Billiga bra gc-kontroller

Permalänk

Billiga bra gc-kontroller

Har införskaffat mig ett nintendo wii, skulle behöva shoppa upp mig på ett par gc-kontroller.

Är det nån som har något tips på billiga och bra gc-kontroller, max 150 spänn styck. Tänkte köpa 4 på en gång så billigt är bra

När jag ändå frågar.. Borde man kolla på att köpa utländska wii-kontroller? Så satans dyrt här i Sverige.

Tack på förhand

Permalänk
Avstängd

Köp originalkontroller, webhallen hade väl för 229 när jag köpte mina till cuben tror jag.

$28 för en riktig på divineo.cn.

Permalänk
Medlem

Säger också samma. Köp orginal. Inget som slår den kvalitén de har.

Angående utländska wii kontroller så säger jag att det ska du definitivt kolla efter om du orkar importera. Kontrollerna är regionsfria så du kan köpa dem var som helst.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Avstängd

Divineo är ju grymma att ha att göra med (vet iofs inte hur grymma de är om man får en vara det är fel på, men antagligen hanterar de det rätt snyggt med.)

Billig frakt, anonyma paket som är som gjorda för att smita förbi tullen, jättesnabb e-mailservice, snabba med att få de nyaste grejerna, bra priser.

Permalänk
Medlem

wavebird såklart

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk

Funderade på att skaffa från rejoy.se, men man kanske ska ha orginal istället...

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Medlem

har tyvärr aldrig testat en bra kopia till gc. rätt dåligt av 3dje parts tillverkarna.

Förväntar mig verkligen inte samma kvalle som org men de jag köpt och testat har varit snuskigt dåliga.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |