World of Warcraft-tråden del 4

Permalänk

nu kan jag inte utala mig om hur dualwield funkar vid lägre lvl, men vid lvl 70 finns det inget som heter snabbt OH vapen...
Du gör mer dmg med ett grönt lvl 70 vapen med 2,6 i attackspeed än med en den snabba gladiator yxan med 1,X i attackspeed. Tyvär har jag testat detta själv. Dessutom gör du ÖVERLÄGSET mest skada om du kör WF på båda vapnen om du har 2 stycken långsamma, med en snabb OH funkar rockbiter bätre men det är ändå sämre än ett långsamt som du kan köra WF på även om det långsamma är betydligt "sämre".

Permalänk
Medlem

Hej, jag heter Sando och har varit beroende av World of Warcraft i snart 4 år.

Men nu är det äntligen över Härlig känsla måste jag säga

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Hej, jag heter Sando och har varit beroende av World of Warcraft i snart 4 år.

Men nu är det äntligen över Härlig känsla måste jag säga

Ens funnits i 4 år?
Trodde det var inne på typ 3dje.

You'll be back.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Ens funnits i 4 år?
Trodde det var inne på typ 3dje.

You'll be back.

Beta sen Oktober 2003 (Goda minnen på koreanska betan )

Varit fri nu hela 2 månader
Får se om wotlk kan få en att börja igen, förhoppningsvis inte om andra spel kommit ut

Permalänk
Medlem

Jag börja spela i europeiska stängda betan.. vilken började nångång på hösten/vintern 2003.

Och nej, jag kommer inte tillbaka kontot har redan getts bort.. och att levla en ny karaktär är det inte frågan om. Har spelat samma i 2 år nu, så det får vara bra för mig.

jaja, nya bekymmer nudå. Förut var det ryggen, ögonen, handlederna etc... nu är det levern xD

Anyways, jag spelade faktiskt inte så mycket under de 4 åren. Jag tror inte att jag har en sammanlagd /played på över 130 dagar ens.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janss0n
3-sec hidden CD är det. har dock för mig man tjänade mest på att köra WF i båda händer om man har seg off-hand.

om du höger klickar på WF skillen i spellbook så du får lägga på den manuellt funkar det inte då heller ? för högerklickar du på baren så kommer den på 1 vapen vet inte om du måste lägga ner 2 och lägga manuellt på ena. kom ej ihåg ett tagsen jag lira shaman.

Spelade en shaman för inte så länge sen, dock bara lvl 48-50 så vet ej hur det är med högre lvl windfury, men när jag skulle sätta på windfury på vapnena så tryckte jag bara på min bindade WF-knapp på tgntbordet 2ggr, så hade jag WF på båda :>

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Lirar shaman nu, och för att jag ska få WF på båda vapnen så gör jag följande:

1. Tar Main Hand och stoppar i inventory
2. Klickar på WF
3. Stoppar tillbaka Main Hand
4. Klickar på WF

Verkar inte fungera på något annat vis, för mig iaf

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Jag börja spela i europeiska stängda betan.. vilken började nångång på hösten/vintern 2003.

Och nej, jag kommer inte tillbaka kontot har redan getts bort.. och att levla en ny karaktär är det inte frågan om. Har spelat samma i 2 år nu, så det får vara bra för mig.

jaja, nya bekymmer nudå. Förut var det ryggen, ögonen, handlederna etc... nu är det levern xD

Anyways, jag spelade faktiskt inte så mycket under de 4 åren. Jag tror inte att jag har en sammanlagd /played på över 130 dagar ens.

Citat:

från www.wowwiki.com

"The World of Warcraft Closed Beta test officially began on March 19, 2004."

"World of Warcraft European Closed Beta Test Starts! - 30/09/2004, 23:56"

"By November 8th, the fog of war will be lifted and Blizzard will invite thousands of North American gamers to take a free tour of the epic World of Warcraft. This will be the final stage of testing for the massive online world before it ships to stores in the U.S. and Canada for a November 23, 2004 Street Date."

Själv började jag med den öppna EU-betan men har haft 2 längre uppehåll i mitt spelande.

Visa signatur

Legitimerad stofil

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Jag börja spela i europeiska stängda betan.. vilken började nångång på hösten/vintern 2003.

Och nej, jag kommer inte tillbaka kontot har redan getts bort.. och att levla en ny karaktär är det inte frågan om. Har spelat samma i 2 år nu, så det får vara bra för mig.

jaja, nya bekymmer nudå. Förut var det ryggen, ögonen, handlederna etc... nu är det levern xD

Anyways, jag spelade faktiskt inte så mycket under de 4 åren. Jag tror inte att jag har en sammanlagd /played på över 130 dagar ens.

Isåfall är det grattis som gäller

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
nu kan jag inte utala mig om hur dualwield funkar vid lägre lvl, men vid lvl 70 finns det inget som heter snabbt OH vapen...
Du gör mer dmg med ett grönt lvl 70 vapen med 2,6 i attackspeed än med en den snabba gladiator yxan med 1,X i attackspeed. Tyvär har jag testat detta själv. Dessutom gör du ÖVERLÄGSET mest skada om du kör WF på båda vapnen om du har 2 stycken långsamma, med en snabb OH funkar rockbiter bätre men det är ändå sämre än ett långsamt som du kan köra WF på även om det långsamma är betydligt "sämre".

Väl rutet, kamrat.

Permalänk
Medlem

Jag har börjat spela igen efter en längre tids uppehåll. Min gubbe är snart 60 och jag behöver således skaffa expansionen. Min fråga är då: Kan jag köpa lillbrorsans TBC? Han har slutat spela och har ingen användning för det längre, kan jag då ta över hans kopia?

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halogen
Jag har börjat spela igen efter en längre tids uppehåll. Min gubbe är snart 60 och jag behöver således skaffa expansionen. Min fråga är då: Kan jag köpa lillbrorsans TBC? Han har slutat spela och har ingen användning för det längre, kan jag då ta över hans kopia?

Nej du får cdkey som du knappar in i ditt konto för att uppdatera till tbc har han redan gjort det på sitt konto så kan du inte använda den igen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halogen
Jag har börjat spela igen efter en längre tids uppehåll. Min gubbe är snart 60 och jag behöver således skaffa expansionen. Min fråga är då: Kan jag köpa lillbrorsans TBC? Han har slutat spela och har ingen användning för det längre, kan jag då ta över hans kopia?

Ne tror inte det då de blir knutet till hans konto

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Happ. Då får jag väl köpa ett eget då. :/

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AJL
Lirar shaman nu, och för att jag ska få WF på båda vapnen så gör jag följande:

1. Tar Main Hand och stoppar i inventory
2. Klickar på WF
3. Stoppar tillbaka Main Hand
4. Klickar på WF

Verkar inte fungera på något annat vis, för mig iaf

På min shaman klickar jag på WF skillen 2ggr så får jag det på MH & OT.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
På min shaman klickar jag på WF skillen 2ggr så får jag det på MH & OT.

Precis samma här..
Börja precis lira igen efter nya delar till datorn kommit som inte ger mig en fps på 20

62 snart 63 shaman.

Klickar 2ggr på skillen.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

klicka 2 gånger för skillen fungerade med rank 3 men tydligen inte med rank 4 =S ska forska lite mer i det hela, alt vänta 1 år på ett gm-svar kanske.....

edit fick ett mail av en gm till en ticket jag öppna i går, kan ha o göra med mitt ui sa dom men i vilket fall som helst fungerar det nu igen

lite mysko är det ifl sålänge det fungerar är jag glad

Visa signatur

i5-4670k - Asus Maximus Hero z87 - Nvidia GTX 780 - Samsung 840 pro 250Gb - Crucial Ballistix 16GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rusiak
Själv började jag med den öppna EU-betan men har haft 2 längre uppehåll i mitt spelande.

Hmm, jag missade ett år hehe ^^

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Hmm, jag missade ett år hehe ^^

Ja wow har den effekten, man tappar lätt ett år eller två

Visa signatur

Legitimerad stofil

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Livegamers
Nej du får cdkey som du knappar in i ditt konto för att uppdatera till tbc har han redan gjort det på sitt konto så kan du inte använda den igen.

Är du verkligen säker på det? Jag lånade nämligen polarens original-wow och installerade med hans key, gick utmärkt (hade slarvat bort mitt exemplar). Antar att samma borde gälla för tbc?

Sen är iofs antagligen detta inget att rekommendera då det säkerligen bryter mot blizzards eula.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
Är du verkligen säker på det? Jag lånade nämligen polarens original-wow och installerade med hans key, gick utmärkt (hade slarvat bort mitt exemplar). Antar att samma borde gälla för tbc?

Sen är iofs antagligen detta inget att rekommendera då det säkerligen bryter mot blizzards eula.

Installera är en sak, dock är en cd-nyckel knutet till ett konto. Så han kan inte ta sin brors tbc, som redan är knutet till det kontot, och sedan uppgradera sitt eget konto med.

Visa signatur

Legitimerad stofil

Permalänk
Medlem

Man använder ingen key för att installera spelet, är väl endast för aktivering av kontot?

Permalänk
Medlem

Det är vad jag kommer ihåg med. cd-keyn används bara till kontot, inte vid installering.

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

Wohoo, dingade min andra lvl 70, så är det AV weekend på det
FREE EPIX!

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem

Detta har säkert varit på tapeten innan, men det skadar inte att ta upp det igen hoppas jag.

Jag har en lvl 70 full epic rogue (merciless, kara och gruul typ) med 375 herbalism och 340 enchanting. Vad är bästa sättet att få pengar? Jag gör skettis och ogri'la dailysen btw.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av curl
Detta har säkert varit på tapeten innan, men det skadar inte att ta upp det igen hoppas jag.

Jag har en lvl 70 full epic rogue (merciless, kara och gruul typ) med 375 herbalism och 340 enchanting. Vad är bästa sättet att få pengar? Jag gör skettis och ogri'la dailysen btw.

herba kan ge rätt ok med gold

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

a

undrar om någon är bra på att göra macro
orkar inte trycka på alla tre spells så vill ha ett macro för corruption,curse of agony och siphon life om någon kan göra ett sådant skulle vara mycket tacksam!

Permalänk
Medlem

du vill alltså göra din "skill"klass ännu lättare att spela? kul.. och jag vet inte hur man gör, eller om det ens går.

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

a

de ska på något sätt att göra ett sånt har gjort ett sånt till mage men instant pyro activerade alla trinkets å saker på 1 knapp fast har glömt hur jag gjorde

Permalänk

Testa med

/castsequence reset=target Curse Of Agony, Corruption, Siphon Life

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .