Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Din dummaste bedrift genom tiderna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis
jag har gjort liknade fast jag grina samtidigt också ;D

det är riktigt sjukt!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis
jag har gjort liknade fast jag grina samtidigt också ;D

haha grattis.. vilken prestation..

Permalänk
Testpilot

Skulle åka hem sent en gång med min moped, var väl precis när jag fyllt 15 så man var väl inte alltför försiktig i trafiken. Jag kom till en stor vägkorsning där en liten väg korsade en stor och jag kom från den lilla vägen. Vanligtvis är det trafikljus men just den här gången var dom trasiga och det blinkade bara gult, dum som jag var körde jag bara rakt på utan att kolla mig för och det var rätt nära att jag blev påkörd av en bil.

Som tur va (eller otur) så var det en polis som nästan kört på mig så han körde ikapp mig och pratade med mig, har aldrig gjort nått sånt dumt igen

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Hmm.. en väldigt korkad grej av mig var väl för ett par år sedan när jag och min kompis skulle hem från skolan.
Det finns en massa träd med små bär på vid cykelvägen som han plockade ner och kastade på mig (medans vi cyklade). Självklart måste jag hämnas, plockar ner en handfull bär själv ock sätter fart. Det jag inte märkte var att vägen svängde av och utan att jag han reagera drar jag rakt in i en lyktstolpe.

Som tur var lyckades jag vrida huvet så axeln tog smällen i stolpen.
Cykeln däremot var bara att skrota. Framgaffeln var böjd som en vinkelhake och det gick inte att vrida framhjulethjulet utan att det slog i ramen ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Blivit för full och gjort bort mig.

WORD!

Sitter just nu o försöker reparera gårdagens bravader.

Visa signatur

Blank

Permalänk

Var nere i Halmastad o gick på stan med 2 kompisar. jag själv körde inte utan en av de 2 och när vi ska lämmna allting så råkar vi på något änster hamna mitt i ett karnevaltåg med massa gamlabilar.
En S40 mitt bland där.. fy fan vad folk stod o kollade, skrattade och tog massa kort

jag har inte sett något från hallansnytt iaf men roligt om någon såg en S40 mitt bland där iaf så kan ni ha sett mig iaf

har även en ~8minuterslång film, blandannat där 3 poliser bara glor och en av säger att vägen är avspärrad. allting på film

slå det!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Det här är ju sinnessjukt dumt så det är skrattretande.
Skulle "rensa" ur kröken på mopeden, dvs tända eld i den så att all skit skulle gå bort.
Fråga mig inte varför men så skulle jag göra iaf.
Försöker få fart på skiten så det ska ta eld, men det blir ingen gnista eller något.
Då säger jag till polaren, gå och starta mopeden så kollar jag in i kröken.
Hände ingenting, så jag kollar närmare, och vips så kommer jordens eldhav mitt i ansiktet och jag blev totalt jävla bränd.
Fick ha solskyddfaktor 100 hela sommaren och ha keps på mig hela tiden.
Tur dock att jag inte fick några bestående ärr, jag ser fortfarande ut som en gud

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Lite spontant från olika delar av livet:

- När jag var liten, kanske 9 år, så satte jag eld på min egen byrålåda med hjälp av ett tänt ljus, lite deodorant och en stor dos nyfikenhet.

- I syslöjden satte jag nageln under nålen och råkade trycka till. Shocken blev så står att jag drog undan fingret och slet av nålen, så då gick av på mitten och satt kvar i fingret på mig.

- Ungefär samma ålder satt jag och en kompis i Kid Pix på vår skola och målade. Vi bestämde oss för att måla en teckning med nazi motiv och gjorde hakkors och händer med taggtråd och skrev "White Power". Som krona på verket bestämde vi att signera bilden med två namn på personer vi hatade.

- För inte så länge sedan så körde jag och några kompisar runt och snodde glassgubbar. Ni vet sådana där GB Glace "clowner" eller Diplom Is eskimoer. Det var iofs ganska roligt. Vi spanade in gubbarna, parkerade på avstånd och la sedan upp en plan för hur vi skulle gå tillväga. Te.x. en gång så släppte vi av operatören lite längre bort och han marcherade nonchalant bort till gubben och petade lite på den. När han ser att vi i bilen kommer tillbaka körandes så sliter han loss skiten och springer i full fart mot oss, som stannar och släpper in honom för att sedan köra vidare...

Permalänk
Medlem

I högstadiet sportade jag och några andra med att ta oss in på tjejernas hotmail-konton, dom hade alltid så enkla "hemliga frågor" som t.ex. Min katt osv. Man var ju inte speciellt populär efter det...

Kan också skriva "testat vad den röda knappen på baksidan av datorn gör" i mitt CV.

Det värsta jag gjort som jag aldrig kommer att kunna förlåta mig själv för var när jag som 10-11-12 åring MED FLIT kastade vår kanin så att den började blöda från nosen, den fick inga bestående men (tror jag) och den levde nog flera år efter det men jag får en klump i halsen av att bara tänka på det nu. Tycker så synd om den försvarslösa kaninen. Är för övrigt en riktig djurvän annars. Kan knappt krossa vissa större insekter som säger *KNARS* *KRASK*.

Visa signatur

Ettan: P160 + BlueStorm 500W - P5B Premium - E4300@3,2GHz - 2x1GB 800MHz - Palit 8800GT@710x1015 - 410GB - Samsung 206BW
Tvåan: NoName + 300W - MSI K8T NeoFIS2R - A64 3000+ - 2x512MB 400MHz - Leadtek 6800LE@16/6 och 403x451 - 80GB - 17" CRT

Permalänk

Ja dessa djur-grejer finns det väl massor av?

Syrran hade tämjt en liten kråkunge, som jag lade på en stickad mössa och så satt syrran och jag på golvet och passade det fina paketet. Stackars kråka ^^
Nikotin har väl inte varit direkt ovanligt
Sen har jag pajat ett värdefullt grafikkort (i lördags) som inköptes som julklapp för ca. 1500 kronor (150€).
Och skruvat upp stallet på gitarren utan den minsta vetskap om en gitarr
Sen att repa skivor är ju inte tu tal om. Är vardag.
Fastnat med tungan i en Coca-Cola flaska. "Vad sa du?" lär ha varit en vanlig kommentar vid tillfället. Var något år gammal ^^ Lossnade till sist
Retat upp fel personer

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk

Min dummaste bedrift måste ha varit att ha druckit en hel sjuttis, pga ett jävla vad på hundra spänn.
Hade halva kvar så sa killen, klunka den så får du 100kr, kom ihåg, du måste komma ihåg mitt namn kl 12. Dum som jag var tackade jag ja till vadet...
Minns inget efter det. Var inga roliga följder...

Permalänk
Medlem

lyckades snitta upp min vänstra tumme vilket reesulterade i tre stygn,
tisdagen efter hyvlade jag av en bit av höger tumme, det är inte lätt att göra något med båda tummarna i packet

Visa signatur

Alla fördelar har en nackdel

Permalänk
Medlem

Det mesta sjuka har hänt under mina tidigare år
När jag var omkring 11 höll jag på och gunga på nåt grejs man inte skulle gunga på med några polare i skolan när jag på något sätt hamnade med näsan under gungan och jävlar vad det blödde >.< ingen vacker syn precis.
Och så självklart på träslöjden höll vi på och göra små figurer i trä med vassa knivar, och jag höll kvinen på något konstigt sätt att jag råkade skära in en bit av fingret vid fingeravtrycken, det kändes konstigt men det gjorde inte ont =/, förmodligen chocken. Jag gillade våran träslöjdsläraren då så jag gick och visade det för honom, han blev CHOCKAD! XD
När jag var runt 7 år så gick jag på en lite mer tjockare vägg utomhus och råkade ramla ner, var några meter men det var kul
Något mer pinsamt var andra gången jag åkte skidor, tog en allt för svår backe och fick Gå ner för nästan hela.. PINSAMT
Dock har jag aldrig brutit någon ben i kroppen så jag antar att jag helt enkelt haft lite tur.
Förra sommaren råkade jag nästan köra av vägen när jag övningskörde på landsväg, blåste lite mycket då och min farsa tyckte att jag började bete mig som om jag var full så jag fick stanna bilen på gräset utanför vägen så han fick ta över ...

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

det där med donken och tro att det var morsan var det knepigaste på länge, jag har aldrig hört talats om den och har garanterat aldrig varit i närheten själv.

En gång bröt jag två ben på ett LAN. Det är ganska imponerande och jag är säkert typ ensam i sverige om det. Det var i en gymnastiksal och vi hade sådana där ringar man håller i (en i varje hand) som är fästa i en vajer så att man kan höja och sänka dem. Vi lekte lite med de där när vi hade tråkigt och hissade upp varandra i taket där man sedan skulle släppa och landa på en sån där supertjock matta på golvet. De som hade lite känska för det där gjorde ett litet knyck så att de inte föll spikrakt i golvet utan att de landade på rygg med hela kroppen samtidigt.

Jag fattade inte riktigt det där och gjorde spiken rakt ner i golvet... Jag fick gå med metallskena i ena skon i flera månader. Det var typ 5 år sedan nu. Kul liv, bra gjort tobbe...

Permalänk

När jag var väldigt liten hade vi precis byggt om vårt hus, och dörren hade flyttats, och det var nya trappor m.m. Sen när man skulle kolla för första
gången, trampar jag i luften och flyger ner istället. Snacka om proffs

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis
jag har gjort liknade fast jag grina samtidigt också ;D

Hur ska man bräcka det då?
En orgasm och ettt slaganfall samtidigt kanske ^^

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Hmm

# Skulle "frosta" av kylen, tog en kniv ich började hacka i kylskåpet, varpå nåt börjar pysa och ha sig, vilket visade sig vara ett freon-rör som gått sönder.

# Skulle ut och hänga upp en nytvättad matta mitt i vintern, går ut i t-shirt med pissblöt matta och hänger upp den, kommer till dörren som har gått i baklås, lagon kul.

# Kört moped full

# Skjutit fåglar och diverse folk med softairgun

Sen ett gäng till, men dom är alldeles för pinsamma/personliga att förtälja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
man har inte levt förens man sitter och sprutar jetbränsle ur röven samtidigt som man kaskadkräks i handfatet

been there done that

ingen trevlig upplevelse, drack alldeles för mycket och var tvungen att gå in på toan och skita, sitter där och mår piss, och inser att man måste spy, tur att handfatet var precis bredvid......

var för övrigt ett helvete att tvätta ur de där jävla handfatet sen..... och jag förnekar till min död att det hamnade nåt på golvet oavsett vad någon annan säger

sen skulle man gå hem, lyckades ta mig i säng till slut, sen vaknar man upp nästa dag med en hangover som kändes som den kunde konkurrera med heroinavvänjning, spya i hela sängen och lyset tänt......

kommer upp, slänger de nerspydda kläderna och lakanen längst ner i smutskorgen så de inte ska stinka, tömmer papperskorgen som är full med spya, tar en dusch och går upp och sätter mig för att käka frukost och hoppas att farsan inte märker nåt.

börjar käka frukost, tar en tugga gröt och springer iväg och spyr utav bara helvete, skyller på att jag blivit magsjuk (troligt liksom:p)..... anywho, slutar med att min farsa avslöjar mig, tvingar i mig en massa våfflor, som jag fick ner allt utom en sista tugga, varpå han tvingar i mig den sista och jag direkt springer iväg och spyr upp allt.

farsan drar iväg mig till ikea där jag går runt och mår skit, spyr lite på deras toalett. Sen är det dags för hockeyträning, är med i tio minuter sen går jag av och skyller på magsjuka. The worst day of my life helt enkelt.....

annars är det dummaste jag gjort är att jag försökte hångla med en brud på fyllan och får rånobben (till mitt försvar så verkade hon intresserad and all), två dagar senare blir hon ihop med min polare, de hade tydligen varit på gång som fan och jag hade inte hajat ett skit.... lagom dum man kände sig sen.....

blir förövrigt fortfarande 5 veckor senare mobbad för de

Visa signatur

well that's like.... your opinion..... man....

Permalänk
Medlem

Sprättat upp min vänstra tumme så det blev till att sy fem stygn...blev inte mkt bad den sommarn:(

Visa signatur

Jamen hejsan!

Permalänk
Vila i frid

Efter en blöt kväll på stan sätter vi oss i en taxi och beger oss hemåt. Lämnar av den första kompisen ute i ett villaområde, Äppelviken. Tämligen fina kåkar och fint folk. Vi kliver alla ur taxin och tar en cigg medan den första polaren ska betala sin del, varpå taxin sticker direkt.

En av polarna går över till andra sidan gatan och hittar ett vägbygge, med tillbehör, grävmaskiner, ångvält, spadar. Varpå han genast börjar rycka i dörrar och spakar. En annan är inte sen med att vara framme och pilla. Efter en stund inser jag att allt är låst och det är lönlöst. Men kompisen nöjer sig inte och kör en spade genom rutan till grävmaskinen.

Ska väl inte sticka under stol med att man snabbt är framme, startar grävmaskinen och börjar ratta. På med saftblandaren och trycker på alla knappar. Tog väl 3 min så hade vi 6 polisbilar, hundpatrull och en pikebuss efter oss. Efter en snabb marsch genom villaträdgårdar och friggebodar så får dom till slut tag på oss.

Uppvaket i solna arresten kom som en chock, och vi blev tämligen utskrattad av hela poliskåren på plats.

Visa signatur

Assumption is the brother of all fuckups

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bijan
Efter en blöt kväll på stan sätter vi oss i en taxi och beger oss hemåt. Lämnar av den första kompisen ute i ett villaområde, Äppelviken. Tämligen fina kåkar och fint folk. Vi kliver alla ur taxin och tar en cigg medan den första polaren ska betala sin del, varpå taxin sticker direkt.

En av polarna går över till andra sidan gatan och hittar ett vägbygge, med tillbehör, grävmaskiner, ångvält, spadar. Varpå han genast börjar rycka i dörrar och spakar. En annan är inte sen med att vara framme och pilla. Efter en stund inser jag att allt är låst och det är lönlöst. Men kompisen nöjer sig inte och kör en spade genom rutan till grävmaskinen.

Ska väl inte sticka under stol med att man snabbt är framme, startar grävmaskinen och börjar ratta. På med saftblandaren och trycker på alla knappar. Tog väl 3 min så hade vi 6 polisbilar, hundpatrull och en pikebuss efter oss. Efter en snabb marsch genom villaträdgårdar och friggebodar så får dom till slut tag på oss.

Uppvaket i solna arresten kom som en chock, och vi blev tämligen utskrattad av hela poliskåren på plats.

Sista var bäst

kan väl säga att skuta air bombs från skolans fönster och ut på skolgården inte är en höjdare häller

halva personalstyrkan på plats 2 polisbilar, 1 ambulans, 1 brandbil plus följebil, securitas, 2 rektorer och ca 10 helt oskyldiga elever .. plus en räätt bra krutlukt

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Åh, jag tänkte testa det idag Fullmoon, men jag hittade ingen tändare ^^
Fast inte på skolan dårå..

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Åh, jag tänkte testa det idag Fullmoon, men jag hittade ingen tändare ^^
Fast inte på skolan dårå..

Roligt var det, och det var värt utskällningen.. haha

Dock brukar vi skuta tigerraketer i mediaB*****as korridor ibland.. flyger rätt bra

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Har gjort mycket dumt, det mesta är dock några år sen nu men kan nämna några...

