Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Permalänk
Medlem

Måste nog vara Farming Simulator 2011. Jag har ingen aning varför jag köpte det...

Lite Crysis 2 ångrar man också :/

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem

Age of Conan collectors. Köpte och spelade några timmar endast!

Permalänk
Medlem

Jag ångrar inga spel däremot så ångrar jag att jag inte behöll dessa testprogram

Final Reality: Bästa musiken och lätt den häftigaste benchmarken när den kom. http://www.youtube.com/watch?v=IT4cM3FNX4Q
3DMark01: Visst det såg bra ut när det kom men grafiken är inget vidare. Minns iaf när man bara fick se en tjej som flög och när de två kassa Voodoo 2 korten byttes ut mot ett TNT 2 Ultra så såg man att det var en drake som hon flög på. http://www.youtube.com/watch?v=Wa3p3KysQ5U
3DMark06: Den här har jag många minnen av. Favoritscenen var utan tvekan det flygande skeppet och sjöodjuret som kom upp ur vattnet. http://www.youtube.com/watch?v=C3TKxc9RXx8

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Barry:

Sämsta skiten någonsin...

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Skrivet av jaomi:

Hur kan du säga portal 2??

Mitt är nog att jag testade wow i ca 3 dar eller nåt.

Permalänk
Medlem

Sämsta jävla spelet jag köpt är nog duke nukem forever. Hade förhandsbokat det och hämtade ut det på releasedagen för fullpris ofc. Tror jag spelat det totalt 1-2 timmar sen har det bara legat.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av kagstrom2100:

Hur kan du säga portal 2??

Mitt är nog att jag testade wow i ca 3 dar eller nåt.

Jag hoppas du driver med oss, annars är det nog dags att ta en kurs i läsförståelse ; )

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

WoW, CS, Elder Scrolls... dessa 3 skitspel är fanimej de sämsta jag spelat!

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fronix:

WoW, CS, Elder Scrolls... dessa 3 skitspel är fanimej de sämsta jag spelat!

Du är medveten om att Elder Scrolls bara syftar till spelserien?

Permalänk
Medlem

Köpa spel? ^^ Nä men skojjade. Har inte köpt några pc-spel jag ångrat faktiskt.

Däremot var hela köpet med Xbox 360 + massa spel totalt slöseri med pengar.

Visa signatur

/dev/null

Permalänk
Medlem

lineage...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

RUNE, Morrowind och Doom III hamnade snabbt på hyllan..

Permalänk
Medlem

Rift.... köpte collectors edition, kom till lvl 20... Wow kopia! Räcker med att lag spelat wow i 6 år!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Många drar upp skitspel, det är helt förståeligt för vissa spel är riktigt fulla av buggar osv. men.. Halflife 2? Metro 2033? Bioshock? Really? Smakerna är verkligen blandande i denna tråden!

Min egna "skit-jag-ångrar-att-jag-testade-spela":

  • Alice Madness Returns

  • Alone in the dark (senaste liret)

  • Assassins Creed-spelen (jag har försökt gilla dem alla men nej..)

  • Borderlands

  • CS

  • Driver San Fransisco

  • Far Cry 2

  • Fear 2-3

  • Gray Matter

  • Hard Reset

  • Homefront

  • Red Faction Armageddon

  • Resident Evil 5

  • Stalker

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Många drar upp skitspel, det är helt förståeligt för vissa spel är riktigt fulla av buggar osv. men.. Halflife 2? Metro 2033? Bioshock? Really? Smakerna är verkligen blandande i denna tråden!

Min egna "skit-jag-ångrar-att-jag-testade-spela":

  • Alice Madness Returns

  • Alone in the dark (senaste liret)

  • Assassins Creed-spelen (jag har försökt gilla dem alla men nej..)

  • Borderlands

  • CS

  • Driver San Fransisco

  • Far Cry 2

  • Fear 2-3

  • Gray Matter

  • Hard Reset

  • Homefront

  • Red Faction Armageddon

  • Resident Evil 5

  • Stalker

Många ångrar att de lagt ner så mycket tid på de spelen.

