Eve Online-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Tänkte dela med mig av min nya Arbitrator som kommer att användas i 0.0 ( är på väg dit just nu usch och fy för 50 jumps ) för ratting. Ska bli kul att leka med en Droneboat ^^

Highs:
Medium Nosferatu II
Salvager I
Prototype Cloak

Med:
10mn AB II
Large Capacitor Battery II
Cap Recharger II
Warp Disruptor II

Low:
Medium Armor Repair II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Damage Control II

Räcker gott och väl till sitt syfte har bara Warp Disruptor ifall jag skulle behöva rycka ut i sällskap med en Fleet påkort varsel och duger om jag skulle behöva dra aggro ifrån mina kära drones.

Så detta är min nya leksak har även en fullt T2 fitted Retribution jag ska flytta iväg till 0.0 även den tänkte ja ha till ratting och absolut inte PvP pga endast 1 mid-slot. Jobbar för tillfället med att fixa Interceptors och Navigation skills sedan blir det HAC och Zealot Efter det blir det att förbättra Gunnery för hela slanten ligger bara på 2 mil SP av mina 8 mil vilket ja tycker är vekt för min characters syfte

*Möjlig Reklam*
Vill ni gå med i en Allians så skicka mail/konversation till Elhina Novae (jag) eller Rogue Hellhound så får vi diskutera det vidare... Just nu har vi tillgång till ett antal system i 0.0 i Drone Regions där du lätt kan tjäna 100mil/dag utan större ansträngning... Alliansen ligger för tillfället bara på 200medlemmar pga en incident som inträffat men vi växer hela tiden! Mer detaljer in-game om ni är intresserade.

Hur tjänar man pengar i drone-region, är väl ingen bounty på drones, samt så droppar de väl inget skoj förutom alloys? :/

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Nån som kan hjälpa mig lite? Har lite problem med vad jag ska sätta på för grejjer på min Cruiser(Thorax) för att göra missions. Främst lvl 2 är väl tanken. Harvar dock lvl 1 nu för å få upp standings.

Just nu har jag:

High:
5x Dual 150mm 'Scout' rails [Lead Charge M]

Med:
Named afterburner
Target painter
Webber

Low:
Medium armor repair
Damage control
Mag stab
Tracking enhancer
800mm armor

5x medium drones

Har 630k SP i gunnery av totalt 1,5M. Yes jag är newb.

Varför Lead Charge M?

Varför en Target Painter och inte en Tracking Computer?

Varför en Damage Control?

Varför Medium drones och inte Light?

Fått hjälp eller har du själv tänkt ut det mesta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av No.21

Varför Medium drones och inte Light?

drones har en tendens att följa rats i orbit = heavy drones dödar en frig rat snabbare än en light drone och en medium gör det nästan lika snabbt

o sen hade jag nog kört en mwd och blasters på en thorax med tanke på mwd bonusen, å andra sidan skiftar det nog per varje mission

Visa signatur

Om du någonsin får en bra ide' glöm den!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
Hur tjänar man pengar i drone-region, är väl ingen bounty på drones, samt så droppar de väl inget skoj förutom alloys? :/

Från en Drone BS kan du få 2 - 3mil på Alloys och Compounds om du kan ta dom till Jita med t.ex nån som har Carrier, Rorqual eller dom nya Jump Freigthers...

Är du riktigt modigt kan du ta en Hauler och ett trial account med en Scout som kollar igenom varje system innan din Hauler fortsätter Rekommenderat då på din hauler är enligt mig 3 Warp Stabs, och 1 Inertial stab ( snabbare align till warp ) och 1 cloak för att smita sakta sakta från gatecamps/bubbles

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Från en Drone BS kan du få 2 - 3mil på Alloys och Compounds om du kan ta dom till Jita med t.ex nån som har Carrier, Rorqual eller dom nya Jump Freigthers...

Är du riktigt modigt kan du ta en Hauler och ett trial account med en Scout som kollar igenom varje system innan din Hauler fortsätter Rekommenderat då på din hauler är enligt mig 3 Warp Stabs, och 1 Inertial stab ( snabbare align till warp ) och 1 cloak för att smita sakta sakta från gatecamps/bubbles

Låter jobbigt, föredrar nog det jag har tillgång till då, 1.6M rats och officer spawns, samt bland de bästa tillgångar till roids i EVE

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
Låter jobbigt, föredrar nog det jag har tillgång till då, 1.6M rats och officer spawns, samt bland de bästa tillgångar till roids i EVE

Låter nice Drones är däremot ett paradis för production som jag är intresserad av, sen så går det ganska smärtfritt att få sakerna till empire speciellt om man har en Carrier-pilot som kan fixa över grejerna.

Vi har planer på att införskaffa en Jump-Freigther när dom är lite billigare än nu då dom kostar allt för mycket i nuläget.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Noobfråga...

