verkar det som om någon fått förnuftet tillbaka... alltid nått! kommer jag förmodligen bli banad för för att jag uttrycker mig. (sätter säkert skräck i nån 14is som undrar hur man installerar en fläkt men skriver i fel forum) men hey what, jag har fler ipadresser!!
sov gött era glädjedödare!

edit: oops glömde det viktigaste, värre forumsfacister får man leta efter, ps: jangvik du vet vad jag menar, (det va inte igår btw)

Visa signatur

"Your ad here"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkepenke
det var tack vare denna tråden man hängde på swec, folk som hänger här är undermedvetet medvetna om vad för transistorcount det är på en centrino, dvs att centrio är ointressant. anledningen att man gick med här för 6 år sen va just denna tråden, sen dök det upp ett gäng " ack så coola" administratörer och började flytta trådar, bana folk, bete sig allmänt illa åt. borde vara anledningen att hälften av gänget lämnade swec. men nu så verkar det som om någon fått förnuftet tillbaka... alltid nått! kommer jag förmodligen bli banad för för att jag uttrycker mig. (sätter säkert skräck i nån 14is som undrar hur man installerar en fläkt men skriver i fel forum) men hey what, jag har fler ipadresser!!
sov gött era glädjedödare!

edit: oops glömde det viktigaste, värre forumsfacister får man leta efter, ps: jangvik du vet vad jag menar, (det va inte igår btw)

Tja om du nu verkligen vill bli avstängd och anstränger dig för det så ska jag inte vara sämre.

Bye

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
Tja om du nu verkligen vill bli avstängd och anstränger dig för det så ska jag inte vara sämre.

Bye

Första avstäningen för ÖÄ?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Frågan är om det är någon idé att komma tillbaks, ÖÄ var sjukt bra när det var som bäst, men de roligaste medlemmarna var de som var där bara för ÖÄ och de flesta försvann från swecen helt och hållet när det stängdes. Jag tycker att ni ska plocka fram dom gamla trådarna, vilken jäkla nostalgitripp det skulle bli att läsa igenom dom nu.

Vi vill se mer av dina exploderande räkor

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

Det är nästan så man börjar gråta av lycka

Visa signatur

Erfarenhet är något man får precis efter man hade behövt det.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/regel7.png

Permalänk
Medlem

Ameh.. Just när jag börjat gilla ett annat stort forum med mycket ÖÄ.. Men men, vi tackar för det här

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

OJ, det var temf''' inte igår. Vore kul om samma folk kom tillbaka, men det är väl inte så stor chans. Dom flesta har väl tagit sig vidare till något annat (typ jag)...

Visa signatur

Hellre död än röd

Permalänk
Medlem

Hade varit trevligt om ni besvarade min fråga och inte allt annat of topic...
Ursäkta om jag nu lät egocentrisk.

Min fråga var: Då kan ni hänvisa en del av det som är "Off topic" dit? Brukar annars bli en del trådar som inte har så mycket med hårdvara att göra.