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Det enda jag verkligen ångrar att jag skaffade var Operation Flashpoint - Dragon Rising. Jag visste att det inte var originalutvecklaren men reklamen var grym och lovade i princip det bästa öppna fps-spelet någonsin...

Codemasters slakt på en av de bättre spelen i fps-historien var total. Det fanns inget av det som utlovats och Codemasters själva drog in "supporten" efter 2-3 månader då spelet var bortom räddning.

"Dragon Rising" är det hittills enda spel jag returnerat som en defekt vara alternativt bedrägeri (ja det gick att skicka in även efter att jag öppnat, installerat och spelat det (nåja, försökt spela iaf) , det säger en hel del om vilket skit det var).

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Du är medveten om att Elder Scrolls bara syftar till spelserien?

Exakt vad jag menade, hela spelserien..

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Inaktiv

Bioshock 2

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fyren:

Swtor, körde en vecka. 800kr åt helvete

Du är inte ensam iaf. Jag höll dock ut it lite drygt två veckor eftersom jag hade bestämt mig för att gilla det på förhand...

Skrivet av 13ers3rk:

Diablo III

Hihi, Troll? xD Kul att ångra ett spel som inte släppts än

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk

Black Ops

Visa signatur

- i7 2600K @ 4,8GHz - MSI GTX 770 - Fractal Design 1000W R3 - 8 GB DDR3 @ 2000 MHz - 250GB Samsung 840 -

Permalänk
Medlem

Varför ånger? Erfarenhet är den äkta rikedomen.

Permalänk

EVE Online, ärligt talat så skulle jag nog älskat spelet om jag bara fortsatt .. men det hade för lång inlärningskurva.

Visa signatur

Case - Silverstone Raven Rv03 → Mobo - Asus P8P67 Pro rev b3
CPU - i7 2600k @ 4,5 ghz → Corsair H70
PSU - Corsair AX850+ → RAM - x4 4gb Xms3
GPU - Gtx 580 →

Permalänk

Killing floor!

Permalänk

Frontline: Fuel of War.

Visa signatur

Ryzen 3700x, 32 Gb Corsair Vengence 3000 Mhz CL16, MSI X570 Gaming Edge, Silicon Power 1TB NVMe SSD, 750 Gb Seagate Momentus XT, Seagate Barracuda 4 TB, Fractal Design Defice C TG,
LG 29EA93 2560x1080, Logitech G933, Razer Deathadder Respawn, Corsair Strafe RGB

Permalänk

Wow, för att det var ganska dyrt och jag aldrig tyckte att det var roligt, och skyrim. Man ska inte lägga så mycket tid på ett singleplayerspel imo.

Permalänk
Skrivet av Haffe:

Battlefield 2. Sämsta köpet jag någonsin gjort.

Hädelse!

Visa signatur

Jag drömmer mardrömmar om att installera chassifläktar

Permalänk
Medlem

Spelade en japansk beta av WOW, vilket jävla skitspel. Ramla genom hål i banan osv..

Visa signatur

RIVE |4930k | Sapphire Tri-X 290 CF | Asus VG248qe | Corsair Vengeance 16gb 2133mhz | AX1200i |
Clevo P370EM3 120hz | GTX680m SLI | i3740qm | Intel 520 180gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fronix:

Exakt vad jag menade, hela spelserien..

Så... Du har spelat första Elder Scrolls och fortsatte att spela kommande spel ett efter ett utan problem eller? Ångrar du all tid du lade ner eller att du köpt alla spel, testade i 10 min och slutade för att det var dåligt? Jag hatar inte, vill bara försöka förstå

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vlademil:

Så... Du har spelat första Elder Scrolls och fortsatte att spela kommande spel ett efter ett utan problem eller? Ångrar du all tid du lade ner eller att du köpt alla spel, testade i 10 min och slutade för att det var dåligt? Jag hatar inte, vill bara försöka förstå

Han förstår nog inte själv.