Permalänk
Medlem
Skrivet av Ascor:

Kommer dagens stress-test gå att spela från EU?

* The Stress Test is open to anyone who has pre-PURCHASED Guild Wars 2.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

vilka tider är det som gäller, har så svårt för det där med tidszoner >.<

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

vilka tider är det som gäller, har så svårt för det där med tidszoner >.<

Börjar 22:00.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Okey, tackar! Synd att det bara var 1 timme dock :S

Permalänk
Medlem

Mhm, men stresstest är inget att se fram emot, är ju ändå release snart, speciellt för de som pre-purchase :).

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Jag kommer nog spela kvällens test, har inget annat för mig så...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Jo, blir nog att lira det också, ska bli skitkul som vanligt!

Permalänk
Medlem

så det börjar alltså 22 ikväll ? lär köra lite isånnafall

Permalänk
Medlem

Hmm, lite deppigt att man inte lyckas köpa pre-purchase på deras sida, bara errors med paypal och card is invalid med kortbetalning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Det är nästan alltid bäst att installera det på SSD:n om det finns plats.

Fast i vissa spel så märks det ingen skillnad alls.
(tex Arma 2 -Dayz )
Har kört det både på SSD och Mekanisk, märkte då ingen skillnad.
Därimot var det som natt och dag i World of Warcraft ^^.

i GW2 är jag därimot inte säker, tröttnade på min SSD eftersom den var för liten. Så sitter i en äldre dator nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

Fast i vissa spel så märks det ingen skillnad alls.
(tex Arma 2 -Dayz )
Har kört det både på SSD och Mekanisk, märkte då ingen skillnad.
Därimot var det som natt och dag i World of Warcraft ^^.

i GW2 är jag därimot inte säker, tröttnade på min SSD eftersom den var för liten. Så sitter i en äldre dator nu.

Har inte testat med Day-Z men med GW2 är det ju en fördel med SSDn vid loadingscreenen etc..

Har bara windows + det aktuella spelet jag spelar på min SSD, resten på lagringsdisken.. Skulle aldrig spela från en vanlig disk igen

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem

Har någon lyckats logga in på stress-testet ikväll? Min bara login bara "snurrar"

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Samma här.

Visa signatur

-- ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING -- Gainward GeForce RTX 2080 8GB Phoenix GS -- Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB -- Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance -- Samsung 860 EVO 1TB -- AOC 24" AGON AG241QX QHD 144Hz --

Permalänk
Medlem

Blir 20min sent enligt twitter.

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte heller in, men våran Mumble kanal kommer man dock in på

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

https://twitter.com/guildwars2

We'd doing some additional preparation for the Stress Test. It will be around 20 mins past 1 (i.e. ~1:20PM) . Thanks for your patience! ^RB

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hjulstad:

Blir 20min sent enligt twitter.

Ahh, såg också det nu

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Spännande, första gången jag får testa spelet!

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Medlem

Nån mer än mig som fortfarande sitter och funderar på vilken ras och profession som ni ska börja med då spelet släpps? kan inte bestämma mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av crash:

Nån mer än mig som fortfarande sitter och funderar på vilken ras och profession som ni ska börja med då spelet släpps? kan inte bestämma mig.

Haha JAA! Först testade jag Guardian under Beta Weekends, va kul. Sedan rollade jag en Warrior och en Engineer as roliga med. Nu efter att ha sätt lite videos och läst på lite så är jag super sugen på att testa Ranger haha... KAN INTE BESTÄMMA MIG!! XD

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Tänker prova Thief nu i betan, bara för att det är den enda profession jag har kommit på ett bra namn till. Isåfall en female human thief

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Human Guardian blir det, sen om det blir Male eller Female vet jag inte riktigt än

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem

Ärligt talat så förstår jag inte varför man vill spela något annan än male ?

**EDIT** Klart roleplaying

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Skrivet av GizZm0:

Ärligt talat så förstår jag inte varför man vill spela något annan än male ?

**EDIT** Klart roleplaying

Jag kör alltid male, på alla spel. Måste dock nämna att jag testade en female elementalist i GW2 och de ser sjukt bra ut. Varför annat än male? Hett I guess
Ursäkta svengelskan.

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk
Medlem

Nu då! Komigen Gw2!

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

MMORPG = Many Men Online RolePlaying as Girls xD

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Ärligt talat så förstår jag inte varför man vill spela något annan än male ?

**EDIT** Klart roleplaying

Gillar att blanda. Brukar vilja spela spellcasters som female och andra som male.

Sedan är det mer badass med kvinnliga karaktärer

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Ärligt talat så förstår jag inte varför man vill spela något annan än male ?

**EDIT** Klart roleplaying

Därför:

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Ärligt talat så förstår jag inte varför man vill spela något annan än male ?

**EDIT** Klart roleplaying

Jag tycker inte male är så coola i RPG, inte hela tiden iallafall..

Jag brukar oftast köra Male warriors, guardians, paladins, beroende på spel. Men RPG spel iallafall..
Sen brukar jag köra Females på Rangers/hunters, Rouges/thiefs, mages, osv...Och det är pga av att jag tycker tjejerna är så "SNYGGA"!!
Nä men gillar att ha female karaktärer på just dem här klasserna pga. att de känns mer rätt. Ni vet en tjej som är ranger eller thief passar mer än en kille som är de...Females är ju mer viga och lätta, för snabba rörelser, eller något, vet inte hur jag ska beskriva de, men tycker females är klart mycket coolare än males i dessa klasser

Permalänk
Medlem

HAHAHA! XD

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2