Finns det möjlighet att överlåta skepp och items till ngn annan i ens fleet... för att sedan åter få dessa efter byte av ex. konto?

Permalänk
Medlem

Re: Noobfråga...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nicowallin
Finns det möjlighet att överlåta skepp och items till ngn annan i ens fleet... för att sedan åter få dessa efter byte av ex. konto?

Kontrakt?

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk

Har precis börjat spela Eve igen med en kompis men har lite frågor..

1. Kan man se varandras HP på något sätt? Vi brukar göra uppdrag i fleets men jag har ingen bra koll på hur det där funkar..

2. Följdfråga, kan man göra så att båda två kan warpa iväg varandra? Det är smidigt när man gör uppdrag tillsammans

3. Hur fan använder man scannern på ett vettigt sätt? Har aldrig förstått det där. Finns det någon guide som är lätt att fatta som steg för steg går igenom hur man hittar t.ex. ett skepp i ett astroidfield?

4. Finns det någon bra nybörjarcorp som vill ta emot min kompis och senare jag också efter att jag aktiverat mitt ordinarie konto?

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Vad gör man mer än missions och mining? Utöver PVP då. Jag testade trialen men allt jag har gjort hittills är enformiga missions... tråkigt ju.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exhale
Vad gör man mer än missions och mining? Utöver PVP då. Jag testade trialen men allt jag har gjort hittills är enformiga missions... tråkigt ju.

Det är väl mest så i början. Samla pengar, träna skills. Fixa en kompis att göra det med så blir det roligare Det är ju mest grinding i början i alla spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Har precis börjat spela Eve igen med en kompis men har lite frågor..

1. Kan man se varandras HP på något sätt? Vi brukar göra uppdrag i fleets men jag har ingen bra koll på hur det där funkar..

2. Följdfråga, kan man göra så att båda två kan warpa iväg varandra? Det är smidigt när man gör uppdrag tillsammans

3. Hur fan använder man scannern på ett vettigt sätt? Har aldrig förstått det där. Finns det någon guide som är lätt att fatta som steg för steg går igenom hur man hittar t.ex. ett skepp i ett astroidfield?

4. Finns det någon bra nybörjarcorp som vill ta emot min kompis och senare jag också efter att jag aktiverat mitt ordinarie konto?

Tacksam för svar!

1. Är ni i ett gang så borde ni kunna få fram det nånstanns i overviewn. Annars finns alternativet att låsa sin kompis - dock ej att rekommendera då risken finns att du aktiverar någon rolig modul o får concord på dig

2. Bara den som är gang leader kan warpa "hela gänget", däremot så kan alla inom ganget warpa direkt till varandra. Man kan ju också byta gangleader.

3.

När du trycker på "scan" knappen så scannar du i den riktning din kamera är riktad.
Håll in ALT så att du ser ditt skepps box, där har du centrum för din scan. Använd för att sikta. S

edan kan du ställa in i hur många grader du ska sprida ut scanningen. Tänk dig att ditt skepp är en stor bubbla. 180 grader kommer täcka den främre halva sidan av skeppet. Alltså från rakt vänster till rakt höger och rakt uppifrån till rakt nedifrån.

Sänker du antalet grader så kommer detta fält minskas, alltid från alla fyra riktningar, så t.ex. 5 graders scan är precis rakt på, 15 något mer och 45 är ganska grovt.

Tipset är att börja stort och gå nedåt. Kör 360 först för att se om du har någon i närheten. Sätt range på max (skriv in många siffror så fixar den maxrange (14,5 au) automatiskt.

Ser du något skepp på scannern så är det positivt. Annars flytta till någon annan planet/del av solsystemet. Testa en 360 igen. Får du träff så kika runt (ta hjälp av f10/f11 kartan om det behövs) vad som finns i närheten. (inom ca 15 au). Är det bara några enstaka planeter i näerheten som är lätta att peka ut kan du gå direkt på en 90 graders scanning.
- Håll in ALT, sikta med skeppets box som du i tur och ordning riktar mot de olika planeterna.

Får du träff så kan minska antalet grader till 45 eller så. Har du dock bråttom och jagar någon och fått in snitsen på scanning så hoppar iaf jag direkt ner till 5/15 grader direkt efter en 360 och söker på så vis av varje planet/asteroidfält.

Tänk på att folk kan finnas på månar också - för att se dom i rymden visuellt måste du hålla ned alt+knappen.

Det finns guider på eve-online, bara att kolla runt eller fråga någon i spelet.

4. Eve University ska vara bra.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Det är väl mest så i början. Samla pengar, träna skills. Fixa en kompis att göra det med så blir det roligare Det är ju mest grinding i början i alla spel.

Jo, men efter det då?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
1. Är ni i ett gang så borde ni kunna få fram det nånstanns i overviewn. Annars finns alternativet att låsa sin kompis - dock ej att rekommendera då risken finns att du aktiverar någon rolig modul o får concord på dig

Är gang = fleet? För det är det enda jag hittar.

Tack för scanningguiden med, får be min polare gömma sig någonstans och se om jag hittar honom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exhale
Jo, men efter det då?

Då gör man vad man vill. Mining, missions, exploration, trading, manufacturing, pvp. Möjligheterna är nästan oändliga, men om man inte själv klarar av att aktivera sig då är Eve fel spel.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

EVE är väldigt svårt att komma igång med. Tålamod säger jag bara eller om du lyckas halka in på ett bananskal till en bra corp/allians.

Idag är jag second in command över en corporation i en allians bestående av sammanligt 4 corps med kanske 400 medlemmar... Så är en av 8 huvuden där som lägger slutgiltiga beslut Ska även jobba som diplomat en del och samarbeta med en fientlig allians för att bygga upp bra kontakter vilket jag inte direkt tycker om men får möjlighet att leka i Angel-territory så jag gnäller inte

På EVE är möjligheterna oändliga. När du väl kommer med i en allians som är ute i "0.0 space" börjar det roliga! Stora flottor, gate-camps och patruller och även en jävla massa jobb och politik om man så vill som jag har valt ^^ 0.0 politik är jävla komplicerad och skulle nästan kunna jämföra den med hur vi lever i våran värld bara att den är mer invecklad och fientlig.

Finns Carebears, missionsrunner eller miners helt enkelt. Deras mål i livet är att köpa Faction/Complex/Officer grejer och pimpa sig i high-sec och ha störst penis helt enkelt ^^

Sen finns low-sec piraterna/corps. Oftast dryga fanskap, mycket snack och liten verkstad, och oftast noobs. Här kör inte många mining pga att low-sec oftast har folk i nästan varje system och därför inte optimalt för en "barge" eller "exhumer", däremot kör många "ratting" och pvp är nästan målet här ute.

Lawless 0.0 däremot är 100% seriöst och man ska passa sig med vad och vem man ger sig på. Men här finns pengarna och spänningen Jag gör på ett ungefär 500mil - 1miljard/vecka beroende på hur mycket tid jag har och hur mycket jag måste köra 30jumps till empire och ta hand on corporation grejer. Möjligheterna på eve går inte att beskriva, vad du vill och du kan göra det med tid, tålamod och i vissa fall kontakter.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

No-sec i all sin ära men det är tbh mer hypat än vad det är värt. Sure, ska man mine'a och ratta så är det no-sec där pengarna finns men PvP'n i no-sec suger för det mesta. Mycket stirrande i local/intel-kanaler och folk är väldigt försiktiga, fleets dodgas och speed gangs får roama fritt för det mesta och sticker annars om någon skulle vilja bråka eller sätta upp smartbomb camps.

- Betydligt mycket roligare PvP i low-sec, fler byten, varierande SP, mindre chans för att buddies kommer och stör och fler typer av skepp.

Visa signatur

Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).

Permalänk

Kommer man att kunna gå runt med sin karaktär snart eller vad händer på den fronten? Förut var det "nej, det kommer aldrig att hända", men jag har för mig att jag hörde något om det och till och med såg någon trailer för ett (bra) tag sen.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tror jag läste om att man ska kunna det nästa år. Vetifan varför eller vad det gör för nytta, helt onödigt enligt mig. Dom planerar även att sätta planeter i användning snart på något sätt. Såg en hel del fräscha bilder på Youtube.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av subruz
No-sec i all sin ära men det är tbh mer hypat än vad det är värt. Sure, ska man mine'a och ratta så är det no-sec där pengarna finns men PvP'n i no-sec suger för det mesta. Mycket stirrande i local/intel-kanaler och folk är väldigt försiktiga, fleets dodgas och speed gangs får roama fritt för det mesta och sticker annars om någon skulle vilja bråka eller sätta upp smartbomb camps.

- Betydligt mycket roligare PvP i low-sec, fler byten, varierande SP, mindre chans för att buddies kommer och stör och fler typer av skepp.

Då har du aldrig vart med på en Gatecamp eller blivit påhoppad av 20 andra BS skepp Då känner man adrenalinet

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Happ, då är det nå ryggradlösa stackare som betalat mercs för att kriga mot den alliance jag är med. Just nu är jag så paranoid så att en foliehatt framstår som normalt. Bah!

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Happ, då är det nå ryggradlösa stackare som betalat mercs för att kriga mot den alliance jag är med. Just nu är jag så paranoid så att en foliehatt framstår som normalt. Bah!

Yepp vi kan vara i samma situation i min allians snart också. Jävla idioter som köper miljarder av ISK hela tiden för att hyra mercs om det inte går bra för dom.

EDIT: Om det är nån som håller till i Metropolis i närheten av Aldik/Eurgrana och ofta är aktiv, och erfarenhet av low-sec, 0.0 är jag i behov av att få kontakt med er.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Tror jag läste om att man ska kunna det nästa år. Vetifan varför eller vad det gör för nytta, helt onödigt enligt mig. Dom planerar även att sätta planeter i användning snart på något sätt. Såg en hel del fräscha bilder på Youtube.

Då har du aldrig vart med på en Gatecamp eller blivit påhoppad av 20 andra BS skepp Då känner man adrenalinet

Du menar när man hoppar in i en gatecamp för att mot förmodan ingen hade sett den innan eller du inte orkade kolla intel?...

Och spänningen när du kollar på din shield/armor gå ner och alla i systemet redan vet vad som kommer hända, enda man kan göra är att spamma warp så kanske poden kommer iväg.

- Och vad gäller fleet är det inte heller så kul imo, blir oftast bara en laggfest och riktiga fleet vs fleet battles börjar bli mer och mer ovanliga där jag flöt omkring - mest pos warfare atm.

Visa signatur

Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av subruz
Du menar när man hoppar in i en gatecamp för att mot förmodan ingen hade sett den innan eller du inte orkade kolla intel?...

Och spänningen när du kollar på din shield/armor gå ner och alla i systemet redan vet vad som kommer hända, enda man kan göra är att spamma warp så kanske poden kommer iväg.

- Och vad gäller fleet är det inte heller så kul imo, blir oftast bara en laggfest och riktiga fleet vs fleet battles börjar bli mer och mer ovanliga där jag flöt omkring - mest pos warfare atm.

alla gillar väl olika saker, det som gör eve bra imo... sen finns det ju faktiskt en annan sida (den som anfaller och vinner) som är mycket roligare

Visa signatur

Om du någonsin får en bra ide' glöm den!

Permalänk
Medlem

True 'dat ^^

Visa signatur

Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Eller så blir man anfallen och överlever även fast motståndarna har stort övertag.

Electric Warfare säger jag bara

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

inte lirat eve på två år men kollar kartan lite då och då och jag måste fråga... vad händer med bob?

trots att jag var med dem så ogillade jag attityden och jag måste erkänna att det känns rätt bra att se dem få stryk... om de verkligen får stryk... får de stryk?

någon som vill uppdatera mig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av perfekt
inte lirat eve på två år men kollar kartan lite då och då och jag måste fråga... vad händer med bob?

trots att jag var med dem så ogillade jag attityden och jag måste erkänna att det känns rätt bra att se dem få stryk... om de verkligen får stryk... får de stryk?

någon som vill uppdatera mig?

I princip alla har gått ihop för att spöa BoB, BoB har även förlorat många allierade genom att behandla dem som skit, sen har nog även BoB dragit sig tillbaka för att lättare försvara en mindre yta och samtidigt tvinga de stora koalitionerna att sprida ut sina resurser.

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

nästan så att man vill börja spela igen... läst lite mer på forumen och det första jag vill säga är omg, titans är ju här! vad hände med SoonTM?

...och vad är rigs?

och vad är nano-ships?

suger amarr (igen)?

hur mycket kostar ett +3 implantset (ej charisma)? om det är för dyrt, hur mycket kostar +2:or?

går en megathron fortfarande på ~100m (avskyr inflation)

måste man fortfarande betala hutlösa priser för cap recharger 2:or?

kan man fortfarande solo:a lvl4 missions och tjäna oförskämt mycket pengar på det? (blev sjukt mkt enklare att finansiera 0.0-habits när dessa kom)

blev rätt många frågor.. vad kan jag säga? jag är nyfiken ^^.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dosman
Att döma av BoBs killboard så är det bara Goonswarm, Razor, TCF, och RA som attackerar BoB just nu. Jag skulle nog säga att du överdriver ganska rejält när du säger alla. Resten av galaxen har fullt upp med annat och verkar inte bry sig nämnvärt om BoB eller dess fiender. [/B]

Vad jag vet så presser Northern Coalition fortfarande ner mot Delve, kanske har lugnat ner sig lite på senaste och fixar iordning Fountain. Men attackera BoB gör de

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Tjosan, jag och en polare har just tagit hem trailen på EVE och det är väldigt roligt Har dock en fundering.. Är det några kända problem med EVE under vista? har nämligen lite probs med att spelet tvärt hackar till ibland.. har i övrigt bra frame rate. Har en E6600, 2GB ram, 8800GTS 320MB och vista 32bit om det kan vara intressant. Har inte heller några problem i några andra spel jag provat.

Men som sagt, grymt roligt spel =D

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T