Snott cykel
Sparkat på bil
snattat
Kört moppe stupfull
Varit med och slagit sönder en brevlåda och slängt ut alla brev
Kastat ägg efter folk mm

Skäms rätt duktigt för mycket, men det är iallafall 6-7 år sen nu, numer är det att ständigt köra för fort med bilen... Inget som jag skäms direkt över dock eftersom jag håller mig på bra breda vägar med lite trafik mm

Visa signatur

||Fractal Design Define r4||Intel i7 4770K @ 4200mhz||Sapphire Radeon R9 290 + Gigabyte windforce R9 290 Crossfire ||Cooler master hyper 212 evo||MSI Z87-G45 GAMING ||Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz||OCZ arc100 240gb||Seagate Barracuda 7200 1tb||Evga supernova g2 850w||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
1. Krossat baklyktan på grannens merca med näsan av misstag (polisanmäld för skadegörelse dessutom) trots att morsan betalade en ny.

Med näsan?

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shelter
Med näsan?

När jag var liten så bodde vi på ett ställe där jag hade en absurt lång och skapligt brant nedförsbacke på vägen hem. Det var givetvis jättekul att cyckla nerför den. Längt ner i den backen bodde en av kompisarna, men innan hans hus så bodde det en medelålders sur-gubbe med sin pedant-skötta merca. Den där mercan stod alltid på sidan om hans garage eller i det. Varken jag eller någon jag kände hade aldrig någonsin under de 10 år som min familj bott där sett den på gatan. Så jag drar på nerför gatan, svänger runt hörnet och titta där... en merca mitt i vägen... inte en chans att stanna så jag smäller in med cykeln i bagagen på bilen, flyger över styret och trycker in ansiktet i bak-lyktan, med näsan först...

Det roliga var att det gjorde inte så ont först, kändes mest som att jag doppat ansiktet i ljummet vatten. Sen när gubben kommer ut skrikandes och börjar släpa iväg mig hem till polaren hållandes i mitt öra så fick man däremot ont.. i örat. Att jag hade blod i hela ansiktet, garanterat hjärnskakning, knäckt näsbenet,slagit ut tänder och inte kunde stå upp rakt brydde han sig inte om, hans merca var ju trasig... Jag var för övrigt 6 när det hände, skulle precis fylla 7.

Jag gillade verkligen den där gubben

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

i nyktert tillstånd så kan jag faktiskt inte komma på nått,men på fyllan så finns det ett antal saker,tok för många tom.
skönt att den idiotiska tiden är bakom en.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

hm ngt mer kul man gjort
joofan :P... födelsedan tror jag det bestämt var
dragit i mig två smirnoff (ice)till middags, står i V-rummet
ska gå ut därifrån för att säga hejdå till polaren, hans morsa och syrra
vänder mig om och går rakt in i dörrposten:\..
2 år senare blir man fortfarande mobbad för det:D:P

hm bränt sönder moderkortet, pajjat ngn stereo, cd/dvdskiva
finns hur mkt somhelst om man bara tänker efter:)

Permalänk
Medlem

Va en grej när jag va runt 10 års åldern på gården utanför så sköt jag en tjej som jag hatade med stålslangbella med sån där riktigt lång gummiflärp ( riktigt jävla drag i ) sköt iaf henne rakt i pannan med en sten på typ 5 meters avstånd helt med mening hon blödde som fan , då tog jag upp en kotte brevid och sköt henne igen i örat så hon började blöda där också och tappade hennes örhänge.

allt helt med mening för att jag hadde tröttnat på hennes jävla tjallande hela tiden när man hadde hyss för sig.

det va typ krismöte på gården med mina föräldrar och alla barns föräldrar i min ålder.. dom va påväg att skicka mig till terput för dom trodde jag va psykiskt sjuk... det kanske ligger nått i det

sen var det väl diverse bränder och bomber när man hade börjat lära sig internet och hitta recept å grejer

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Blivit för full och gjort bort mig.

Ja måste vara nåt sånt här med ^^