Microsoft Security Essentials

Permalänk
Medlem

Microsoft Security Essentials

Om jag går till http://www.microsoft.com/Security_Essentials via explorer så dyker följande upp.

Citat:

Not available in your country or region
You appear to be in a country or region where Microsoft Security Essentials is not available. Thank you for your interest in Microsoft Security Essentials.

Men om man öppnar länken i Firefox så kommer man till MS downloadsida, skumt. Är det lika för alla?

Bra reklam att man måste använda Firefox för att komma åt en MS produkt.

Permalänk
Inaktiv

Testade precis, och det var samma för mig.

Permalänk
Medlem

Ändra språk till Engelska i Microsoft Internet Explorer bara, tror Firefox har någon inställning där med språket bara som gör att den släpps igenom.

lätt som en plätt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xpna
Ändra språk till Engelska i Microsoft Internet Explorer bara, tror Firefox har någon inställning där med språket bara som gör att den släpps igenom.

lätt som en plätt.

Inte alltid så enkelt. En polare till mig kör Engelskt Windows och Engelskt Explorer men han blir ändå nekad att tanka ner Security Essentials.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk

Gå direkt till den engelska sidan i stället:
http://www.microsoft.com/Security_Essentials/?mkt=en-us

(Alternativt, öppna IE, klicka på Verktyg-menyn, klicka på Internet-alternativ, klicka på knappen Språk på fliken Allmänt och välj engelska som första språk i listan).

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raghor
Inte alltid så enkelt. En polare till mig kör Engelskt Windows och Engelskt Explorer men han blir ändå nekad att tanka ner Security Essentials.

Spelar ingen roll vilket språk man har på OS:et... det som är avgörande är vilken "plats" man valt i språkinställningarna.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

Brother

Själv så laddade jag ner MSE från Brothersoft.com. Kör Windows 7 64Bit och det funkar hur bra som helst. Nicke.