Övriga ämnen återlanseras

Permalänk

Haha, helikopterhatten FTW.

Visa signatur

Macbook PRO, 2.33Ghz, 3Gb RAM.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p4radox
Välkommen tillbaka, ÖÄ, jag och Bamse har saknat dig!
*bort*

Där är den katten ja. Läste nån tråd för några år sen med många bilder på photoshoppade djur i olika sammanhang, och jag har aldrig garvat så enormt mycket. Har letat den tråden med aldrig hittat den, så jag antar att den låg i ÖÄ.

Hoppas det dyker upp nån liknande tråd igen

Permalänk
Medlem

äntligen! nu kan man besöka forumet igen!
Älska Bamse!

Visa signatur

men ja!

Permalänk
Medlem

Bamsediskussioner blev bannlysta så ge fan i att dra upp bamse igen. Det borde ju de som har "rätt" att skriva här veta. Minns ni inte att det blev varning så fort man började jiddra om bamse?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Bamsediskussioner blev bannlysta så ge fan i att dra upp bamse igen. Det borde ju de som har "rätt" att skriva här veta. Minns ni inte att det blev varning så fort man började jiddra om bamse?

Helt rätt.

Bamse blev omhändertagen av djurskyddsmyndigheterna eftersom han for väldigt illa av att kastas fram och tillbaka mellan olika trådar där han egentligen inte hörde hemma. Därför kan han inte längre medverka i trådar på SweClockers.

Om han han skulle dyka upp i någon tråd igen kommer personen som lägger upp honom där att varnas för kattplågeri. Förstått?

Om någon har något mot detta så går det bra att kontakta mig, PM eller mail.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Bamsediskussioner blev bannlysta så ge fan i att dra upp bamse igen. Det borde ju de som har "rätt" att skriva här veta. Minns ni inte att det blev varning så fort man började jiddra om bamse?

De kanske var lite därför jag tyckte det var dags att återuppliva den lilla sötnosen?

Visa signatur

+++++++[>+++++++<-]>-[>++>+>++>++>++>++>++<<<<<<<-]
+++++++++++++++[>+>>+>>>+>+<<<<<<<-]>+.>++++.>+++.>+.>++++.>.>+++++++++.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p4radox
De kanske var lite därför jag tyckte det var dags att återuppliva den lilla sötnosen?

För att han bannlystes innan ÖÄ försvann? Ingen bra idé enligt mig.

Permalänk
Medlem

Jag noterar att moderatorerna hittils har varit ovanligt snälla, bra mycket snällare än vad jag någonsin kunnat ana.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Jag noterar att moderatorerna hittils har varit ovanligt snälla, bra mycket snällare än vad jag någonsin kunnat ana.

Äre så?

Tveka inte att rapportera om du inte håller med oss eller om du tycker vi har missat något!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Jag noterar att moderatorerna hittils har varit ovanligt snälla, bra mycket snällare än vad jag någonsin kunnat ana.

Lite ringrostiga kanske, vänta bara tills vi är inskjutna och uppe i fart

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
Lite ringrostiga kanske, vänta bara tills vi är inskjutna och uppe i fart

pfffft

Bara du som är ringrostig.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Så många moderatorer i samma tråd... läskigt.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Så många moderatorer i samma tråd... läskigt.

så så så.. vi är inte farliga.. följ med här så ska vi ta hand om dig

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OSkar000
så så så.. vi är inte farliga.. följ med här så ska vi ta hand om dig

Hahaha, oj oj oj, nu kom jag att tänka på när jag och en polare blev lurad av en några år äldre norrman att följa med honom och ta en öl i hans lägenhet. Slutade med att han stod med en kökskniv i högsta hugg och sa "Och det är nu jag skall dräpa er". Det var en rolig kväll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Hahaha, oj oj oj, nu kom jag att tänka på när jag och en polare blev lurad av en några år äldre norrman att följa med honom och ta en öl i hans lägenhet. Slutade med att han stod med en kökskniv i högsta hugg och sa "Och det är nu jag skall dräpa er". Det var en rolig kväll.

hahaha ja, så det är mördad jag blir om jag låter moderatorerna ta hand om mig? Jag vill inte!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
hahaha ja, så det är mördad jag blir om jag låter moderatorerna ta hand om mig? Jag vill inte!

Bäst att du sköter dig då...

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas
Bäst att du sköter dig då...

Jag har skött mig sen 2002 iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Jag har skött mig sen 2002 iaf.

Ute på tunn is

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprite
Ute på tunn is

Vad menar du? hehe.

Jag är lycklig över att ÖÄ är tillbaka. Har alltid hängt här varje dag trors avsaknaden av ÖÄ. Det finns de trådarna man verkligen har saknat, dabear som träffar tjejer, folk som micrar skålar som exploderar och sytrådar.

Permalänk
Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

tackar

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk

Enligt mig så är ÖÄ inget annat än att fördriva tiden på medans man väntar på svar i min nya problemtråd.

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem

Kan vara bra med en återlansering. Då kan ni hänvisa en del av det som är "Off topic" dit? Brukar annars bli en del trådar som inte har så mycket med hårdvara att göra.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Jag har skött mig sen 2002 iaf.

I'm watching you...

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
I'm watching you... http://smiliesftw.com/x/madcoolsquint.gif

Du och dina smilisar ... Jag håller mig till mina favoriter:

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
Du och dina smilisar ... Jag håller mig till mina favoriter: [en massa smileys]

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Hedersmedlem

... nu ser ni hur det går till i moderatorsektionen, inte undra på att saker tar tid att få gjorda!

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas
... nu ser ni hur det går till i moderatorsektionen, inte undra på att saker tar tid att få gjorda!

Haha. Jo, det verkar vettigt

Kul att övriga ämnen återlanserats, mest för akademiska ämnen och andra trådar som inte rör just teknik. Men snälla, låt det inte spåra ut helt igen, som trådar som bara handlar om katter med färgglada mössor. Nån gyllene medelväg lär det väl finnas även här.

Visa signatur

System.out.print(madness ? this.is.SPARTA : "");

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas
... nu ser ni hur det går till i moderatorsektionen, inte undra på att saker tar tid att få gjorda!

Äntligen så ser man lite mer av dem och det tycker jag är trevligt.
Trots indirekta hot riktade mot mig.

Permalänk
Medlem

Liiite gott..

Visa signatur

Ich Mag Zu Scheissen, Das Bist So Schön, Und Das Reichen Lecker

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker det är intressant att 268 personer har kommenterat att ÖA är tillbaka samtidigt som endast 8 har kommenterat nyheten om Centrino Pro. Får mig att undra om folk är här för rätt anledning ibland..

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz