Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Permalänk
Medlem

DIAKATANA

Vi gjorde an benchmark om hur fort vi kunde avinstallera det. Man hade väntat och väntat och väntat och sen kom det..................................

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

DIAKATANA

Vi gjorde an benchmark om hur fort vi kunde avinstallera det. Man hade väntat och väntat och väntat och sen kom det..................................

Haha, kommer ihåg jag spelade demot på detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBoobs:

Skyrim
Saints Row 3

SR3 är det väl inget större fel på, drog till och med en beställning på det igår.
Annat var det med SR2, som var så dåligt att det aldrig borde släppts, åtminstone inte till PC.

Ångrar väl lite att man köpte både Warhammer Online och SWTOR, spelade inte något av de längre än en månad typ :/

Speciellt SWTOR, då man köpte Digital Deluxe...

Homefront, skitlöjligt skitspel. Inte undra på att utvecklarna gick i graven.

From Dust, värdelösa kontroller, vet inte ens om jag gav spelet 15 minuter.

Sitter och kämpar mig igenom Duke Nukem Forever, inte världens mest upphetsande spelupplevelse...

Sen lite honorary mentions till spel jag har lagt ner minst 100 timmar styck på, men inte ångrar speciellt många sekunder: Minecraft, GTA: VC/SA/4/TLAD/TBOGT, Skyrim, Just Cause 2.

Sen har vi BF3 och D3, som inte är uppe i så mycket tid än, men det är på väg!

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem

Nä duke nukem forever sög.

Permalänk
Medlem

WoW... jävlar vad mycket annat rooligt man kunde gjort med den tiden.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K @ Stock | Gigabyte GeForce GTX 560 Ti 1024MB OC SLI | Corsair TX 850W V2 | MSI P67A-GD55 REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | Intel SSD 320 120GB OEM | 2TB Seagate Barracuda Green

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Tråden är inte till för HoN vs LoL vs Dota-diskussioner.

Permalänk
Medlem

Duke Nukem Forever
Diablo 3
och
World in conflict

Permalänk
Medlem

Warhammer MMO't. Kommer inte ens ihåg vad det heter. Satans tråkigt var det iaf. Spelade nog 3-4 timmar

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

WoW. Samma anledning som de flesta andra här i tråden.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Alla CoD spel efter 4:an...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Sims det förstörde mina betyg när jag gick i 6an

ångrar även att jag köpte blops och mw3.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

behöver ej säga nått mer en flyff (fly for fun)

Visa signatur

:)

Permalänk

Uppföljaren till Operation Flashpoint. Har tagit mig lång tid att förtränga vad det hette och vill inte bli påmind.

Visa signatur

ASUS P6T | Intel i7@4ghz | MSI 680GTX | 3x4gb+3x2gb DDR3 BCLK 195 |Intel X25M 160GB G2 x2 | WD Raptor X Gamer 150gb | SpinPoint F1 1TB | WD Green 1TB |

Permalänk
Medlem

Daikatana
Duke Nukem Forever
Dragon's Dogma

Dogma var inte så dåligt i sig, men jag fann det ha problem med hur det informerar spelaren (tänk det engelska ordet conveyance), kameran under strid (klättring på monster), ingen vettig fast travel eller vettig auto-save. Visst det går att "fast travel" till slottet men jämför det med mer flexibla Skyrim så är det halvdant gjort att dem kan lika gärna ha skippat det i spelet. Auto-saves finns men det sker så få ggr att det är enormt frustrerande att springa en lång jävla väg bara för att kunna slutföra en quest då jag dör ofta av banditer som kommer i vägen, för mig så är dessa "problem" game-breaking. Jag är nu inte ett dugg motiverad till att klara spelet, avsaknad ren co-op istället för pawns är en besvikelse också.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Kan inte säga att jag ångrar att jag spelat något spel.
Visst, det finns väl en hel del spel man provat någon timme och sedan tyckt att det var trist och aldrig återkommit.
Men då har man ju lärt sig att det spelet inte var något att ha.
Det är ju knappast så att man sitter och spelar någon längre tid och sedan kommer på att man ångrar sig.

Dragon age är annars ett spel jag trodde skulle vara roligare, men som jag börja började lite på för att sedan låta det ruttna i hyllan.
Trodde jag skulle stå ut med tredjepersonperspektivet eftersom spelet skulle vara så bra, men som vanligt blev det för oengagerande och tråkigt.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

diablo 3 helt klart.

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

Alla spelade Tibia när jag gick i 5:an/6:an. Klarade av 5 minuter innan jag ville bränna ut det på en CD för att kunna äta upp det fysiskt och sedan blåsa skallen av mig.

Saints Row 2 var riktigt vidrigt också.

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk
Medlem

Ikariam, Lineage 2 och World of Warcraft

Tre spel, dom fördärvat mycket IRL.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Warhammer Online
Pool of Radiance

Visa signatur

Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).

Permalänk

ångrar att jag spelade diablo 2 så mycket som jag gjorde under min ungdom, älskar fortfarande de spelet, bästa spelet någonsinn.

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaZZymGuY:

behöver ej säga nått mer en flyff (fly for fun)

Haha, jag tyckte faktist att flyff var kul.

Permalänk
Medlem

Ett textbaserat äventyrsspel (mud) som jag la ner ungefär 4000 timmar och kanske 10000:- i "frivilliga donationer" på. I princip en onlinesekt som drivs och styrs av personer med sjukligt maktbehov. Det var nästan tio år sen jag la ner det men jag ryser ändå när jag tänker på det.

Permalänk
Medlem

Jag har nördat WoW i 6 år nu... Ångrar det dock inte

GTA IV ångrar jag. Köpte det på Steam, spelade i en timme och tog sen bort det igen. Kameran när man kör bil var ju så otroligt genomusel.

Permalänk

Phantasmagoria 2. Ett spel som inte många spelat kan jag tänka mig. Och nej, Ni missade inget. Usch vilket skräp.
Helt bizzart emellanåt.

Permalänk
Skrivet av Hawkeye01:

Haha, jag tyckte faktist att flyff var kul.

Men tog så himmelskt mycket tid!

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Måste nog säga WoW, Skyrim och Diablo 3.. WoW för all tid man lagt ner på det.. även om det var roligt som fan då att spela så är det lite surt nu! Skyrim var inte värt pengarna, och diablo 3 för att det känns att det var gjort för 7 åringar! Ett mer linjärt och förenklat spel får man söka efter!

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem

Metro 2033, på sin höjd 20 min spelande.
Starcraft 2, spelat i några timmar.

Båda helt bortkasstade pengar då de inte gav mig något nöje alls.

Permalänk
Medlem

NHL '09 - Det absolut sämsta spelet jag någonsin spelat. Inget är sämre förutom Metal Gear Solid 4 vilket möjligtvis har ännu sämre kontroll. MGS4 är dessutom det fulaste jag någonsin sett (fast vissa kanske älskar att stirra på en gammal gubbes rumpa).

Visa signatur

CPU Intel core i9 9900K COOLING NZXT Kraken X62 RAM 32Gb Corsair 3200Mhz GPU Asus RTX 2070 STRIX SSDs Corsair Force GT 120GB | Samsung EVO 500GB PSU Corsair AX 1200W 80+ GOLD CASE Fractal Design R5

Permalänk
Medlem

Battlefield 3, jävla skitspel

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Alla cod spel efter COD4.... amagad.
Fast slutade köpa efter blops